سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پیام تسلیت آیت‌الله العظمی صانعی به خانواده رهنورد و موسوی...

پیام تسلیت آیت‌الله العظمی صانعی به خانواده رهنورد و موسوی

چکیده :اینجانب ضمن عرض تسلیت از خداوند متعال برای بازماندگان بالخصوص متدینه فاضله سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد و دوست و رفیق قدیمی جناب آقای مهندس میرحسین موسوی؛ معتمد ملت و سیدنا الاستاذ امام خمینی (س) صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و حشر با ائمه اطهار و صدیقه طاهره (علیهم السلام) را...


در پی در گذشت مادر زهرا رهنورد بانوی در حصر؛ آیت الله صانعی در پیامی به خانواده رهنورد و موسوی تسلیت گفت.

خانم نواب صفوی مادر زهرا رهنورد در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) در بستر بیماری درگذشت. به گزارش کلمه، خانم نواب صفوی در هنگام فوت ۹۳ سال داشت. به گزارش رسیده به کلمه صبح امروز خانم رهنورد و آقای موسوی اجازه یافته اند با حضور ماموران در کنار پیکر خانم نواب صفوی حضور پیدا کنند.

به گزارش کلمه در پیام آیت‌الله العظمی صانعی آمده است:

درگذشت بانوی صبور و پرهیزگار مرحومه احترام السادات نواب صفوی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) موجب تأسف و تأثر گردید، اجر و پاداش استقامت و صبر آن مرحومه مغفوره در محرومیت از دیدار عزیزانش ـ که از حقوق اولیه انسانی و اسلامی به حکم صله رحم می باشد ـ جز از عهده ذات باری تعالی بر نخواهد آمد که إِنَّمَا یُوَفَّی الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَیْرِ حِسَاب.

اینجانب ضمن عرض تسلیت از خداوند متعال برای بازماندگان بالخصوص متدینه فاضله سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد و دوست و رفیق قدیمی جناب آقای مهندس میرحسین موسوی؛ معتمد ملت و سیدنا الاستاذ امام خمینی (س) صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و حشر با ائمه اطهار و صدیقه طاهره (علیهم السلام) را خواستارم.

قم المقدسه – یوسف صانعی
سوم جمادی الثانی ۱۴۳۹
یک اسفند ۱۳۹۶



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.