سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » احکام دادگاه کهریزک در انتظار تجدید نظر خواهی...

احکام دادگاه کهریزک در انتظار تجدید نظر خواهی

چکیده :پس از آنکه سعید مرتضوی متهم اصلی جنایت کهریزک مدعی شده بود که به حکم خود اعتراض خواهد کرد، رئیس دادگاه کیفری استان تهران از پایان مهلت تجدید نظرخواهی در پرونده کهریزک در تاریخ ۲۰ مرداد ماه خبر داد. ...


پس از آنکه سعید مرتضوی متهم اصلی جنایت کهریزک مدعی شده بود که به حکم خود اعتراض خواهد کرد، رئیس دادگاه کیفری استان تهران از پایان مهلت تجدید نظرخواهی در پرونده کهریزک در تاریخ ۲۰ مرداد ماه خبر داد.

متهم اصلی پرونده کهریزک به رغم آنکه در قربانی کردن چند تن نقش داشت به انفصال از خدمات قضایی و پرداخت دویست هزار تومان جریمه محکوم شد.
محکومیتی که افکار عمومی را با شوک رو به رو کرد.

در همین حال خانواده قربانیان کهریزک نیز خبر از پیگیری شکایتشان داده اند.

در همین حال، محسن افتخاری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ابلاغ رسمی به متهمان پرونده کهریزک به پایان رسیده و ما منتظریم تا فرصت تجدیدنظرخواهی به پایان برسد.

وی با اشاره به اتمام مهلت تجدیدنظرخواهی در پرونده کهریزک در تاریخ ۲۰ مرداد ماه گفت: در صورتی که متهمان لایحه تجدیدنظرخواهی خود را ارائه دهند ما بررسی‌ها را آغاز می کنیم.

اولین جلسه‌ دادگاه متهمین پرونده موسوم به کهریزک در روز سه‌شنبه ۸ اسفند در شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیر خراسانی و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

هیأت قضایی شعبه ۷۶ در نهایت پس از گذشت ۱۱ جلسه ختم دادرسی را اعلام و اقدام به صدور حکم برای قضات تعلیقی کهریزک کردند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.