سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ابوالفضل فاتح: مسوولان تسهیلات حضور محصورین در مراسم را فراهم کنند/تسلیت به رهنورد...

ابوالفضل فاتح: مسوولان تسهیلات حضور محصورین در مراسم را فراهم کنند/تسلیت به رهنورد و موسوی

چکیده : امید است بر مبنای حق و انصاف در ایام برگزاری مراسم ترحیم، تسهیلات مناسب برای حضور خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی در برنامه های ذیربط فراهم شود و همین امر ان شاء الله متصل به رفع فوری و کامل حصر غیر قانونی این دو شخصیت وفادار و مظلوم انقلاب شود، که مصلحت ملک و ملت در آن...


کلمه- گروه خبر: ابوالفضل فاتح در پیامی خطاب به میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، فوت مادر بانوی در حصر را تسلیت گفت. به گزارش کلمه در بخشی از پیام ابوالفضل فاتح آمده است: “امید است بر مبنای حق و انصاف در ایام برگزاری مراسم ترحیم، تسهیلات مناسب برای حضور خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی در برنامه های ذیربط فراهم شود و همین امر ان شاء الله متصل به رفع فوری و کامل حصر غیر قانونی این دو شخصیت وفادار و مظلوم انقلاب شود، که مصلحت ملک و ملت در آن است.”

روزگذشته، خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش رسیده به کلمه صبح دیروز خانم رهنورد و آقای موسوی اجازه یافته‌اند با حضور ماموران در کنار پیکر خانم نواب صفوی حضور پیدا کنند. مرحوم نواب صفوی در سال‌های اخیر از دیدار منظم با فرزند خود زهرا رهنورد محروم بود.

به گزارش کلمه متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خانم احترام السادات نواب موجب تاثر و تالم عمیق شد. درگذشت این بانوی جلیل القدر که مقارن با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) صورت گرفت را یه اندیشمند گرانمایه خانم زهرا رهنورد و نخست وزیر حضرت امام آقای مهندس میر حسین موسوی تسلیت عرض می کنم.

قطعا برای آن بانوی درگذشته که شهرت به پرهیزکاری و نیکنامی داشت، دوری از فرزند و محدودیت دیدار ایشان در این سالهای سخت، رنجی مضاعف و عمیق به همراه داشته است و محدودیت های فعلی نیز، رنجی کاهنده برای بازماندگان ایشان است. امید است بر مبنای حق و انصاف در ایام برگزاری مراسم ترحیم، تسهیلات مناسب برای حضور خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی در برنامه های ذیربط فراهم شود و همین امر ان شاء الله متصل به رفع فوری و کامل حصر غیر قانونی این دو شخصیت وفادار و مظلوم انقلاب شود، که مصلحت ملک و ملت در آن است.

به سهم خود این مصیبت تلخ را به خاندان ایشان به ویژه خانم دکتر زهرا رهنورد و آقای مهندس میر حسین موسوی تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن درگذشته علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

ابوالفضل فاتح

۱ اسفند ۱۳۹۶



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.