سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

پنجمین بهار در حصر

چکیده :میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد پنجمین بهار را پشت دیوارهای حصر نو خواهند کرد تا با رسیدن به پنجمین بهار حصر، روسیاهی زمستانی دیگر برای مدعیان اسلام و دینداری ثبت شود و سربلندی آن به نام ثلاثه ای باشد که حصرشان در قبال کوتاه نیامدن از خواست ملت، در تاریخ باقی بماند....


کلمه: سال ۹۳ در حالی ساعات پایانی را پشت سر می گذارد که دیوارهای حصر همچنان با ظلم و کین باقی است تا رد سبزی و مقاومت و پایداری از کوچه مستور شده اختر و خانه محل حصر در جماران هویدا باشد و این سال نیز انگ استمرار استبداد را با خود بر کارنامه داشته باشد.

میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد پنجمین بهار را پشت دیوارهای حصر نو خواهند کرد تا با رسیدن به پنجمین بهار حصر، روسیاهی زمستانی دیگر برای مدعیان اسلام و دینداری ثبت شود و سربلندی آن به نام ثلاثه ای باشد که حصرشان در قبال کوتاه نیامدن از خواست ملت، در تاریخ باقی بماند.

حصر خانگی موسوی و کروبی و بانو رهنورد حالا در حالی با ورود به سال ۹۴ وارد پنجمین سال می شودکه حکومت همچنان با بیم و هراس به برگزاری دادگاهی عادلانه تن نداده و بدون طی کردن مراحل قانونی، از تفهیم اتهام تا صدور حکم، دیوارهای حصر را بالا نگاه داشته است. حصری غیرقانونی و ناعادلانه که با تمام فشار و ممنوعیت‌ها و محرومیت‌ها سال ۹۳ را با ننگی دیگر برای حاکمانی رقم زد که شیخ محصور را از وداع آخر با برادرش هم محروم ساختند و حتی از حضور وی در مراسم سوگواری نیز امتناع کردند.

آغاز پنجمین بهار در حصر در حالی با ساعات پایانی سال ۹۳ ثبت خواهد شد که امیدواری های ایجاد شده برای گشایش فضای سیاسی اجتماعی و وعده رفع حصر حسن روحانی چشم های زیادی را برای تحقق این وعده رو به پاستور منتظر نگاه داشت.

سال ۹۳ در حالی ساعات پایانی را پشت سر می گذارد که محصوران با رسیدن روزشمار حصرشان به پنجمین سال، پنج سال پایمردی و حقانیت و بصیرت را ترسیم کنند و پرچم حقیقت‌گویی در استقامت خانم رهنورد، و آقایان کروبی و موسوی، و نیز صدها آزاده‌ی محبوس در زندان‌های غیرقانونی، برافراشته باشد.

سال نو را به دلاوران محصور، به آزادگان محبوس، به آنان که با قلم تباهی درد را به چشم جهانیان پدیدار می کنند و به همه حق طلبان و رهروان راه سبز امید، تبریک می گوییم.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.