سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

پاسخ به کیهان

چکیده :سخن من با حضرت روحانی برداشته شدن جو سیاسی – امنیتی و سانسور از کشور است، آزادی بیان و قلم و آزادی از زندان و حصر سیاسی است، نهادینه کردن عدالت و آزادی است، از ایشان انتظار تدبیر و امید و اعتدال را داشته‌ام، سیاست‌های او را در مذاکرات هسته‌ای و مسائل بهداشتی و صنعتی می‌ستایم و از حضرت‌شان می‌خواهم که تمهیدات لازم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و دقت روی مجریان آن داشته باشند. ...


فضل‌الله صلواتی:

درشماره ۱۸ بهمن‌ماه ۹۳ روزنامه کیهان، درسطر اول آورده شده بود که:« بی محلی روحانی به افراطیون و حامیان فتنه دراصفهان» و درسطر دوم توضیح داده شده بود که:«مدعیان اصلاحات با روحانی ملاقات نکردند و آن‌ها گلایه کرده اند، فضل الله صلواتی درتبریز با روحانی دیدار کرده» و دیگر آن‌که«چرا روحانی از(آیات بزرگوار) منتظری و طاهری نام نبرده و باعث تکدر خاطر شده و …»

برادر چرا مدعی اصلاحات؟ همه آن‌ها افتخار دارند که اندیشه‌های اصلاحاتی دارند وازتفکر طالبانی دورند و با ایمان به خدا و دوستی مردم زندگی می‌کنند. به آقایانی که ازگفتن دروغ ابایی ندارند، می‌گویم که بنده چندین سال است که به تبریز نرفته‌ام و با جناب دکتر روحانی درآن‌جا ملاقاتی نداشته‌ام، درسفر اصفهان هم مطلقا درخواست ملاقات خصوصی وحضوری نکرده‌ام. با این‌که بیش ازچهل سال است با جناب روحانی دوست وارادتمند بوده‌ام وسفرهای داخل و خارج با ایشان داشته‌ام حرف‌های بنده با ایشان علنی است، همان‌طورکه به معاون ایشان جناب دکترشریعتمداری و دکتراحمدی گفتم سخن من با حضرت روحانی برداشته شدن جو سیاسی – امنیتی و سانسورازکشوراست، آزادی بیان و قلم و آزادی از زندان و حصرسیاسی است، نهادینه کردن عدالت و آزادی است، ازایشان انتظار تدبیروامید واعتدال را داشته‌ام، سیاست‌های او را درمذاکرات هسته‌ای ومسائل بهداشتی وصنعتی می‌ستایم وازحضرت‌شان می‌خواهم که تمهیدات لازم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و دقت روی مجریان آن داشته باشند. امید که موفق شوند، نظارت استصوابی را که به قانون تحمیل شده براندازند، روی مدیران و مسئولان پیشین تجدیدنظر کنند، دیگر لزومی به جلسه ی خصوصی نمی‌دیدم.

بنده به اعتبارجانبازی وآزادگی که داشتم درمجمعی که برای ایثارگران تشکیل شده بود شرکت کردم، ناظربودم که ازعالمان وشخصیت‌های گذشته اصفهان ازجمله آیت‌الله خادمی و طاهری نام برده شد و تجلیل به عمل آمد، مردم صلوات فرستادند، تنها کسانی را فراموش کردند که نام ببرند، انقلابیون و زندانیان قبل ازانقلاب و رنج کشیدگان دوران طاغوت بودند، شایسته بود ازافراد ستاد انتخاباتی که پس ازاستعفای دکترعارف و تایید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام خاتمی بدون هیچ درخواستی از لحاظ مادی و معنوی، نهایت تلاش را برای انتخاب جناب روحانی که لایق‌ترین بود انجام دادند تا زمام امورکشور را در دست گیرد.

اصول‌گرایان و بدنه فعلی تشکیلات اداری که پست‌های کلیدی را دراختیار دارند و وابستگان به دولت پیشین، کاندیداهای مخصوص خود را داشتند، بزرگواری و شایستگی ایجاب می‌کرد که ازآنان سپاسی به عمل آید.

برای نخستین باربود که دروغ‌پردازان همیشگی مرا و دیگر اصلاحاتی‌ها را ازحامیان فتنه دراصفهان گفته‌اند، شاید آقایان واژه دیگری نیافته‌اند که مردان منزه و مومن و پاک اندیشه را که خدمت‌گزاران ملک و ملت هستند، بدان صفت بنامند. اگرمعنای فتنه آزمایش الهی است، آرزو داریم ازاین فتنه سربلند بیرون آییم وعاقبت به خیرشویم و تحمل تهمت‌ها و دروغ‌های معاندین را داشته باشیم.

ما نیز برای موفقیت و پیروزی جناب دکتر روحانی دعا می‌کنیم و سلامتش را از پیشگاه خداوند خواستاریم.

والسلام علی اتبع الهدی

اصفهان

فضل الله صلواتی

۲۰/۱۱/۹۳

منبع: سحام



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.