سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » کمک سپاه به اقتصاد؛ امانتداری پول مردم با نهادهای غیرپاسخگو وناشفاف؟...

کمک سپاه به اقتصاد؛ امانتداری پول مردم با نهادهای غیرپاسخگو وناشفاف؟

چکیده : زمینه سازی برای مشارکت سپاه و بسیج در اقتصاد مقاومتی، آماده سازی آنان برای قبول مسئولیت است، و قبول مسئولیت، یعنی پاسخگو بودن و شفاف عمل کردن در پیشگاه مردم. بنابراین، آقایان ابتدا بیایند حساب و کتاب های بیست سال اخیر را تسویه کنند و گزارش عملکرد خودشان را به مردم و نهادهایی که در قبال مردم هستند ارائه کنند، تا شایستگی شان در امانتداری بیت المال اثبات شود....


کلمه-سیدکاظم قمی: فرمانده کل سپاه برای کمک به عملی شدن اقتصاد مقاومتی، اعلام آمادگی نموده است، البته به شرط این که دولت از آن درخواست کمک کند و بسترسازی مناسب را صورت دهد.

به جناب فرمانده و دیگر اعضای محترم این حزب نظامی بزرگ یادآوری می کنم که کشور ما هنوز از ضایعات ناشی از خدمات دو دهه اخیر و به ویژه هشت سال اخیر آقایان منتقع است و نیازی به گسترش فعالیت های آن ارگان نظامی نیست. همه می دانند که شاهراه های اقتصادی کشور طی سالیان اخیر در اختیار سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و امنیتی بوده و هست و بخش قابل توجهی از فساد ساختاری و نهادینه کنونی در ایران، مرهون مدیریت جهادی کسانی است که با میراث خواری از دفاع هشت ساله ای که بسیاری از آنان حتی یک روز آن را تجربه نکرده اند، قرارگاه های سازندگی خاتم الانبیاء، نوح، قرب و مانند آن را علم کردند و با ضعف مدیریت (در بهترین حالت) یا سوء مدیریت (در بدترین حالت)، میلیاردها دلار درآمد حاصل از فروش ثروت ملی را با کمک دولت خادم نهم و دهم و دعای خیر عالی ترین مقامات کشور، به باد فنا دادند.

به عنوان یک شهروند که یک هفتادوپنج میلیونیوم در مالکیت آن ثروت ملی سهیم هستم، می پرسم که چه دلیلی دارد آن را نزد شما و دوستانتان امانت بگذارم، در حالی که نزد هیچ کس و هیچ جا پاسخگو نیستید و از ذره ای از شفافیت مالی بهره ندارید؟

از بسیج سازندگی شما می پرسم که طی چهار سال گذشته که به یمن باج دهی دولت دهم، کلیه قراردادهای راهسازی به شما واگذار شد و پس از کسر سی درصد حق کمیسیون، آن را به شرکت های پیمانکاری دوست و آشنا دادید، چه گلی به سر راه های کشور زده اید که حالا دولت دست یاری به سوی شما دراز کند؟

از قرارگاه خاتم الانبیاء می پرسم مگر تکلیف پرونده ریخت و پاش های هنگفت پروژه پل صدر بسته شده است که حالا، آن هم با منت تمام، اعلام آمادگی برای مشارکت در اقتصاد مقاومتی می کنید؛ اقتصادی که مردم کوچه و بازار هم دیگر می دانند که با وجود ارکان عالی غیرپاسخگو، معنایی جز اتمام ذخایر ارزی حکومت و در نتیجه، دست بردن در جیب مردم، نخواهد داشت؟

از دولت متکی به آراء مردم درخواست می کنم به یک حرف مهم سردار جعفری حتما گوش بدهد. فرموده اند کمک شان مشروط به آماده ساختن زمینه از سوی دولت است. پرسش این است که آن زمینه چیست؟ اجازه بدهید صریح بگویم: زمینه سازی برای مشارکت سپاه و بسیج در اقتصاد مقاومتی، آماده سازی آنان برای قبول مسئولیت است، و قبول مسئولیت، یعنی پاسخگو بودن و شفاف عمل کردن در پیشگاه مردم. بنابراین، آقایان ابتدا بیایند حساب و کتاب های بیست سال اخیر را تسویه کنند و گزارش عملکرد خودشان را به مردم و نهادهایی که در قبال مردم هستند ارائه کنند، تا شایستگی شان در امانتداری بیت المال اثبات شود.

سردار! ای کاش به پادگان ها و وظیفه اصلی و ذاتی خود باز می گشتید و دست مدیران و کارشناسان را برای تحقق منافع ملی، باز می گذاشتید.

 



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.