سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » استفاده امنیتی‌ها از حنجره طلایی احمد خاتمی: محصوران باید اعدام شوند/ چرا شیخ قاسم...

استفاده امنیتی‌ها از حنجره طلایی احمد خاتمی: محصوران باید اعدام شوند/ چرا شیخ قاسم در بحرین اعدام معنوی شده!

چکیده :احمد خاتمی بار دیگر با کنار هم چیدن دستورالعمل اتاق فکر سخنرانی‌های نماز جمعه در سخنان متناقضی از سویی خواستار اعدام محصورین جنبش سبز شد و از سوی دیگر اعتراض کرد که در بحرین شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و اعدام معنوی کردند و اجازه درمان به او نمی‌دهند. سخنان آتش‌بیارانه خاتمی که در واکنش به نامه تاریخی مهدی کروبی از حصر به رهبری بوده است، هر چند در بخش های خبری صدا و سیما حذف شد اما به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و واکنش‌های شدیدی را در پی داشت....


کلمه – گروه خبر: احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران بار دیگر با کنار هم چیدن دستورالعمل اتاق فکر سخنرانی‌های نماز جمعه در سخنان متناقضی از سویی خواستار اعدام محصورین جنبش سبز شد و از سوی دیگر اعتراض کرد که در بحرین شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و اعدام معنوی کردند و اجازه درمان به او نمی‌دهند. سخنان آتش‌بیارانه خاتمی که در واکنش به نامه تاریخی مهدی کروبی از حصر به رهبری بوده است، هر چند در بخش های خبری صدا و سیما حذف شد اما به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و واکنش‌های شدیدی را در پی داشت.

به گزارش کلمه، احمد خاتمی، در شرایطی که به اذعان همه دلسوزان نظام و حتی افرادی که طی سال‌های گذشته از هیچ بداخلاقی‌ای دریغ نکردند، امروز کشور نیاز به آشتی ملی و صلح و آرامش دارد، و در شرایطی که ارکان نظام در صدد حل معضل حصر هستند با تکرار آشوب‌آفرینی‌ها و تنش‌زایی‌های خاص خود گفته است: با قاطعیت باید با سران فتنه برخورد کرد. حرفی را در فتنه ۸۸ گفتم که بازهم تکرار می‌کنم. در فقه ما هرکس در برابر حاکم عادل اسلامی به خیابان بیاید، بکشد و برهم بریزد، باغی است و حکم باغی در فقه ما اعدام است. این دستور صریح قرآن است. مهر مقدس آری همراه با تنبه. خشم مقدس هم آری. اگر امنیت هم می‌خواهیم راهی جز این دو راه نداریم.

سخنان آتش‌بیارانه خاتمی که در واکنش به نامه تاریخی مهدی کروبی از حصر به رهبری بوده است، هر چند در بخش های خبری صدا و سیما حذف شد اما به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و واکنش‌های شدیدی را در پی داشت.

احمد خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با حمله به مردم معترض گفته که باید با اغتشاشگر هر کس که هست چه دانشجو، چه طلبه و … در قبال کارش برخورد شود. اگر می‌خواهید رأفت کنید اشکالی ندارد اما نازشان نکنید و جوری نشود که تلقی کنیم دغدغه برخی افراد آزادی اغتشاشگران است. به همان اندازه که مهر و رافت دارید باید در برابر لیدرهای اغتشاشگران خشم داشته باشید و با قاطعیت علی‌وار برخورد کنید.

خاتمی با بیان اینکه من قبلا هم گفته بودم با فریب خوردگان مدارا شود، گفت: الان هم می‌گویم آنهایی که بازی و فریب خورده‌اند تنبه شوند و بیدارشان کنید و تعهد دهند که دیگر شیطنت نکنند و سیاهی لشکر اغتشاشگران نشوند نه اینکه بیایید نازشان کنید و مسئول محترم بیاید مصاحبه کند که همه آنها آزاد شده‌اند. این ناز کردن آنهاست.

او همچنین در حالی که در داخل کشور و در مقابل هموطنان خود بر طبل خشونت و جنگ و سرکوب می‌کوبد برای مردم بحرین ابراز نگرانی کرده و می‌گوید: بحرین تبدیل به یک زندان بزرگ شده و شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و اعدام معنوی کردند و اجازه درمان به او نمی‌دهند در حالی که اگر قرار باشید کسی در بحرین سلب تابعیت شود آل خلیفه هستند که اصلا بحرینی نیستند و بیابانگرد حجاز بودند که توسط انگلیس به بحرین آمدند و عاقبت آنها عاقبت شاه خواهد بود و سرنگون می‌شوند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.