سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

اصولگرایان فراموش کرده‌اند

چکیده :هراس تندروها هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر شویم بیشتر خواهد شد و اقدامات نابخردانه و جنون وار از آنان سر خواهد زد و پس از انتخابات هم شکست را نخواهند پذیرفت گرچه در ظاهر سکوت می کنند اما با شناختی که از آنان وجود دارد به رای مردم تمکین نخواهند کرد و آماده بر هم زدن قواعد بازی هستند....


کلمه – کفایی:

به نام خدا

این روزها عده زیادی از مردم تصمیم جدی گرفته اند تا از ورود افراطیون به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جلوگیری نمایند. پس از رد صلاحیتهای کم سابقه اصلاح طلبان که به منظور حذف یک جریان سیاسی و برای مهندسی انتخابات پیش رو انجام گرفت، اصولگرایان کلیشه ای خود را پیروز بلا منازع میدان بی رقیب که به مدد رد صلاحیتها صورت پذیرفته بود می دیدند و مست از جام تهی سرود پیروزی سر داده بودند اما دیری نپائید که عقلانیت اصلاح طلبان علیرغم تمامی تنگناها، شیون و اندوه را بر لشکر افراط مسلط کرد.

لشکر پر شمار اصولیون تائید شده در برابر قلت تائید شدگان اصلاح طلب، به هراس افتاده و از هر سوی حیران و هراسان پایان خود را به تماشا نشسته اند. امروز تفرقه و تشتت، نفرت و تبری از یکدیگر، سراسیمگی و تناقض گویی های مکرر شاخصه جریان افراطی است و هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم هراسناکی آنان بیشتر می شود.

علاوه بر رد صلاحیتهایی که جامعه شاهد آن بود، عملکرد جانبدارانه صدا و سیما از اصولگرایان، حملات گروههای فشار به جلسات اصلاح طلبان، تخریب چهره های مورد قبول و اعتنای مردم، قدسی سازی های بی معنی، باز تولید و ترویج خشونت و روی آوردن به شیوه های جاهلی تهمت زدن و پرداختن به مباهته و سحر و جادو خواندن عنایت مردم به اصلاح طلبان نشان می دهد که آتشی سهمگین در کاشانه آنان در افتاده است.

شکی نیست که دست یازیدن اصولگرایان به حربه های قدیمی که امروز با موضوع حمایت بی بی سی و انگلیس از نامزدهای اصلاح طلبان مطرح می شود زمینه سازی برای پس از شکست است. تندروها به این نتیجه رسیده اند که با موج گسترده ای که اکنون در حمایت از لیست درجه چندم اصلاح طلبان به راه افتاده بازنده قطعی انتخابات هستند و به شدت در تحلیلهای جهانی تحقیر خواهند شد لذا می خواهند از هم اکنون برای فردای خود خوراک لازم را تهیه نمایند و به شایعه سازی تمسک جسته و بر مبنای دروغ و بهتان حمایت غربی ها و انگلیس را پیش می کشند.

اصولگرایان گویی فراموش کرده اند که در سال ۷۶ در جریان مذاکره محمد جواد لاریجانی با نیک براون انگلیسی چه فضاحتی را به بار آورده و عزت و اقتدار ملت را به حراج گذاشتند.

اصولگرایان گویی فراموش کرده اند چه تلاشی کردند تا ۲۹ اسفند نماد مبارزه با استعمارگر پیر و یادآور پیروزی ملت بر استعمار انگلیس را از تقویم پاک کنند.

اصولگرایان گویی فراموش کرده اند که اسرائیل از رفتن احمدی نژاد آه حسرت می کشید!؟

آیا این موارد خوش رقصی اصولگرایان برای انگلیس نبود!؟ اگر آنان هم فراموش کرده باشند ملت به خوبی به یاد دارد که چه کسانی می خواستند مبارزات ملت را در برابر استعمارگران انکار نموده و حافظه تاریخ را محو نمایند. زهی بی شرمی.

افرادی که پیش از انقلاب یک روز هم سابقه مبارزاتی ندارند و در جنگ تحمیلی هم حتی یکساعت در جبهه حضور نداشته اند و در آن سالهای پیش از انقلاب نه تنها حضور نداشته و حمایتی نکرده اند بلکه علیه حرکت مردم هم بوده اند و در زمان جنگ حتی حمایتی کلامی و شعاری هم از آنها وجود ندارد، داعیه دار شده و انقلابیون و مدیران دفاع مقدس را متهم می کنند و انگلیس را حامی آنها می دانند!

تکیه زدن تکفیری ها و تندروها بر کرسی های مجلس و دولت به نفع غرب و بخصوص آمریکا و انگلیس و اسرائیل و حضورشان در منطقه و ایجاد تنش و تشنج و جنگ میان ملل مسلمان است و برای همین است که تبلیغ منفی می کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند و اظهر من الشمس است و ثابت شده است که اصلاح طلبان و جنبش مدنی مردم ایران با تمام فدرت در برابر غرب و غربگرایی ایستاده و حصریان و زندانیان سیاسی اصلاح طلب و رهبری اصلاحات بارها و بارها بر این موضوع تاکید کرده اند ولی اصولگرایان فقط شعار مبارزه با غرب داده اما در عمل ملتمس غرب بوده اند.

سالهای قبل هم هرگاه بزرگان این قوم دغا قافیه را می باختند و خود را در استیصال و ورشکستگی سیاسی می دیدند و قدرت غصبی خود را در خطر می یافتند طوری عمل می کردند که امروز وقتی گذشته اشان بررسی شود بسیار آشناست. افراطیون مطرود در گذشته شایعه می کردند که رئیس سابق سیا با چمدانی پر از دلار وارد ایران شده و به اصلاح طلبان کمک مالی کرده است و مدعی می شدند که مقاله های حاصل از دلار آمریکایی را شناسایی کرده ایم و به موازات آن به ترویج خشونت می پرداختند بطوری که یالثارات ارگان انصار حزب الله خواستار مسلح شدن گروههای حزب الله می شد.

چقدر آشناست این ترفند رذیلانه که امروز هم خود را مستاصل و مقهور می یابند و باز هم به این شایعات متوسل می شوند و خشونت را چاشنی اقدامات فروتنانه خود می کنند. چرا نمی خواهند به رای مردم تمکین کنند!؟ آنان که به یمن رد صلاحیتهای گسترده بازی را به نفع خود رقم زده اند پس از چه می ترسند؟ چرا اتهاماتی که در همراهی با انگلیس و غرب در کارنامه خود دارند را به دیگران نسبت می دهند؟

هراسی که در اردگاه اصولگرایان مشاهده می شود واقعی است و آتشی که خود برافروختند اول خانه خودشان را فرا گرفته است. ملت کار خود را خواهد کرد و لیست درجه سوم و یا چهارم و یا … اصلاح طلبان را که پس از رد صلاحیتها با عقلانیت و تدبیر و با اتحاد بسته شد بر لیست اصلی اصولگرایان پیروز خواهند نمود.

هراس تندروها هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر شویم بیشتر خواهد شد و اقدامات نابخردانه و جنون وار از آنان سر خواهد زد و پس از انتخابات هم شکست را نخواهند پذیرفت گرچه در ظاهر سکوت می کنند اما با شناختی که از آنان وجود دارد به رای مردم تمکین نخواهند کرد و آماده بر هم زدن قواعد بازی هستند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.