سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

تذکری به خطیب جمعه تهران

چکیده :آقای موحدی کرمانی اگر نگران اعتراض ها به رفع حصر است، بهتر است کمی آن سوتر، حصر غیر قانونی و ظالمانه ای را ببیند که پیش از آنکه مورد اعتراض محافل بین المللی باشد، مورد اعتراض بسیاری از سرمایه های همین نظام و رزمندگان و مجاهدان و ایثارگرانی قرار گرفت که از بسیاری از بانیان حصر، حق بیشتری به گردن انقلاب و نظام و کشور و بسیاری از خطبای نماز جمعه دارند...


کلمه- سید مسیحا موسوی:‌

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، ضمن انتقاد شدید از ادبیات تحقیری مقامات آمریکایی در قبال نظام، در بخشی از اظهارات خود گفت: می گویند دو نفر حاضر در فتنه ۸۸ آزاد شوند که با این حرف ها دیگر آبرویی برای این دو نفر باقی نمانده است!

موحدی کرمانی در حالی این ادبیات را درباره بزرگانی همچون میرحسین موسوی و مهدی کروبی به کار می برد که سابقه استکبار ستیزی آن دو، در شرایطی که ایجاب می کرد و در چارچوب عقلانیت و منافع ملی، برای همگان از جمله شخص آقای موحدی کرمانی بدیهی و بارز است.

متاسفانه باید کم کم به این نتیجه تلخ رسید که بخشی از حاکمیت از برخی افراد تقوا می گیرد و در برابرش امتیازاتی از جمله این تریبون ها را تقدیم می کند. وگرنه هرچقدر هم که امثال آقای موحدی کرمانی از حوزه سیاست دور باشند، از فهم این موضوع ساده برمی آیند که کسانی که انتخابات ناسالم برگزار کردند و سپس به کشتار و سرکوب معترضان مسالمت جو پرداختند و پس از آن  رهبران جنبشی که شعارش “اجرای بدون تنازل قانون اساسی” بود را در حصر کردند،  رقبا و دشمنان خارجی را در موقعیت ساده ای قرار دادند تا بتوانند از آن به عنوان سرکوفت حاکمیت استفاده کنند.

آقای موحدی کرمانی اگر نگران اعتراض ها به رفع حصر است، بهتر است  کمی آن سوتر، حصر غیر قانونی و ظالمانه ای را ببیند که پیش از آنکه مورد اعتراض محافل بین المللی باشد، مورد اعتراض بسیاری از سرمایه های همین نظام و رزمندگان و مجاهدان و ایثارگرانی قرار گرفت که از بسیاری از بانیان حصر، حق بیشتری به گردن انقلاب و نظام و کشور و بسیاری از خطبای نماز جمعه دارند.

 



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.