سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

اقدامات بی‌فایده تندروها

چکیده : باید اقتدارگرایان و تندروها از عملكردشان شرمنده باشند، آنها باید به خاطر عملكرد هزینه‌سازشان ابراز ندامت كنند كه موجب ایجاد مشكلات عظیم برای كشور شدند، اما به جای شرمندگی، طلبكار هم هستند. البته سخنان آقای روحانی به معنای نقد نكردن توافق ژنو نیست، رئیس‌جمهور می‌خواهند همه حرف بزنند نه اینكه فقط یك عده خاص حرف بزنند اما متاسفانه این عده معدودند و برخلاف تعداد قلیل‌شان، از كثرت رسانه‌ای برخوردار....


غلامرضا ظریفیان:

شرایط داخلی و خارجی به سرعت در حال تحول و تغییر است و جهان به سمتی پیش می‌رود که اگر از آینده و تحولات آن پیش‌بینی درست و دقیقی نداشته باشیم از قافله جهانی عقب خواهیم ماند و به تبع آن، فاصله با دانشگاه نیز بیشتر خواهد شد. مدیریت دانشگاه‌ها باید متناسب با شرایط امروز متحول شوند و اساتید دانشگاه بتوانند به میدان آمده وحرف علمی خودشان را بزنند.

سخنان دیروز رئیس جمهور درواقع یک گلایه جدی بود، هرچند وی توافق ژنو را از آثار دانشگاه دانست اما از نظر اساتید دانشگاه، اقدامات تندروها در مخالفت با دولت بی‌فایده است، آنها در ۸ سال گذشته تمامی مناصب اجرایی را دست داشتند و خیلی هم دوست داشتند که افتخار حل و فصل پرونده هسته‌ای به اسم آنها تمام شود ولی با بی‌تدبیری و بی‌درایتی‌ تنها بار تحریم‌ها به دوش ملت افتاد و حال که دولتی آمده که تدبیر به خرج می‌دهد ناراحت هستند و حسادت به خرج می‌دهند.

دعوت رئیس‌جمهور از همه گروه‌ها برای ارائه نظراتشان درباره توافق ژنو مسئله‌ای عمومی است و هدف ایشان آوردن صداهای دیگر در جامعه و شنیده شدن صداهایی است که در سال‌های اخیر بنا به دلایلی کمتر شنیده شد.

طی سال‌های اخیر یک صدا بلندتر از صداهای دیگر درباره بسیاری از مسائل در فضای عمومی شنیده می‌شد و بعد از تغییر دولت و رسیدن به توافق، آن صدا مجددا شروع به جوسازی کرده که گویی همه ملت ایران با توافق مخالف هستند و آن حرف‌های ۸سال گذشته را تکرار می‌کنند.

باید اقتدارگرایان و تندروها از عملکردشان شرمنده باشند، آنها باید به خاطر عملکرد هزینه‌سازشان ابراز ندامت کنند که موجب ایجاد مشکلات عظیم برای کشور شدند، اما به جای شرمندگی، طلبکار هم هستند.

البته سخنان آقای روحانی به معنای نقد نکردن توافق ژنو نیست، رئیس‌جمهور می‌خواهند همه حرف بزنند نه اینکه فقط یک عده خاص حرف بزنند اما متاسفانه این عده معدودند و برخلاف تعداد قلیل‌شان، از کثرت رسانه‌ای برخوردار.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.