سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آقای لاریجانی! از هاشمی عذرخواهی کنید...

آقای لاریجانی! از هاشمی عذرخواهی کنید

چکیده :از شما خواهانم نسبت به بيانات خود تامل نموده و خاضعانه از فرد گرانقدر و مجاهد نستوه جناب آيت الله هاشمي رفسنجاني عذرخواهي نماييد نه از باب شكايت آيت الله هاشمي رفسنجاني، چون خود مي‌دانيد كه ايشان هيچگاه در پي شكايت نيستند و نخواهند بود....


کلمه – محمد براتی*

بنام خدا

خصم می‌خواست که دربند کشد طوفان را

بند زنجیز کند غافله شیران را

وندانست که در عزم تو بی تاثیر است

شیر شیر است اگر در غل و یا در زنجیر است

ضمن عرض ادب خدمت آقای صادق لاریجانی، بیانات شما یک روز پس از خواندن دعا توسط جناب آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی از نظر حقوقی جرمی بارز و آشکار می‌باشد اگر رئیس قوه قضائیه که قطعا می‌بایست چنین باشد یک حقوقدان انتخاب می‌شد و نه یک طلبه، ما شاهد چنین رفتارهای غیرقانونی نبودیم.

بطور مثال یک نمونه مطرح می‌گردد، «توصیه ما به افرادی که بدون مبنا، احکام قضات را زیر سوال می‌برند» ملاحظه می ‌فرمایند ریاست قوه یک عقیده دارد با مبنا میشود احکام قضات را مورد نقد قرار داد و چه مبنایی بالاتر از گزارش رسمی دیوان محاسبات،‌ بازرسی نفت و حسابرسی شرکت بهینه سازی که هر سه سند رسمی است و رسالت بر عدم وقوع تخلف مالی در بهینه سازی دارد و دادگاه بدون مبنا حکم صادر کرده است.

با کمال احترام از شما خواهانم نسبت به بیانات خود تامل نموده و خاضعانه از فرد گرانقدر و مجاهد نستوه جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی عذرخواهی نمایید نه از باب شکایت آیت الله هاشمی رفسنجانی، چون خود می‌دانید که ایشان هیچگاه در پی شکایت نیستند و نخواهند بود. از باب اینکه شما مسئول قضائی کشور هستید و تخلف در این سطح به اساس نظام اسلامی ضربه جدی وارد می‌نماید و باعث عدم اعتماد به دستگاه قضا خواهد شد.

*استاد حقوق دانشگاه



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.