سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

داعش وطنی

چکیده : امروز مردم بخوبی می دانند که این گروهکهای فاشیستی خودسر نیستند ، مواجب بگیر و عمله ظلم و جور هستند . حتی نام خشکه مقدس بر آنها نهادن هم درست نیست از آنرو که این جنایتکاران نه دینی دارند و نه اعتقادی . قدرت و پول و چپاول و غارت و فریب و دزدی و دروغ و همه رذیلتها در آنها یکجا جمع شده است . مزدورانِ زر اندوزِ مزوری که مسلماً از جایی خاص حمایت و پشیبانی میشوند و در نهایت خونخواری به جنگ ملت آمده اند و با فتنه انگیزی که ذاتیِ خودشان است ، دیگران را فتنه گر می دانند و برای رسیدن به امیال و آمال پلید خود ، جامعه را تا مرز انفجار و نابودی می برند ...


علیرضا کفایی

حمله به علی مطهری در شیراز اولین وحشی گری گروههای فشار نیست ، قبل از وی و در جای جای کشور بسیاری دیگر بودند که مورد تعرض قرار گرفته اند و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود .

تهاجم خونین سال ۷۸ علیه دانشجویان که آشکارا و عریان و در منظر عموم صورت پذیرفت و در واقع جنایتی بود که داغ ننگ و نکبت آن تا ابد بر پیشانی مسئولین نمایان است از سری عملیات وحشیانه گروه فشار بود که سرانجام سرباز وظیفه نگون بختی را به جرم دزدیدن ریش تراش مجازات کردند و عاملان اصلی آن فاجعه در حاشیه امنیت قرار گرفتند .

ترور حجاریان ، وقایع سال ۸۸ و ۸۹ و برخورد با سابقون انقلاب و زندانی کردن و حصر یاران امام ، هجمه به سید حسن خمینی در ۱۴ خرداد ۸۹ ، فجایع خفت بار کهریزک و دهها مورد دیگر همه و همه بنام گروه های خودسر ثبت شده اند .

کدام خودسر ؟ ۳۵ سال از عمر انقلاب می گذرد و مساجد ، نماز جمعه ، سازمان تبلیغات ، بسیج ، حوزه های علمیه ، شورای نگهبان ، مجلس خبرگان ، مجلس شورا ، دولت ، دستگاه قضا ، شورای انقلاب فرهنگی و ……. با آن همه دستگاه عریض و طویلشان داعیه تثبیت نظام و صدور انقلاب را دارند ، اما می بینیم از پس این سالها ، سخن از خودسران است ، کدام خودسر ؟ اگر خودسری است پس ادعای تثبیت چیست ؟ آن هم در به اصطلاح ام القرای اسلام .

امروز مردم بخوبی می دانند که این گروهکهای فاشیستی خودسر نیستند ، مواجب بگیر و عمله ظلم و جور هستند . حتی نام خشکه مقدس بر آنها نهادن هم درست نیست از آنرو که این جنایتکاران نه دینی دارند و نه اعتقادی . قدرت و پول و چپاول و غارت و فریب و دزدی و دروغ و همه رذیلتها در آنها یکجا جمع شده است . مزدورانِ زر اندوزِ مزوری که مسلماً از جایی خاص حمایت و پشیبانی میشوند و در نهایت خونخواری به جنگ ملت آمده اند و با فتنه انگیزی که ذاتیِ خودشان است ، دیگران را فتنه گر می دانند و برای رسیدن به امیال و آمال پلید خود ، جامعه را تا مرز انفجار و نابودی می برند .

حامیان گروه فشار در ارگانهای رسمی خود نظر می دادند که ” یا باید بر سر سید حسن خمینی به دلیل همراهی مجدانه‌اش با کژراهان فریاد بزنیم، یا باید سکوت را ادامه دهیم و با طمأنینه بنگریم که تاریخ، خود، چگونه سیلی مناسب را بر صورت کژراهان خواهد نواخت، “شاید هدایت شوند ” وقتی نسبت به خاندان امام و یادگار او این چنین عریان نظر می دهند و حواله به سیلی می دهند ، پنهانی هم دستور حمله را صادر می کنند . بگذریم که در جمهوری اسلامی قرار بود مخالفین حتی کمونیستها آزاد باشند ! ظاهراً به سمت و سویی رفته اند که حتی نوه امام بنیانگذار جمهوری اسلامی ، صدیق امام و انقلاب حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و فرزند شهید مطهری ایدئولوگ انقلاب و نخست وزیر امام مهندس میرحسین موسوی و امانتدار امام حجه الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و هیچیک از یاران امام و انقلاب نه تنها آزاد نیستند بلکه مورد هجمه و تعرض قرار می گیرند و اخیراً هم با ابزار جدیدشان یعنی ” پاره آجر ” تهدید به مرگ میشوند و جانشان در خطر است .

