سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پیام تسلیت خانواده مهدى کروبى به زهرا رهنورد...

پیام تسلیت خانواده مهدى کروبى به زهرا رهنورد

چکیده :متأسّفانه آن مادر عزیز به‌واسطه حبس و حصر ظالمانه و غیر قانونى در این سالها که بیش از هر زمان دیگر به حضور عاطفی و فیزیکی شما نیاز داشت از این حقّ بنیادین محروم گشت. او امّا می‌دانست و شما نیک می‌دانید که هزینه دفاع از حقوق مردم و تلاش در جهت اصلاح ساختار به انحراف رفته برای کسانی‌که که در این مسیر قدم می گذارند جز این نیست. در بیابان گر به شوق کعبه، خواهی زد قدم سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان، غم...


خانواده مهدی کروبی در پیامی درگذشت مادر بانوی در حصر زهرا رهنورد را تسلیت گفتند. به گزارش کلمه در بخشی از این پیام آمده است: “خبر درگذشت مادر گرامی‌تان بانو احترام‌السادات نواب صفوى در ایام سوگواری حضرت‌ فاطمه الزهرا (س) موجب تأسّف و تأثّر فراوان گردید. مادرى شاعر که در هفت سال گذشته شاهد محصور بودن فرزند اندیشمند و قرآن پژوهش بود.”

خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش کلمه، خانم نواب صفوی در هنگام فوت ۹۳ سال داشت. به گزارش رسیده به کلمه صبح امروز خانم رهنورد و آقای موسوی اجازه یافته اند با حضور ماموران در کنار پیکر خانم نواب صفوی حضور پیدا کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
خواهر گرامى سرکار خانم دکتر رهنورد

خبر درگذشت مادر گرامی‌تان بانو احترام‌السادات نواب صفوى در ایام سوگواری حضرت‌ فاطمه الزهرا (س) موجب تأسّف و تأثّر فراوان گردید. مادرى شاعر که در هفت سال گذشته شاهد محصور بودن فرزند اندیشمند و قرآن پژوهش بود.

متأسّفانه آن مادر عزیز به‌واسطه حبس و حصر ظالمانه و غیر قانونى در این سالها که بیش از هر زمان دیگر به حضور عاطفی و فیزیکی شما نیاز داشت از این حقّ بنیادین محروم گشت. او امّا می‌دانست و شما نیک می‌دانید که هزینه دفاع از حقوق مردم و تلاش در جهت اصلاح ساختار به انحراف رفته برای کسانی‌که که در این مسیر قدم می گذارند جز این نیست. در بیابان گر به شوق کعبه، خواهی زد قدم سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان، غم مخور.

آن مرحومه در حالی دارفانى را وداع گفت که ظلم ناشى از حصر فرزندش هنوز پابرجاست. این ضایعه را به جنابعالى، آقاى مهندس موسوى، مهندس کاظمی و دیگر بستگان محترم آن عزیز سفر کرده تسلیت مى گوییم و از خداوند متعال براى آن مرحومه غفران الهى و براى شما و سایر بازماندگان صبر جمیل مسئلت مى‌کنیم.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.