سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » وزیر ارتباطات خبر داد: افزایش پهنای باند و رفع مشکلات اینترنت تا ۱۸ ماه آینده...

وزیر ارتباطات خبر داد: افزایش پهنای باند و رفع مشکلات اینترنت تا ۱۸ ماه آینده

چکیده :وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر فردی که به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی از سوی رئیس‌جمهور انتخاب شود، مورد حمایت قطعی ما خواهد بود و مطمئن هستیم به نحو احسن می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم. به گزارش مهر، محمود واعظی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تلفن همراه از نظر کمیت...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر فردی که به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی از سوی رئیس‌جمهور انتخاب شود، مورد حمایت قطعی ما خواهد بود و مطمئن هستیم به نحو احسن می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم.

به گزارش مهر، محمود واعظی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تلفن همراه از نظر کمیت رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: معتقدیم از نظر کیفیت باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی استفاده از تلفن همراه در هر مکان را حق مردم دانست و ادامه داد: جلسات متعددی با اپراتورهای تلفن همراه برگزار شده و مدیران این اپراتورها نیز معتقدند باید روی کیفیت کار کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: اپراتور سوم تلفن همراه نیز از زمان فعالیت خود روند کندی داشته که با ملاقات‌های انجام شده قول داده‌اند تا ادامه کار سرعت بیشتری پیدا کند.

واعظی با بیان اینکه در ماه‌های پایانی دولت گذشته تصمیم به افزایش قیمت تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه گرفته شده بود، اظهار داشت: در صورت اجرایی شدن این تصمیم مردم در قبوض شهریور ماه خود شاهد رشد ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی تعرفه‌ها در حوزه اپراتور اول از جمله تلفن ثابت، همراه اول و اپراتور دوم تلفن همراه بودند که این موضوع موجب یاس و ناامیدی در مردم به ویژه در روزهای آغازین فعالیت دولت جدید می‌شد که طی مشورت با رئیس جمهور، جلوی این افزایش قیمت گرفته شد.

وی ادامه داد: معتقدیم اپراتورها باید در خصوص سرویسی که به مردم می‌دهند علاوه بر اداره کردن صنعت خود به وضعیت زندگی مردم توجه و به موضوع نگاه ملی نیز داشته باشند. براین اساس کمیسیون تنظیم مقررات آماده بررسی تعرفه‌های مخابراتی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص سالم سازی فضای مجازی با بیان اینکه این موضوع از دو منظر قابل توجه است، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها به منظور برطرف کردن نیازهای مردم از طریق افزایش پهنای باند داخلی و بین‌المللی یکی از موضوعات مورد توجه در این حوزه است؛ از سوی دیگر، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به منظور ارائه سرویسی که مردم بتوانند از طریق آن همه نیازهای خود را با سرعت بالا مرتفع کنند از دیگر برنامه‌ها در این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم بر آن است تا با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، دسترسی پهنای باند دو مگا بایت بر ثانیه برای خانه‌ها تامین شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با تلاش‌های دردست انجام امیدواریم طی ۱۸ ماه آینده فعالیت‌های خوبی در این حوزه عملیاتی شود.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.