سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

٢۵ بهمن و بی‌قراری ما

چکیده :٢۵ بهمن که می‌شود باز هم چشم ما می‌سوزد از اشک‌آور میدان انقلاب و بیشتر به قاب‌های آشنا با حاشیه‌ی سبز که تصویر شما را در برگرفته‌اند خیره می‌شویم. ٢۵ بهمن که می‌شود و یاد آن ون سفید که ابتدای حصر بود و ابتدای دلتنگی و ابتدای راهی که هر روز از قدم گذاشتن شما در آن مطمئن‌تر می‌شویم. ٢۵ بهمن که می‌شود زمستان سردتر می‌شود و هرگز نبوده قلب ما این گونه گرم و سرخ......


نرگس موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

۲۵ بهمن که می‌شود … بی قراری ما هم بیشتر می‌شود و روز طولانی‌تر، که حالا شده پنج ٣۶۵ روز که شما تنها در آن خانه انتهای بن بست اختر، محصور بوده‌اید و ما فرزندان شما با دلی پر درد و سری افراشته از غرور فرزندان زوجی محصور.

٢۵ بهمن که می‌شود باز هم چشم ما می‌سوزد از اشک‌آور میدان انقلاب و بیشتر به قاب‌های آشنا با حاشیه‌ی سبز که تصویر شما را در برگرفته‌اند خیره می‌شویم.

٢۵ بهمن که می‌شود و یاد آن ون سفید که ابتدای حصر بود و ابتدای دلتنگی و ابتدای راهی که هر روز از قدم گذاشتن شما در آن مطمئن‌تر می‌شویم.

٢۵ بهمن که می‌شود زمستان سردتر می‌شود و هرگز نبوده قلب ما این گونه گرم و سرخ…

٢۵ بهمن شما .. بر ما مبارک نیست اما بی‌شک شب سرد زمستانی است که ما از هر شب و روز دیگر سربلندتر از قبل به شما فکر می‌کنیم.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.