سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » ما هنوز انتظار میکشیم شایسته سالاری را …...

ما هنوز انتظار میکشیم شایسته سالاری را …

چکیده : ما انتظار نان و آب نمیکشیم که میدانیم ویرانه ای تحویل گرفته اید که مرمت و بازسازی آن کار آسانی نیست و قطعا حضرتعالی و تیم اقتصادی دولت برای آبادی آن از هیچ کوششی دریغ نمیکنید و به شکم هایمان وعده فردا و فرداها میدهیم ...


سید مهدی سادات شجاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

و إیاک …

اَن تَعِدَهُم فَتُتبِعَ مَوعِدَک بِخُلفِک …

فَاِنَّ الخُلفَ یوجبُ المَقتَ عِندَ اللّه‏ِ وَ النّاس.

بپرهیز از خلف وعده که آن موجب گریز خدا و مردم از تو مى ‏شود.

(نهج البلاغه، نامه ۵۳ )

با سلام و عرض تبریک فرا رسیدن ۲۴خرداد سالروز حماسه آفرینی مردم غیور کهن سرزمین ایران خدمت برادر بزرگوار و بنده برگزیده خدا جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری محترم ایران اسلامی برخود لازم میبینم با گذشت دو سال از زمامداری حضرتعالی به عنوان عالیترین مقام اجرایی کشور مطالبی را یاد آوری ( تاکید مینمایم یادآوری) نمایم.

قطعا به دلیل مشغله زیاد به لحاظ زمانی آنقدر در مضایقه هستید که حتی از بازبینی فیلم تبلیغاتی و به یاد آوردن وعده هایی که قطعا به واسطه آن فرمایشات در کسب اعتماد مردم ایران زمین موفق بوده و بر اریکه ریاست جمهوری تکیه زدید محرومید.

مردمی که هشت سال محرومیت , فقر و تحقیر را گذرانده بودند و تنها به واسطه امیدی که با سخنان شما ایجاد شد و همچنین حمایتهای بی دریغ بزرگان اصلاحات چون سید محمد خاتمی عزیز و شاهکار مرد اخلاق ایران زمین دکتر عارف در به نمایش گذاشتن  اوج ایثار, آرای خود را منقش به نام شما نمودند و به انتظار تغییر و تحولی در زندگانی بی رونق خود نشستند و هنوز هم به شما و حامیان شما وفادارند و امیدوار.

اما جناب آقای روحانی

جدای از حوزه خارجی و نشست های تیم مذاکره کننده با قدرتهای جهانی که انشالله با حمایتهای رهبری مختوم به پیروزی فرزندان غیرتمند ایران زمین و رفع تحریم های ظالمانه گردد , نمیدانم آیا شما به عنوان رئیس دولت از سایر فعالیتها در دیگر حوزه های اجرایی تا چه حد رضایت دارید و تا چه حد به وعده های قبل از انتخابات نزدیک شده اید.

جناب آقای روحانی عزیز

ما شما را به عنوان ریاست جمهوری ایران , کسی که همه ما به عنوان فعالین اصلاح طلب برای پیروزی او  در انتخابات از هیچ کوششی دریغ ننمودیم, کسی که جدای از سابقه روشن خود حمایتهای همه جانبه بزرگواران اصلاحات را پشتوانه خود داشت و با این حضور امید به تغییر را در دلهامان به وجود آورد دوست داریم و قطعا برای موفقیت شما دست دعا بر آسمان داریم

اما

از شما خواهش میکنم روزی چند دقیقه چشمان خود را بسته , خارج از گود قدرت قرار گرفته و به روزهای پیش از انتخاباات ۹۲ گریزی بزنید و به یاد بیاورید که با هم چه عهد و پیمانی بستیم.

ما هنوز بر عهد و پیمان خود راست قامت ایستاده ایم و از دولت اعتدال, دولتی که خود برای پیروزی آن در انتخابات چه زحماتها که نکشیدیم مردانه حمایت میکنیم و شما هم وعده های خود را فراموش نکنید.

میدانیم که در بسیاری موارد خواستن با توانستن همراه نیست که رفع برخی موانع طی پروسه های پیچیده و گذر زمان را میطلبد اما شما با این موارد و موانع نا آشنا نبودید .

حضرتعالی با حضور چندین ساله در ارکان مختلف نظام با تمامی مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیتهایی که اکثرا خواست مشروع مردم میباشند آشنایی داشتید و با اشراف بر آنها با ما عهد کردید و ما نیز هنوز چشم انتظار رفع موانع و به ثمر رسیدن وعده ها هستیم.

ما انتظار نان و آب نمیکشیم که میدانیم ویرانه ای تحویل گرفته اید که مرمت و بازسازی آن کار آسانی نیست و قطعا حضرتعالی و تیم اقتصادی دولت برای آبادی آن از هیچ کوششی دریغ نمیکنید و به شکم هایمان وعده فردا و فرداها میدهیم .

جناب آقای روحانی ما آزادی میخواهیم.

هنوز منتظر فضایی هستیم برای تنفس,هنوز انتظار میکشیم که برای برگزاری نشستهایی حتی فرهنگی و مذهبی با مشکلات عدیده مواجه نباشیم, هنوز منتظریم که افرادی بر اریکه قدرت در کهن دیار فارس تکیه زنند که پویایی و سرزندگی در فضای سیاسی را رمز پیشرفت و آزادی ایران زمین بدانند, هنوز انتظار مدیرانی را میکشیم که خواست و دغدغه مردم را بر میز ریاست مقدم بدانند,هنوز هم انتظار میکشیم شایسته سالاری را و …

اما افسوس

افسوس که دیار فارس ,دیار احمد بن موسی شاه چراغ(ع) , استان علم و فرهنگ و ادب,  استان سعدی , حافظ و خواستگاه تمدن غنی ایران زمین این روزها بیمار است و قطعا حضرتعالی در جریان امور این استان قرار دارید و بازگو کردن آنها تکرار مکررات است.

در پایان ضمن تبریک دوباره سالروز کسب اعتماد از مردم شریف ایران اعلام آمادگی مینمایم تا تک تک وعده های پیش از انتخابات ریاست جمهوری اخیر را با ذکر زمان و مکان ایراد آن به صورت طبقه بندی جمع آوری کرده و در اختیار حضرتعالی قرار دهم ,باشد که وعده های حضرتعالی  مورد عنایت خود شما قرار گیرد.

با آرزوی سلامتی امام عصر(عج) و رهبر انقلاب و ادای احترام به روح امام راحل(ره) و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و آرزوی رفع مشکل حصر السابقون انقلاب اسلامی مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر محبوب امام ,بانو زهرا رهنورد,حجه الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کروبی و آزادی و آبادی ایران زمین و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و هیئت دولت .

منبع: سایت خط امام



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.