سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » خودتان خوب می‌دانید چه ظلمی کرده‌اید...

خودتان خوب می‌دانید چه ظلمی کرده‌اید

چکیده :سوالم از شما اين است كه آيت ا... به دنيا دلبسته است يا شما. آيت ا... هرچه داشت در طبق اخلاص براي اسلام و نظام اسلامي گذاشت حتي فرزند خود را ولي شما به گذشته و حال خود نگاه كنيد و متوجه خواهيد شد كه به بواسطه انقلاب اسلامي كه هيچ زحمتي براي آن نكشيده و حتي مخالف آن بوده‌ ايد چه بهره هاي دنيايي كه نبرده ايد....


کلمه – عزیزالله عزیزی:

شیخ صادق لاریجانی!

روز دوشنبه‌ سخنی از شما پخش گردید که برای اینجانب که طلبه‌ای هستم و در دستگاه قضا فعالیت می‌کنم مورد تعجب قرار گرفت.

شما در صحبت خود گفته‌اید: نباید فضا را طوری پیش ببریم که هرکسی زمانی مسئولی بوده و حالا علیه او و یا وابستگانش حکمی صادر شده، تمام قوه قضاییه و زمین و زمان را زیر سوال ببرد و برای تخریب قوه قضاییه فیلم وداع درست کند.

در این جملات مطالبی است که باید شما را به آن توجه دهم: هرکس زمانی مسئول بوده‌ اگر مقصود شما آیت ا… هاشمی رفسنجانی است که باید بگویم ایشان نه تنها مسئول بوده‌اند که یکی از افرادی بودند که سالها مبارزه کردند و با روشنگریها و تحمل سختی‌هایی که نمودند کمک به روند انقلاب کرده و از ستونهای اصلی انقلاب، عزیز و یار امام بوده و هستند. شاید شما زمانی مسئولی باشید و در آینده نخواهید بود ولی یادمان نرود که حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی خود انقلاب هستند و حتما یادتان هست زمانی که آنها مبازه می‌کردند شما در کوچه‌های لاریجان و قم گشت می‌زدید. نه امام را می‌ شناختید و نه می دانستید مبارزه چیست و بعد از انقلاب هم اعتقاد به انقلاب و امام نداشتید و حتی حتما نظر امام را در مورد خانواده خود می‌ دانستید در جای دیگری گفته‌اید که حالا علیه او و یا وابستگانش حکمی صادر شده. تمام قوه قضائیه و زمین و زمان را زیر سوال ببرد.

اولا که علیه ایشان حکمی صادر نشده و پسر ایشان را ناعادلانه به زندان برده‌اید و خود خوب می‌دانید که چه ظلمی به فرزند برومند ایشان کرده‌اید و در تمام مراحل بازجویی و دادگاه و تبلیغات غیرقانونی رفتار کرده و در تک تک موارد دخالت بی جا نموده اید.

از نجابت و وفاداری حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده‌اید و حالا می‌ گویید زمین و زمان را زیر سوال برده اند. باید گفت که رفتار و منش نجیبانه و اثرگذار حضرت آیت ا… هاشمی شما را به آتش کشیده که امیدوارم آتش آخرت را هم بچشید. آیا یادتان رفته که زمانی آقای احمدی نژاد رئیس جمهور ایران فیلم مفتضح برادر شما را در مجلس پخش کرد. برادر شما چه برخوردی را با او نمود و شما هم در عرض چند ساعت آقای مرتضوی را به زندان انداختید. در حالیکه اگر رئیس قضای عادلی بودید به جای آقای مرتضوی برادر خود را می‌گرفتید. اگر حضرت آیت ا… هاشمی رئیس قوه قضائیه بود و این رفتار ناعادلانه را با پسر شما انجام می داد خدا می‌ داند که چه ها می کردید.

فیلم وداع درست می‌کنند،

نمی‌دانم آیا مسلمان هستید یا نه در خانواده‌ های مذهبی زمانی که خانواده به سفر می رود و یا از هم برای مدتی جدا می‌ شوند دعایی خوانده می شود که اینهم از رسومات زیبای خانواده رفسنجانی است چرا این فیلم  وداع در شما هراسی ایجاد کرده که حتی یک روز هم نتوانستید آنرا تحمل کنید آیا به خاطر عمل ناحق و ناعادلانه خودتان نبوده یادتان باشد امروز دیگر نمی توان مردم را ابله دانست و به آراء آنها توجه نکرد. خودتان مقایسه کنید فیلم وداع پخش شد و فیلم آقای فاضل لاریجانی هم پخش گردید تاثیر این دو فیلم را در مردم جستجو کنید و به افکار عمومی واگذار کنید.

مسئولان عالی قضایی و بدنه دستگاه قضا آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نخواهند فروخت .

سوالم از شما این است که آیت ا… به دنیا دلبسته است یا شما. آیت ا… هرچه داشت در طبق اخلاص برای اسلام و نظام اسلامی گذاشت حتی فرزند خود را ولی شما به گذشته و حال خود نگاه کنید و متوجه خواهید شد که به بواسطه انقلاب اسلامی که هیچ زحمتی برای آن نکشیده و حتی مخالف آن بوده‌ اید چه بهره های دنیایی که نبرده اید.

در مورد آخرت هم شما نمی توانید قضاوت کنید. این خداوند است که رای را صادر خواهد کرد نه دستگاه قضای شما.

آخر تحمل دارید یک بار و برای یک بار دستگاه قضا را از نظر مردم بررسی نمایید آنوقت نتیجه کار خود را می‌یابید.

اگر اعتراضی هم دارند از مسیر درست و قانونی اقدام کند.

آیا واقعا شما نمی دانید که پرونده پسر آیت ا… از چه مسیرهایی عبور کرد و تمام مراحل قانونی را که دنبال نموند با اقدام غیرقانونی از طرف شما و نمایندگان شما روبرو شدند.

تا حتی در یکی از مراحل مسئول امر خواسته بود که پرونده را پس بگیرند چون شیخ صادق لاریجانی خودش دستور اقدام و روش آن راتعیین کرده.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.