سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

این‌همه فرزند ناخلف نوح!

چکیده :هوادارانی در توجیه و ترویج این حرکات ضد امنیتی و اخلاقی مثال حضرت نوح و فرزندش را با مرتضی مطهری و فرزند خلفش علی مطهری به مقایسه می‌کشند! گذشته از این‌که این جماعت هرگاه تهی از تحلیل می‌گردند، پس پرده مقدسات و دین، اندیشه تاریک خود را به اختفاء می برند! اگر ابراز هر انتقادی و هر مخالفتی با اندیشه قانون گریزان، درتخطئه کردن نقادی سزاوار یک چنین شبیه سازی باشد، در آن‌صورت باید فریاد کشید که چه بر سر جمهوری اسلامی آمده که این همه نوح داریم و این‌همه فرزند ناخلف نوح ؟!...


اسماعیل گرامی مقدم:

یک بار دیگر حادثه زشت و خشن در شیراز علیه اندیشه و تفکر طغیان کرد، درحالی که مقام رهبری نظام دستور برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی داده است و اینان با آزادی اندیشه مقابله می‌کنند، این‌بار شخصیتی که مورد تهاجم وحشیانه تحجرگرایان واقع شد، کسی جز فرزند پاره تن امام خمینی نبود. این غضنفران قلدرماب، که به غلط خودسر نامیده می‌شوند، سوگند که با سرهستند، آمران و امرایی را در پس پستوها دارند، که با شقاوت و بی هیچ شرمساری از شرمسازی و آبروبری نظام جمهوری اسلامی ابایی ندارند، آن‌چه برای آن‌ها ارجحیت دارد، ایجاد رعب و وحشت، تحمیل عقیده و در سایه آن کسب قدرت، چپاول و غارت ثروت ملت ایران است.

این جماعت به کدام جمع تعلق دارند؟ که جسورانه جولان به اختناق می‌دهند و از صیانت آهنینی برخوردارند! مردمان کوچه و بازار در صورت یک برخورد عادی به سرعت توسط نیروهای انتظامی به جرم اغتشاش بی درنگ بازداشت و روانه زندان می شوند! درحالی‌که جمعیتی فحاش و بی‌ادب در روز روشن به نماینده مجلس وحشیانه حمله می‌کنند و هیچ مقام مسئولی از سرباز تا سردار از افسر تا امیر یارای مقابله با این اغتشاش و بی نظمی اجتماعی را ندارند! انگار، که سران این خودسران در مراتب بالاتری از سرداران و امیران برقرارکننده انضباط اجتماعی دست به ابتکار اقتدار زدند!

سوی دیگر ماجرا آن‌گاه عجیب و غریب می‌شود! که هوادارانی در توجیه و ترویج این حرکات ضد امنیتی و اخلاقی مثال حضرت نوح و فرزندش را با مرتضی مطهری و فرزند خلفش علی مطهری به مقایسه می‌کشند! گذشته از این‌که این جماعت هرگاه تهی از تحلیل می‌گردند، پس پرده مقدسات و دین، اندیشه تاریک خود را به اختفاء می برند! اگر ابراز هر انتقادی و هر مخالفتی با اندیشه قانون گریزان، درتخطئه کردن نقادی سزاوار یک چنین شبیه سازی باشد، در آن‌صورت باید فریاد کشید که چه بر سر جمهوری اسلامی آمده که این همه نوح داریم و این‌همه فرزند ناخلف نوح ؟!

اگر شهید آیت الله مطهری نوح باشد هم ترازهای او بسیارند از جمله: شهید آیت الله بهشتی، شهید آیت الله دستغیب، شهید آیت الله صدوقی، شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید آیت الله غفاری، آیت الله منتظری، آیت الله طاهری، آیت الله طالقانی، آیت الله خزعلی، سردار باکری، سردارهمت و ده‌ها شخصیت انقلابی و مبارز که فرزندان‌شان جملگی درحین وفاداری به نظام اما منتقد بخش‌هایی ازعملکرد ارکان نظام هستند، سزاوار تهمت فرزند ناخلف نوح می شوند!

نه این مبارزان و انقلابیون نوح هستند و نه فرزندان‌شان، فرزند ناخلف نوح، بلکه این کثرت در وحدت نقد، نشان صحت و سلامت اندیشه است در خیرخواهی نظام جمهوری اسلامی!

بی تردید علی مطهری حق سوال از وزیرکشور را بایسته است به‌جا آورد. که استاندار، فرماندار و دستگاه‌های انتظامی در تمام مدت این تهاجم به چه اموری مهم تر از برقراری نظم انضباط گرفتار بودند، آن‌قدر دست برروی دست گذاردند تا سخنرانی نماینده مجلس برهم خورد قانون گریزان خود را پیروز این معرکه به حساب آوردند.

منبع: سحام



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.