سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پیام تسلیت خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی به رهنورد و موسوی...

پیام تسلیت خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی به رهنورد و موسوی

چکیده :خبر درگذشت بانوی فرهیخته و پرهیزگار احترام السادات نواب صفوی باعث تألم و تأثر شد، به‌ویژه که در هفت سال پایانی عمر گرانقدرش از مصاحبت با شما محروم بود. این ضایعه اسفناک را به شما و دیگر بازماندگان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت...


کلمه – گروه خبر: خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی در پیامی خطاب به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی فوت مادر بانوی درحصر را تسلیت گفتند.

روزگذشته، خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش رسیده به کلمه صبح دیروز خانم رهنورد و آقای موسوی اجازه یافته‌اند با حضور ماموران در کنار پیکر خانم نواب صفوی حضور پیدا کنند. مرحوم نواب صفوی در سال‌های اخیر از دیدار منظم با فرزند خود زهرا رهنورد محروم بود.

به گزارش کلمه متن این پیام به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر رهنورد، جناب آقای مهندس موسوی

خبر درگذشت بانوی فرهیخته و پرهیزگار احترام السادات نواب صفوی باعث تألم و تأثر شد، به‌ویژه که در هفت سال پایانی عمر گرانقدرش از مصاحبت با شما محروم بود.

این ضایعه اسفناک را به شما و دیگر بازماندگان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.