سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

این بار سیلی به دختر زهرا

چکیده :عزیزان مصمم و امیدوار باشید و با آجرهایی که به سمتتان پرتاب میشود بنایی محکم بسازید...


زهرا ربانی املشی:

“وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ “(۵۵ نور)

“خداوند به آنها که ایمان دارند و عمل صالح انجام می‏دهند وعده داده است که حکومت روی زمین را در اختیارشان بگذارد”.

خواهران محترم موسوی؛ بسیار شنیده اید و شنیده ایم که “شاید این جمعه بیاید شاید” چرا که ما شیعه ایم و اعتقاد به ظهور منجی داریم تا بیاید و داد بستاند. و طبق وعده الهی که در این آیه می دهد، مؤمنین و صالحین را حاکم کند.

در روز عید غدیر، روزی که شما و بسیاری از خانواده هایی که اسیری دارند و انتظار آزادی آنها را می کشیدید، به جای آزادی، با اثر دندان و انگشتان روی دست و صورت نرگس و زهرا لکه ننگی را در دفتر کشورمان حک نمودند.

زهرا زادگان عزیز، در روز عید ولایت، شما چه زیبا یکی از وسایل انتظار را که همانا، مبارزه با ظلم و جور، و اثبات ایثارگری و هزینه نمودن است را در عمل به اثبات رساندید.

رفتار مشمئز کننده‌ای که با شما شد در طی سال‌ها مبارزه و درگیری و زندان و تبعید پدر بزرگوار و مبارزم و نیز آیت الله منتظری در رژیم گذشته، هرگز شاهد چنین صحنه هایی نبودیم ولی متأسفانه در زمان حصر آیت الله منتظری و برای ملاقات با ایشان مشکلات و درگیری‌های متعدد را شاهد بودیم با این تفاوت که هیچ کس ابراز همدردی نمی کرد.

عزیزان مصمم و امیدوار باشید و با آجرهایی که به سمتتان پرتاب میشود بنایی محکم بسازید. به خود ببالید که همدرد مادرتان زهرای اطهر شده اید. خدا را شاکر باشید که آگاهی مردم افزایش یافته و شما مظلومین در قلب آنان جای دارید.

واما آنهایی که به این عمل زشت دست زدند به این حدیث از رسول اکرم توجه کنند که فرمود: “بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیای خویش بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران از دست بدهد و تباه کند.” چهارده قرن است که می خوانند و می گریند که در مقابل چشمان علی(ع) زهرای اطهر را زدند و امروز نیز این واقعه نسبت به شما و مقابل چشمان پدر و مادر دربند، تکرار شد. اگر لکه

ننگ آن سیلی بعد از ۱۴ قرن پاک شده، امید پاک شدن این ننگ را داشته باشند. آنها هم حتماً خود را از منتظران می دانند، در قاموس انتظار، منتظران راستین حتی اگر در محیط آکنده از ظلم هم قرار گیرند در آن شریک نمی شوند.

آنان که مسئولت این حصر و حبسها را به عهده دارند بدانند، فرصت همیشه ماندگار نیست بلکه مانند ابر در گذر است؛ حال که با آمدن و رفتن اعیاد، خوشحالی و شادی را به خانواده‌های دربندان بازنگرداندید، اینک در آستانه ماه محرم و به احترام حسین(ع) و خاندانش وسایل آزادی آنان را فراهم کنید و برای همیشه از تکرار چنین حوادثی که اصل نظام و اسلام را زیر سؤال برده و می برد پایان دهید.

منبع: جرس



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.