سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

درد مزمن

چکیده :من نمی دانم این ملت مظلوم چقدر باید هزینه پرداخت کند و افکار مشوش و بی محتوای برخی ها را تحمل نماید؟ چرا باید نخبگان و بزرگان کشور دست روی دست بگذارند و شاهد در هم ریختگی مسمتر بیشتر صحنه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشند و دم بر نیاورند؟...


محمدایوب کاظمی

من نمی دانم این ملت مظلوم چقدر باید هزینه پرداخت کند و افکار مشوش و بی محتوای برخی ها را تحمل نماید؟ چرا باید نخبگان و بزرگان کشور دست روی دست بگذارند و شاهد در هم ریختگی مسمتر بیشتر صحنه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشند و دم بر نیاورند؟

چه شده است که همه چشمها و گوشها به گوشه ای متمرکز است و مات و مبهوت، سری نمی جنباند؟

در یک طرف هر بی سر و پایی را می بینی که هر آنگونه بخواهد می گوید و می کند و هیچ کس هم به کارش کاری ندارد و در طرف دیگر پلک زدنهایت را رصد می کنند و برایش محمل قضایی می تراشند!

این درد بی درمان شیوع یافته در جامعه ما از آنجا ناشی می شود که بیسوادان کوته اندیش فرصت می یابند که در جاهایی که جایگاهشان نیست حضور یابند و به قول معروف، کارهای بزرگ را به انسانهای کوچک و کارهای کوچک را به انسانهای بزرگ سپرده می شود؛ نه اینان دل به کار می دهند و نه از دست آنان کار بزرگ سخته است! و این چنین است که دو جبهه و دو گروه متفاوت شکل می گیرد؛ گروهی کم سواد و مآلا کم بینش و ناتوان و کار خراب کن و گروهی بزرگ اهل فن و حساب و کتاب، اما دور از صحنه های اصلی.

بزرگترین ضرباتی که انقلاب و کشور خورده است از همین گروه اول است؛ گروه کم سواد و پر توقع و سیاهی لشکر که به واسطه اندیشه کوتاه و در دسترس بودن برای صاحبان قدرت، بیشتر به بازی گرفته می شوند، چون می داند که تنها هنرش همین نوکر مآبی است و اگر این جریان باریک امرار معاش قطع شود، زندگی اش مختل خواهد شد، از این روی خواسته یا ناخواسته به هر کاری که صاحب قدرت بخواهد تن در می دهد، بویژه آن که با شب نامه ها و بولتن های آنچنانی افکار نه چندان منسجم آنها را پریشانتر و منحرف و بر علیه منادیان اصلی و فرزندان انقلاب مشوه می کنند.

درد بزرگ جامعه ما جهالت و سر درگمی این گروه نوکر مآب و صد البته شیطنت و رذالت گروه پنهان شده پشت این گروه قربانی شده است.

آنچه این دو دسته مرتبط به دنبال آن هستند، ملقمه ای است از تعصب، جهالت و عقده های روانی و شاید هم نوکری اجانب.

وقتی به عملکرد گروههای افراطی که از آستین همین کانونهای خناس بیرون می آید بنگریم و نیز سابقه این افراد را ملاحظه کنیم، می توان سرنخهایی در این زمینه مشاهده نمود.

وظیفه مهم فرزندان انقلاب و دلسوزان کشور و بویژه رئیس جمهور محترم آن است که با این بلای مزمن و خانمان برانداز، برخوردی جدی شود؛ تا زمانی که ریشه این تفکرات مبهم و متوهم و خودسر در جامعه زده نشود، راه پیشرفت و تعالی در این کشور همچنان با موانع و مشکلات رو به رو خواهد بود.

همه ملت از جناب رئیس جمهور انتظار دارند که یکی از مهمترین اهداف دولت خود را پاکسازی فضای جامعه از این گونه افراد بداند که به راستی فضولات و بلای جان وحدت و آرامش جامعه اند. اگر با این نیروهای خودسر و بعضا اجیر شده برخورد قاطع و درهم شکننده شود و کانونهای سامان دهنده و پشتیبان آنها به ملت معرفی گردد، یکی از مهمترین موانع کشور از بین خواهد رفت.

مردم و بویژه جوانان پر شور ما آمادگی کامل دارند که به یاری دولت منتخب خود بشتابند و زمینه را برای موفقیت برنامه های آن فراهم نمایند. کافی است ریاست جمهور محترم برای برخورد با اخلالگران خودسر از ملت یاری بطلبد تا در همه صحنه ها برای حفاظت از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن ورود پیدا کنند.

در همین جا از اقدام انقلابی دولت محترم و عزل فرماندار بروجرد به خاطر عدم برخورد با اخلالگران خودسر در دانشگاه بروجرد تشکر می کنیم و از دولت منتخب خدمتگزار خواهان تداوم اینگونه حرکتهای انقلابی در جهت تثبیت آرامش در جامعه هستیم. امید که بزودی فضای کشور همچنان که مورد امید مردم است با تدبیر دولت تدبیر و امید بسامانی مورد قبول منتهی شود و جنجال سازان و دلواپسان پوشالی و نگرانهای خیالی به خود آیند و از خیمه شب بازی های کودکانه دست بردارند و به جای شکستن آینه، کژی های خود را درست کنند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.