سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

غوغای اراده ملت‌ها

چکیده :قرن ها سایه شوم بی لیاقتی برخی حاکمان مانع رشد و ترقی مردم این سرزمین شد و خانه و کاشانه ما را با جنگ و ویرانی به رنگ غم و اندوه در آورد، ولی اکنون، دیگر آن روزگاران گذشته است. سواد و شعور مردم به بلوغ رسیده، آزادی اصلی ترین تقاضای مردم گشته و از حاکمان جز رفتار عادلانه و تامین حقوق انسانی و عدم دخالت در حریم خصوصی خود و رعایت قانون، طلب دیگری ندارند....


ناصر مهدوی

از همان دوران ساسانیان مردم مظلوم ایران همواره گرفتار سوء مدیریت افراد بی لیاقتی بودند که با بی خردی و بی اخلاقی باعث سقوط امپراطوری ایران شدند و برای توجیه ضعف خود آن را بر گردن اعراب بادیه نشین انداختند. تردیدی نبود که اعراب آن دوران از پیام پاک پیامبر بزرگ غافل گشته بودند و حتی نسبت به فرزندان پیامبر رحم و مروت نداشتند، ولی آنچه باعث نزول و سقوط دولت ایرانی شد، فقر و تنگدستی گسترده مردم، نفوذ روحانیت زرتشتی و موبدان با افکار ارتجایی در حریم خصوصی افراد، و ظلم و بی عدالتی حاکمان و نقصان در سواد و شعور مردم روزگار بود.

قرن ها سایه شوم بی لیاقتی برخی حاکمان مانع رشد و ترقی مردم این سرزمین شد و خانه و کاشانه ما را با جنگ و ویرانی به رنگ غم و اندوه در آورد، ولی اکنون، دیگر آن روزگاران گذشته است.

سواد و شعور مردم به بلوغ رسیده، آزادی اصلی ترین تقاضای مردم گشته و از حاکمان جز رفتار عادلانه و تامین حقوق انسانی و عدم دخالت در حریم خصوصی خود و رعایت قانون، طلب دیگری ندارند.

و به همین خاطر، جمعه مصمم و پر قدرت، و با نشاط و پر امید به پای صندوق رای می روند تا دست افراد بی لیاقتی را که در طول هشت ساله حاکمیت دولت ریا و تخریب و بی اخلاقی، هر چه توانستند بر سر مردم بی دفاع آوردند را از سر ملت کوتاه کنند، و قدمی دیگر برای دستیابی به زندگی شرافتمندانه بردارند.

باز هم آشکار خواهد شد، که اراده مردمی که از خداوند نیرو می گیرند از هر اراده ای قوی تر و نیرومند تر است.

جمعه روز بزرگ تحقق اراده مردم برای پیش روی به سوی امید و روشنایی خواهد بود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.