سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

کاهش بهای نفت در بازار آسیا

چکیده : بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه اوت در بازار معاملات آسیا با 47 سنت کاهش به 104 دلار و یک سنت رسید...


بهای نفت در معاملات امروز (پنجشنبه) بازار آسیا در پی اعلام خبر پایان بحران نفتی در لیبی ،کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، در حالی که سایه بحران عراق بر بازار نفت سنگینی می کند و می توانست به افزایش بهای آن منجر شود، اظهارات مقام های لیبی در مورد افزایش میزان صادرات طلای سیاه به کاهش بهای آن در بازار آسیا منجر شد.

به این ترتیب بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه اوت در بازار معاملات آسیا با ۴۷ سنت کاهش به ۱۰۴ دلار و یک سنت رسید.

نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در زمان مشابه نیز با ۳۳ سنت کاهش، بشکه ای ۱۱۰دلار و ۹۱سنت معامله شد.

تولید و صادرات نفت لیبی از یک سال پیش به دلیل ناآرامی ها و بویژه جنبش مخالفان دولت که خودمختاری مناطق شرقی این کشور را مطالبه می کردند، با اختلال مواجه شده بود.

صادرات نفت لیبی که در وضعیت عادی به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز می رسید در یک سال اخیر به ۳۲۰ هزار بشکه کاهش یافته بود.

عبدالله الثنیˈ رییس دولت موقت لیبی دیشب (چهارشنبه شب) با اعلام کنترل دولت بر ˈراس لانوفˈ و ˈالسدرهˈ دو پایانه صادراتی لیبی از پایان بحران نفتی در کشورش و افزایش صادرات نفت خام خبر داد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.