سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

صدا و سیما و تخریب علی مطهری

چکیده :در خبرها آمده بود پس ازاینکه دکترعلی آقای مطهری درهفته گذشته 8 دی- آن سخنان مهم را ایراد کرد گزارشگر برنامه بیست و سی شبکه دو صدا وسیما درجهت تخریب شخصیت وی به میان مردم رفت و با طرح این ضرب المثل که: گیرم پدرتو بود فاضل، از مردم خواست بقیه ضرب المثل را تکمیل کنند....


غلامعلی رجایی:

در خبرها آمده بود پس ازاینکه دکترعلی آقای مطهری درهفته گذشته ۸ دی- آن سخنان مهم را ایراد کرد گزارشگر برنامه بیست و سی شبکه دو صدا وسیما درجهت تخریب شخصیت وی به میان مردم رفت و با طرح این ضرب المثل که: گیرم پدرتو بود فاضل، از مردم خواست بقیه ضرب المثل را تکمیل کنند.

این توهین صدا وسیما تنها به فرزند آزاده شهید مطهری نبود ،توهین به خود استاد شهید مطهری هم بود. اگر همین الآن در کشور و حتی تهران از مردم در یک نظرخواهی درباره محبوب ترین و آزاده ترین نماینده و شبیه ترین آنها به مرحوم شهید مدرس مجلس نظر خواهی کنند قطعا آن فرد کسی جز همین دکترعلی مطهری نخواهد بود.

درتوهین رسانه ملی به بهترین نماینده مجلس نوعی نگرانی نسبت به افزایش دامنه محبوبیت دکتر مطهری دیده می شودکه ناشی از موضعگیری های بجا و منطقی وی نسبت به مسائل مختلف کشور است.

صدا و سیما آب در هاون می کوبد. برطبق نظرسنجی های محرمانه ای که گاه و بیگاه برای اطلاع بعضی! انجام شده و می شود، پس ازاین همه تضعیف و تخریب خبری دستگاه رسانه ملی در این سالها اکنون آقای هاشمی و خاتمی و آقای مهندس موسوی و جناب کروبی از محبوبترین چهره های سیاسی کشور نزد مردم هستند.

در باره بی مهری های مکرر این چند ماه این رسانه نسبت به دولت تدبیر و امید هم بحث بسیار است که به فرصتی دیگر موکول می کنم.

آقایان صدا وسیما!

کمی در باره عملکرد تخریبی خود دراین سالها فکر کنید .برای پول بیت المال که دراختیارتان است ارزشی قائل نیستید برای عمری که دراین جعبه مصرف می کنید ارزشی قائل باشید.شما دراین سالها تا توانستید خاتمی و موسوی را یکطرفه کوبیدید، هاشمی را که عالی ترین مقام سیاسی کشور پس از رهبری است یا ازخبرصدا وسیما حذف کردید یا اگرنتوانستید حذف کنید بگونه ای خبرهایش را مختصرخواندید و از او تصاویرچند ثانیه ای نشان دادید که مخاطب از شدت اختصار متوجه نشود آن خبر چند ثانیه ای چه و در باره که بود!

کمی با خود بیاندیشید که این همه، آقای هاشمی وخاتمی و موسوی را تخریب کردید، ره به کجا بردید؟

سابق می گفتند این ره که تو می روی به ترکستان است! من می گویم:

آقایان پشت و جلوی این جعبه!

این ره که می رویدُ حتی به ترکستان هم نیست!

منبع: وبسایت نویسنده



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.