سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تجدید بنای امپراطوری غوغا و دروغ...

تجدید بنای امپراطوری غوغا و دروغ

چکیده :اگر بشود برای دولت روحانی دستاوردهایی! برشمرد ،یکی اش همین اتفاقاتی است که بعضی آنها را گروههای خودسر می نامند و من معتقدم درکشور هیچ گروه بی سر! یا خود سری وجود نداشته وندارد و بی تردید این گروه توسط دوستان و برادرانی سازماندهی می شوند! و ما می بایست متاسفانه همچنان مظلومانه درمراسمی که مجوز قانون دارد انگشت به دهان شاهد برهم خوردن مراسم باشیم و شعار مرگ بر... ها رابشنویم و انواع دروغها و تهمتها را تحمل کنیم....


غلامعلی رجایی

درسایتها آمده بود: ” قرار بود سیدحسن خمینی (سه‌شنبه) وارد استان لرستان شود تا به دعوت دانشگاه آیت‌الله بروجردی این استان در همایشی با عنوان تبیین شخصیت علمی امام‌خمینی‌ به‌همراه سخنرانان دیگر این همایش، یعنی قربان علی دری‌نجف‌آبادی و سیدهاشم رسولی محلاتی به سخنرانی بپردازد؛ اما با تجمع گروه‌های خودسر که روز گذشته مقابل دانشگاه صورت گرفت، شورای تامین استان مجبور شد سخنرانی سیدحسن خمینی را به‌علت عدم تامین امنیت مراسم لغو کند.

به این ترتیب سیدحسن خمینی هم که در قم به‌سر می‌برد، پس از کسب اطلاع از این موضوع، از رفتن به لرستان صرف‌نظر کرد. در پی این اقدام، دانشگاه هم طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که «به سبب افراط‌گری افراط‌گرایان و تهدیدهای تشنج‌آفرین آنها و اصرار برخی مسولان و تاثیرگذاران این شهر بر برگزاری همایش، با حذف یکی از سخنرانان از آنجا که این کار موجب شکستن حرمت میهمان همایش می‌شد، کل همایش لغو می‌شود.»

غلامی، یکی ازاعضای ستاد شورای هماهنگی جوانان اصلاح‌طلب دراستان لرستان، در این‌باره گفت: نیروی‌های خودسر روزگذشته درمقابل دانشگاه آیت‌الله بروجردی تجمع کرده و شعار‌های تندی علیه سیدحسن خمینی سر دادند. به گفته این عضو ستاد، این افراد خواستار حذف سیدحسن خمینی از مجموعه سخنرانان این همایش بودند.

مسولان دانشگاه آیت‌الله بروجردی هم به ‌دلیل این اتفاق تصمیم می‌گیرند کل همایش را لغو کنند!”

امروز که این خبر رادیدم با خودم گفتم اگر بشود برای دولت روحانی دستاوردهایی! برشمرد ،یکی اش همین اتفاقاتی است که بعضی آنها را گروههای خودسر می نامند و من معتقدم درکشور هیچ گروه بی سر! یا خود سری وجود نداشته وندارد و بی تردید این گروه توسط دوستان و برادرانی سازماندهی می شوند! و ما می بایست متاسفانه همچنان مظلومانه درمراسمی که مجوز قانون دارد انگشت به دهان شاهد برهم خوردن مراسم باشیم و شعار مرگ بر… ها رابشنویم و انواع دروغها و تهمتها را تحمل کنیم.

دیروز که در معیت آیت الله هاشمی به سازمان مرکز اسناد رفته بودم به بعضی از دوستان که با دیدن من با تعجب می پرسیدند فلانی چرا برنامه سخنرانی تان در دانشگاه دزفول بهم خورد؟ با خنده گفتم بهم نخورد ! مراسم تا آخر بدون هیچ حادثه ای برگزار شد و فیلم آن هم موجود است که اگر دقت بشود هیچ صدایی در سالن شنیده نمی شود. گفتند….این را نوشته! گفتم چه می شود کرد امپراطوری دروغ است و …!بعد از مراسم از دوستی شنیدم که می گفت عده ای دانشجو دربیرون سالن بر علیه شما شعار د اده اند.

از قضیه ای که برای من دریزد و دزفول و برای حاج سیدحسن آقای خمینی در بروجرد پیش آمد – و از حالا می شود حدس زد که برای دیگران هم پیش خواهد آمد! می شود حدس زد شبکه دوستان اصولگرا دوباره درسطح کشور راه اندازی شده تا قضیه حرم امام و برهم زدن سخنرانی رییس مجلس درحرم حضرت معصومه و حمله به مراسم روضه در شب عاشورا در حسینیه جماران و… را باز تکرار کند .

نکته جالب اینکه سه برنامه ای که لغو شد یا قرار بود بهم خورد درباره سیره ومنزلت علمی امام خمینی بوده است . از کنار این اتفاق نمی شود به سادگی عبور کرد که چرا دوستان غوغاسالار بازخوانی سیره حقیقی- نه گزینشی از نوع رسانه ضرغامی!- امام را برنمی تابند و تضعیف امام و دفاع ازفتنه و..را بهانه شنیده نشدن سیره امام می کنند.

من برای افشای دروغهای مکرر کارگزاران امپراطوری غوغا و دروغ فایل صوتی سخنرانی ام را در یزد گذاشته ام و بزودی متن سخنرانی ام را در دزفول در وبلاگ شخصی ام خواهم گذاشت تا شاید این نا برادران اندکی، آری، اندکی بخود آیند و دریابند که نباید برای دنیای دیگران، آخرت خود را سودا کنند. دریابند، نمی شود جلوی تابش خورشید حقیقت را گرفت . دریابند بهتر است گوش به این سخن ها بدهند و از تاریکی توهمات خویش بدر آیند. دریابند درنهایت می توانند پاسخی بدهند نه اینکه بی آنکه مشابهتی با عناصر ناپاک دهه سی داشته باشند ناخواسته وقایع تلخ اوایل این دهه را همانند سازی کنند.

منبع: وبلاگ نویسنده



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.