سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » وزارت ارتباطات: رفع فیلتر شبکه های اجتماعی در حال بررسی است...

وزارت ارتباطات: رفع فیلتر شبکه های اجتماعی در حال بررسی است

چکیده :پس از آنکه وزیر ارتباطات گفت که فیس‌بوک رفع فیلتر نمی‌شود، روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: رفع فیلتر شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک در کارگروه ویژه ای، خارج از این وزارتخانه در حال بررسی است. به گزارش کلمه، سخنان روز گذشته وزیر ارتباطات بازتاب زیادی...


پس از آنکه وزیر ارتباطات گفت که فیس‌بوک رفع فیلتر نمی‌شود، روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: رفع فیلتر شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک در کارگروه ویژه ای، خارج از این وزارتخانه در حال بررسی است.

به گزارش کلمه، سخنان روز گذشته وزیر ارتباطات بازتاب زیادی در فضای رسانه ای کشور به دنبال داشت. اما ساعاتی پس از آنکه سایت نزدیک به نیروهای امنیتی سخنان وزیر ارتباطات را منتشر کرد، اطلاعیه این وزارت خانه تصریح کرد که محمود واعظی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه با وجود سخن شما در رفع فیلتر فیس بوک، این اتفاق تا کنون نیفتاده، تنها گفته است: تا کنون چنین حرفی نزدم.

پیش از این خبر داده شده بود که کمیته ای مشغول بررسی رفع فیلتر شبکه های اجتماعی مجازی است. حسن روحانی رییس جمهوری تاکنون بارها بر ضرورت اطلاع رسانی آزاد برای همه شهروندان تاکید کرده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.