سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » مقاومت زندانیان؛ از جنس فریاد میرحسین...

مقاومت زندانیان؛ از جنس فریاد میرحسین

چکیده :میر حسین همچنان اعتراضات به ان انحراف بزرگ را در این چند سطر رشد و بلوغ ملت می خواند و تحریف تاریخ و بازخوانی ان رخدادها را در دوره کنونی و از زبان مفسدان منحرف و راهزن ، تلاشی در جهت انحراف افکار عمومی می داند....


سیامک قادری:

شعار رفع حصر و آزادی زندانیان اگرچه یک گرایش اخلاقی برای اعاده حقوق انسان است اما ماهیت مقاومت زندانیان و محصوران همانی است که سرانجام از حنجره مهندس میر حسین موسوی تبدیل به فریاد شد.

« آماده‌ام تا حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده است، بیان کنم. اگر به جای اتهام‌زنی‌های کذب و بی‌معنا، رشد و بلوغ یک ملت را، آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند، امروز مجبور نبودند مفاسد بزرگ را انکار کنند و با جنگ‌های روانی و راه اندازی کاروان‌های روایت، افکار عمومی را از خطرات این‌همه فساد و تباهی منحرف سازند.»

مهندس در این بیانیه ناب و در ادامه همان بیانیه های سابق تاکید دارد که انحراف و فسادی که از کودتای سال ۸۸ آغاز شد ، امروز نه تنها انقلاب را که کشور را هم در فساد خود غرق کرده است.

او تاکید می کند ، دروغ و فریبی که غلیان آن از روز ۲۲ خرداد و از سر صندوق های خیانت اغاز شد ، همچنان جاری و ساری است و خائنانی که از بیم رسوایی فساد و جنایاتشان دست به کودتایی سیاسی علیه رای و خواست مردم زدند ، همچنان با ابزار فریب و دروغ در پی لاپوشانی حقایق هستند.

میر حسین همچنان اعتراضات به ان انحراف بزرگ را در این چند سطر رشد و بلوغ ملت می خواند و تحریف تاریخ و بازخوانی ان رخدادها را در دوره کنونی و از زبان مفسدان منحرف و راهزن ، تلاشی در جهت انحراف افکار عمومی می داند.

مهندس با زبان بی زبانی و همراه با سمفنونی مقاومت زندانیان سرفراز ، می سراید ، که رفع حصر و حبس ،آرمان و هدف جنبش نبود که ان را با دریوزگی از جائران و مفسدان طلب کنیم یا به مثابه کالایی در بازار سیاست و به منظور کسب مشروعیت ، هر از گاهی فریاد زنیم.

او معتقد بود اگر انحراف و فساد پایان یابد و جریان سالم سیاست جاری گردد ، چونان آبی پاک که به آرامی وارد سیلاب شود ، نزهت و پاکی جایگزبن تباهی و آشوب می شود و از همین رو عمده تاکید او دیروز و امروز و فردا همین خواهد بود ، پذیرش بیداد و فساد و کودتا و تلاش در رفع آن و نه هیچ چیز دیگر. رسانه شمایید!

منبع: فیس بوک نویسنده



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.