سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » افراطیون و توجیه ناشیانه برای تندروی...

افراطیون و توجیه ناشیانه برای تندروی

چکیده :با فرض اینکه همه تهمت‌های افراطیون به آیت‌الله هاشمی درست باشد، در آن صورت قرار گرفتن وی در این پست حساس و کلیدی بنا به هر مصلحتی که باشد، پذیرفتنی است؟ این افراطیون که برای توجیه تهمت‌ها و حملات خود به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند، در ابتدا تصویری به‌شدت مخدوش از آیت‌الله هاشمی ارائه می‌دهند و سپس حضور وی در رأس مجمع را ناشی از مصلحت‌اندیشی می‌دانند. ...


محمد کیانوش‌‌راد

در روزهای اخیر شاهد حملات گسترده‌ای از جانب برخی از رسانه‌های تندرو به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بوده‌ایم، اما به هر حال این موضوع در حداقل مقدار خود حاکی از بی‌تدبیری و کینه عمیق برخی از تندروها نسبت به آیت‌الله هاشمی است.

اما یکی از عجیب‌ترین و سخیف‌ترین تخریب‌های صورت‌گرفته در روز‌های اخیر، مطلب روز گذشته یکی از روزنامه‌های تندرو بود. مطلبی که در گوشه‌ای از آن این‌گونه عنوان می‌شود که آیت‌الله هاشمی تنها توفیقی که دارد، در اختیارداشتن یک پست انتصابی است که بنا به مصلحتی به وی داده شده است. منظور از این سخن سخیف این است که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با وجود همه تهمت‌هایی که متوجه او می‌دانند، اما باز بنا به مصلحتی در رأس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داده شده است.

در پاسخ باید گفت اگر چنین باشد و با فرض اینکه همه این تهمت‌های افراطیون به آیت‌الله هاشمی درست باشد، در آن صورت قرار گرفتن وی در این پست حساس و کلیدی بنا به هر مصلحتی که باشد، پذیرفتنی است؟ این افراطیون که برای توجیه تهمت‌ها و حملات خود به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند، در ابتدا تصویری به‌شدت مخدوش از آیت‌الله هاشمی ارائه می‌دهند و سپس حضور وی در رأس مجمع را ناشی از مصلحت‌اندیشی می‌دانند.

حال آنکه چنین سمت حساسی به‌هیچ‌وجه جایی برای مصلحت‌اندیشی ندارد و قطعا انتخاب آیت‌الله هاشمی برای این سمت ناشی از توانمندی و اعتماد رهبری نظام به وی است که خود خط بطلانی است بر تهمت‌های این افراطیون. از سویی نیز این افراطیون در حالی به این سمت انتصابی اشاره می‌کنند که در سال ٩٢ آیت‌الله هاشمی با تأیید صلاحیت می‌توانستند در معرض رأی مردم قرار بگیرند تا ثابت شود چه اندازه نزد مردم مقبولیت و محبوبیت دارند.

منبع: روزنامه شرق



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.