سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تهدید یک خداباور از سوی وکیل‌الچکمه‌ها...

تهدید یک خداباور از سوی وکیل‌الچکمه‌ها

چکیده :وقتی تملق و چاپلوسی فرهنگ لا یتغیر حاکمیت گردد، دیگر نمی توان سخنان دکتر علی مطهری اصولگرا را هم تحمل کرد... آیا وقت آن نرسیده که دیگر عزیزان با ورود خود به این عرصه، مانع خاموش شدن ندای حریت و آزادگی شوند؟...


محمدتقی کروبی

وقتی تملق و چاپلوسی فرهنگ لا یتغیر حاکمیت گردد، دیگر نمی توان سخنان دکتر علی مطهری اصولگرا را هم تحمل کرد.

مطهری خدا باور این روزها یکه و تنها قانون گریزی حاکمیت را به چالش کشانده و در مذمت تعطیلی عقل و درایت به نام اطاعت تعبدی از قدرت سخن می گوید.

او می داند که فساد ساختاری امروز بهای سنگین حاکمیت تملق و تعطیلی عقل است. از این رو به وظیفه شرعی و قانونی اش عمل می کند و حاکمیت قانون و شرع گریز را به چالش قانون و شرع می کشاند. شنود، توهین، تهدید و برخورد فیزیکی وکیل الچکمه ها را بهانه ای برای فرار از ادای تکلیف نمی داند.

ضمن ستایش حریت کم نظیر فرزند استاد شهید آیت الله مطهری این پرسش مطرح است، آیا وقت آن نرسیده که دیگر عزیزان با ورود خود به این عرصه، مانع خاموش شدن ندای حریت و آزادگی شوند؟

منبع: فیس بوک نویسنده



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.