آنها خود گروه فشار را اینگونه تعریف می کنند ” …. به آمران به معروف و ناهیان از منکر، ”گروه فشار“ نام نهادند.گروه فشار“ متولد شد. تا قبل از ”مصلحت‌گرایی“ ….. ، ”گروه فشار“ همان جماعت ”ایثارگری“ بودند که در راه فضیلت ”تکلیف“، ”جان برکف“ و قابل احترام بودند. همان‌ها بودند که به دور از فروش ”حقیقت“ به ”مصلحت“، در پی رهایی ”مستضعفان جهان“ از ”استکبار جهانی“ بودند. ولی نه رفته رفته، بلکه ناگهان، ”گروه فشار“ نام گرفتند… ”ایثارگران“ دیروز به ”گروه فشار“ امروز بدل شدند ”

شهادت فرزندان ملت و مجاهدات رزمندگان در دفاع از انقلاب و ملک و میهن فراموش شدنی نیست اما افراطیونی که تحت نام شهدای گرانقدر و ایثارگران جان برکف ، جنایت علیه مردم را توجیه می کنند هم قابل قبول نیست و باید با قاطعیت با افرادی این چنین که شاید حتی دقیقه ای از حضور در جبهه های جنگ را تجربه نکرده اند ایستاد و دستگیر و محاکمه و به ملت معرفی اشان کرد .

تفکری که مردم را ” خس و خاشاک ” و روشنفکران و اساتید دانشگاه و دانشجویان را ” گوساله و بزغاله ” می داند هنوز حاکم است و آقای روحانی وظیفه دارد علاوه بر ورود در مذاکرات هسته ایی برای رفع تحریمها و گشایش در امور مردم و روشنگری در به یغما بردن ثروت و ذخیره کشور و معرفی چپاولگران به ملت ، همزمان در مسیری حرکت کند که جامعه احساس امنیت کند . متاسفانه چینش هیئت وزیران مورد تایید رای دهندگان به آقای روحانی نیست و همانطور که آقای مطهری گفتند ” این نتیجه بده و بستان با مجلس در معرفی وزیر کشور است ” که استانداران و فرمانداران نا همگون با تفکر اکثریت جامعه و بعضاً از بقایای دولت قبلی بر مسند کار قرار گرفتند ، و امروز خطر آفرین شده و کار به ” پاره آجر ” کشیده شده است .

” پاره آجر ” در واقع بسوی دکتر مطهری پرتاب نشد بلکه در وهله اول بسوی دکتر روحانی و رای دهندگانش پرتاب شد . دفاع امروز از مطهری دفاع از یک فرد نیست بلکه اعلام انزجار از وحشی گری داعشی های وطنی و درخواست دستگیری و محاکمه آنهاست .

امروز به کنایه از داعش وطنی سخن رانده میشود و گاهی به طنز میل می کند ، واقعیت این است که طنزی در کار نیست حقیقتی آشکار است و خود آنان نه تنها ابایی ندارند که به این نام خوانده شوند بلکه برای ایجاد وحشت فراگیر در میان مردم و اجیر کردن دیگران ، تلویحاً از این تبلیغ استقبال می کنند .

حق این است که ” گروه فشار ” از داعش هم پست ترند .داعش دست به هر جنایتی می زند ، اعلام می کند که آن جنایت را انجام داده و مسئولیتش را می پذیرد ، اما اینان ، آن شهامت را هم ندارند و در قیاس با همفکران بین المللی اشان ، دون پایگانی هستند که به ملت خود هم رحم نمی کنند .

از همان روزی که دست قابیل گشت آلوده به خون هابیل

از همان روزی که فرزندان آدم زهر تلخ دشمنی در خونشان جوشید

آدمیت مرده بود گرچه آدم زنده بود

از آن روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند

از آن روزی که با شلاق خون دیوار چین ساختند

آدمیت مرده بود

بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیاب

گشت و گشت

قرنها از مرگ آدم هم گذشت

ای دریغ

آدمیت برنگشت



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.