سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تسلیت شورای هماهنگی راه سبز امید به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی...

تسلیت شورای هماهنگی راه سبز امید به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی

چکیده :اینک که در کمال تأسف، حبس خانگی ظالمانه مانعی در راه ارتباط مستقیم مردم با سرکارعالی ـ و آقایان موسوی و کروبی ـ شده، تردید نداریم که دعای خیر و احساسات همدلانه‌ی اقشار قابل‌توجهی از مردم ایران، بلندتر از دیوارهای حقیر حصر، همدل شما و تسلای دل داغدارتان خواهد...


شورای هماهنگی راه سبز امید درگذشت مادر زهرا رهنورد را در پیامی خطاب به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی تسلیت گفت. در بخشی از پیام شورای هماهنگی راه سبز امید آمده است: “استواری توأم با توکل و پایداری امیدوارانه‌ی شما در راه نیل به چشم‌انداز‌های ارزشمند جنبش سبز، و استقامت شما در برابر رنج‌ها و محدودیت‌های ناروا و فشارهای غیرانسانی، به‌ویژه در حصر غیرقانونی که وارد هشتمین سال خود شده، بر هموطنان آزادی‌خواه و آگاه، پنهان نیست. ایرانیان قدرشناسی که مقام والای دردمندان وطن و مصلحان شجاع و شریف خود را پاس می‌دارند، با شادی آنها شاد و در غم آنها شریک‌اند.”

خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش کلمه، خانم نواب صفوی در هنگام فوت ۹۳ سال داشت.

به گزارش کلمه متن این پیام به شرح زیر است:

به‌نام خدا

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَ الأنفُسِ وَ الثَّمَرَاتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ، أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَ رَحْمَهٌ وَ أُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

خواهر گرانقدر و آزاده و صبور، سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد

درود بر شما، و رحمت و برکت خدا برای شما عزیز استوار و مصلح صادق، و همراه پایمردتان جناب آقای مهندس میرحسین موسوی

درگذشت مادر ارجمندتان، سرکارخانم نواب صفوی را صمیمانه به سرکارعالی و همسر گران‌مایه‌تان، تسلیت می‌گوییم.

خداوند متعال وجود نازنین این بانوی مومنه را ـ که هفت سال دوری از شما را استوار، صبوری کرد ـ در پناه مرحمت و مغفرت خویش متعالی دارد، و صبوری مضاعف به سرکارعالی و خانواده‌ی گرامی‌تان، به‌ویژه مهندس موسوی نصیب فرماید.

استواری توأم با توکل و پایداری امیدوارانه‌ی شما در راه نیل به چشم‌انداز‌های ارزشمند جنبش سبز، و استقامت شما در برابر رنج‌ها و محدودیت‌های ناروا و فشارهای غیرانسانی، به‌ویژه در حصر غیرقانونی که وارد هشتمین سال خود شده، بر هموطنان آزادی‌خواه و آگاه، پنهان نیست. ایرانیان قدرشناسی که مقام والای دردمندان وطن و مصلحان شجاع و شریف خود را پاس می‌دارند، با شادی آنها شاد و در غم آنها شریک‌اند.

اینک که در کمال تأسف، حبس خانگی ظالمانه مانعی در راه ارتباط مستقیم مردم با سرکارعالی ـ و آقایان موسوی و کروبی ـ شده، تردید نداریم که دعای خیر و احساسات همدلانه‌ی اقشار قابل‌توجهی از مردم ایران، بلندتر از دیوارهای حقیر حصر، همدل شما و تسلای دل داغدارتان خواهد بود.

صبوری و بقای عمر شریف و پربرکت آن عزیز آزاده را به‌ویژه در این روزهای سخت حبس غیرقانونی، و در برابر ناملایمات و رخدادهای ناگواری چون فقدان مادر، از پروردگار عالم مسألت می‌کنیم.

عمیق‌ترین مراتب همدردی و همدلی ما و کنشگران سبز ایران نثار جان صبور و آزاده‌ی شما و مهندس موسوی

شورای هماهنگی راه سبز امید

اول اسفندماه ۱۳۹۶



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.