سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » سبزهای بیگانه با امام و دفاع مقدس!...

سبزهای بیگانه با امام و دفاع مقدس!

چکیده :جنبش سبز را به جرئت می توان خروش شجاعانه انقلابیون اصیل و رزمندگان مخلص دفاع مقدس علیه انحراف از ارزش های اولیه انقلاب در ابتدای دهه چهارم انقلاب دانست. جنبشی که به قول میرحسین موسوی، نخست وزیر دفاع مقدس، ایستادگی در برابر سرچشمه فسادهای عظیمی است که از جیب مستضعفان و پابرهنگان برپا شده است. ...


کلمه – محمدحسین آزاد:

حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم چهلم یکی از نیروهای رزمنده سپاه در سوریه در سخنان کذب و البته خلاقانه ای تلویحا به سید حسن خمینی توهین کرده و با اعلام خطر نسبت به بروز فتنه جدیدی، مدعی شده است “هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ ساله نبودند”.

امام جمعه موقت تهران و رییس معزول دادگاه عالی انتظامی قضات، در این مراسم گفته: “نگذارید این‌هایی که دست حزب‌اللهی‌ها را بسته‌اند و می‌خواهند مجلس را قبضه کنند، دوباره فتنه کنند. هیچ کدام از فتنه‌گرها، این چنداسمی‌ها که در زمان انتخابات ظاهر می‌شوند در جبهه‌های ۸ساله نبودند و جبهه برای حزب‌اللهی‌ها بود. امروز هم وظیفه حفظ حرم آل‌الله برای شماست. کدام‌یک از این‌ها شهید داده‌اند؟ نکند در خانه بنشینید و دوباره شهر و کشور را ناامن کنند. شخصیت‌زده نشوید. بعضی‌ها هستند که از امام بودند و با امام نبودند. از بیت امام بودند و با امام نبودند و فتنه کردند و رهبری را در زمان فتنه تنها گذاشتند. در خانه ننشینید و به این‌ها امان ندهید که این نوع سیاست هم عبادت است”.

این سخنان که می توان از آن به عنوان تهدید رسمی و تحریک آشوبگران علیه نواده رهبر فقید انقلاب یاد کرد و در جامعه ای قانون مدار گوینده آن بایستی به اتهام خشونت پراکنی و دعوت به آشوب خیابانی از سوی دادستان مورد تعقیب قرار گیرد، البته مصداق نشر اکاذیب و تلاش گوینده برای تحمیق عده ای از هوادارانش به ارتکاب جرم نیز محسوب می شود.

گوینده مدعی است که “هیچ‌کدام از فتنه‌گرها در جبهه‌های ۸ساله نبودند”. منظور آقای صدیقی از فتنه گران هم فعالان جنبش سبز و اصلاح طلبان است. اما واقعیت این است که بازخوانی دوباره وقایع و ماهیت جنبش سبز از ابتدای شکل گیری تا به امروز حکایت از آن دارد که از قضا شاید جنبش سبز را به جرئت بتوان خروش شجاعانه انقلابیون اصیل و رزمندگان مخلص دفاع مقدس علیه انحراف از ارزش های اولیه انقلاب در ابتدای دهه چهارم انقلاب دانست. جنبشی که به قول میرحسین موسوی نخست وزیر دفاع مقدس، ایستادگی در برابر سرچشمه فسادهای عظیمی است که از جیب مستضعفان و پابرهنگان برپا شده است. فهرست رزمندگان و ایثارگرانی که طی سالهای گذشته به اتهام سبز بودن ماه ها و سالهایی را در زندان ها بوده اند، در خیابان ها کتک خورده اند، از کار بیکار شده اند و یا عزیزانی را در حبس و تبعید داشته اند، آنچنان بلند بالاست که قطعا برای هر ناظری که آمار دقیق را نداشته باشد، شگفت آور است. سایت کلمه هم پیشتر و در برخی مناسبت ها در گزارش هایی به فهرست رزمندگان و جانبازانی که طی سالهای اخیر در زندان ها بوده اند پرداخته است.

با این حال جناب صدیقی که گویا از یاد برده است قدرت، مناصب و حتی حیات امروز همگی مانند پست امامت جمعه، موقت و فانی است، بنای بر دروغ گویی گذاشته و اینگونه آشوبگرانی را علیه یاران صدیق مردم و مداقعان واقعی ارزش های انقلابی و ملی می شوراند. جناب صدیقی البته شاید حق داشته باشد که اینچنین بر طبل فتنه بکوبد و در هر کوی و برزن بر تنهایی مولایش بگرید و ذکر مصیبت کند، آخر او نیک می داند که تنها زیر لوای غبار فتنه است که تخلفات و مفاسد بزرگ مالی منتسب به او و نزدیکانش مکتوم خواهد ماند.

صدیقی و امثال او که در فضای سیاسی ایران به عنوان کاسبان تحریم شناخته می شوند، شاید بهتر از هر کسی پیام میرحسین موسوی را دریافت کرده اند که گفت “آماده‌ام تا حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده است، بیان کنم” و نیک می دانند که هرگاه ماهیت سرچشمه عیان شود طبعا هویت جلبک های این نهرهای فاسد نیز برملا می شود.

به هر ترتیب شاید مناسب تر باشد که به جای آقای صدیقی فرد دیگری مامور به طرح این مسائل شود، چون از قضا رزمندگانی که به اتهام سبز بودن و پایداری بر ارزشهای انقلابی سالهایی را در زندان بوده اند، از برخی پرونده های مرتبط با مفاسد سیاسی و مالی جناب صدیقی اطلاع دارند و از جمله ساعتهایی را در بخش های مختلف زندان با اطرافیان و وابستگان مالی آقای صدیقی گذرانده و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کرده اند که چه بسا به وقت مقرر رازها را از پرده برون اندازند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.