سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » روزه داری حسین شریعتمداری با افترا و تهمت...

روزه داری حسین شریعتمداری با افترا و تهمت

چکیده :کسی نیست ازبرادر حسین بپرسد که مومن خدا! هشت سال است امنیت روانی آحادجامعه را با فرضیه دشمنان تخیلی و فرضیه فتنه(با تعریف خاص خود) و رویای طلحه و زبیرتان برهم زدید ،ولی نتیجه آن بجز مرگ اخلاق در بعد عقیدتی و مرگ توان معیشتی مردم دربعد اقتصادی نبوده است ،کسی نیست از برادر حسین شریعتمداری بپرسد که مومن خدا، علیرغم آنکه دراین هشت سال قدرت و ابزار قدرت وهیاهو دستتان بود، مگر توانستید چهره خورشید را ازمردم مخفی نگه دارید تا مردم نتوانند همراه شخصیتهای رکین جامعه اسلامی باشند که حالا دوباره رجزتوطئه وبرنامه اصحاب فتنه سرمی دهید؟ ...


حسن فاتحی

رمضان ماه مهمانی خداست، آموزه های دینی ما به صراحت به رعایت اخلاق وتقوا دراین ماه و بلکه تمامی ماههای خدا توصیه های موکد دارد، ماه رمضان ازآن جهت مبارکتراست که لیالی قدر درآن قرارگرفته وچون انسان با اراده خویش برای مدت زمانی از اذان صبح تا شب، به امساک ازخوردن و نوشیدن می پردازد، تمرینی آگاهانه برای یادگیری اموخته های اخلاقی از مواظبت نفس خویش تا رعایت حق الناس را دربرمی گیرد.

اینکه دهانمان بسته باشد، ولی فکر و روحمان همچنان بی تقوایی پیشه کند، اینکه به ظاهر ازخوردن و نوشیدن اجتناب کنیم، ولی از فلسفه روزه داری بی خبر باشیم، اینکه با زبان روزه و بانقاب ارزشمداری، تیشه به ریشه اخلاق بزنیم و….همه و همه از آسیبهای مهمی می باشند که بزرگان دینی ما موکد در مورد خطرات آنها اطلاع رسانی کرده اند .

حالا دراولین روز ماه مبارک رمضان، باز هم رسانه متعلق به بیت المال مسلمین و تحت قیمومت حسین شریعتمداری با یادداشتی پر از تهمت و افترا و همچنین توهین به بزرگان و شخصیتهای مورد احترام مردم، دراقدامی فرافکنانه تلاش نموده است که بجای پاسخگویی به افکار عمومی درمورد علل شکست اخلاقی اصولگرایان مدعی بصیرت، دوباره دراقدامی تهاجمی روانی و غیراخلاقی بستر تفرقه والتهاب را همچنان شعله ور نگه دارد، تا شاید دراین فضای غیراخلاقی همچنان به فکر منافع خویش بجای مصالح مشروع ملت بوده باشد.

شریعتمداری هنوزهم باورش نشده است که رای مردم به دکتر روحانی علیرغم رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خود حاوی پیام روشنی به جریان افراطی بود، بدین مضمون که مردم از برچسب زنی به مومنین و آحاد شهروندان جامعه اسلامی به ستوه آمده اند و به روشی هوشمندانه و البته قانون گرایانه، مردم نه بزرگ را به جریان افراط دادند، ولی متاسفانه ایشان انگار پیام مردم را نشنیده است و حتی ماه مبارک رمضان نیز برای وی موثر واقع نیفتاده است که حداقل به احترام این ماه ،زبان و قلم خویش را از تهمت و برچسب زنی به مومنین وشهروندان جامعه اسلامی نگه دارد.

کسی نیست ازبرادر حسین بپرسد که مومن خدا! هشت سال است امنیت روانی آحادجامعه را با فرضیه دشمنان تخیلی و فرضیه فتنه(با تعریف خاص خود) و رویای طلحه و زبیرتان برهم زدید ،ولی نتیجه آن بجز مرگ اخلاق در بعد عقیدتی و مرگ توان معیشتی مردم دربعد اقتصادی نبوده است ،کسی نیست از برادر حسین شریعتمداری بپرسد که مومن خدا، علیرغم آنکه دراین هشت سال قدرت و ابزار قدرت وهیاهو دستتان بود، مگر توانستید چهره خورشید را ازمردم مخفی نگه دارید تا مردم نتوانند همراه شخصیتهای رکین جامعه اسلامی باشند که حالا دوباره رجزتوطئه وبرنامه اصحاب فتنه سرمی دهید؟

برادرحسین! به خدای علی اعلی سوگند که با هر بار سخنان پر از تهمت و افترای شما به مومنین و شخصیتهای مورداحترام مردم، مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین تر می شوند و ازخود سوال می کنند که چرا باید در جامعه اسلامی ، فردی چون حسین شریعتمداری ازچنان حاشیه امنی برخودار باشد که در روز روشن با آبروی مومنین بازی کند؟

برادر حسین! با هربارسخنان شما مردم از خود می پرسند که مگر درحکومت علی (ع) افرادی حاشیه امنی داشته اند که بی محابا وبدون دلیل وسند با آبروی مومنین بازی نمایند تاشاید منافع دنیوی خویش را تامین نموده باشند؟

برادرحسین! می دانی درجواب این سوالات مردم به چه یافته ای مهمی می رسند؟ مردم با تمام وجود جریان افراط را فتنه سازان واقعی تحلیل می نمایند.

همان جریانی که سخنان التهابی عادتشان بوده است ولی درعمل بجز فرصت طلبی وعافیت گرایی اهداف دیگری نداشته اند.


آینده نیوز



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۶ پاسخ به “روزه داری حسین شریعتمداری با افترا و تهمت”

  1. atenna گفت:

    مصرو ببینید مردم بیش از یک سال تحمل بد بختی رو نکردند زمانی‌ که یکسی مثل این مفنگی تریاکی سردبیر یه روز نامه باشه و مدام ز‌ر ز‌ر کنه وای بر ما ایرانیان که میگیم ۷۰۰۰ سال تمدن داریم

  2. ناشناس آشنا گفت:

    این برادر درست بشو نیست
    .از دست رفته بپندارش.

  3. فرهاد گفت:

    نان حسین اقا در گرو بحران است.همه چیز را میشود درست کرد جز ذات خراب

  4. حمید گفت:

    آنکس که نداند و نداند که نداند / در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  5. atenna گفت:

    مصرو ببینید مردم بیش از یک سال تحمل بد بختی رو نکردند زمانی‌ که یکسی مثل این مفنگی تریاکی سردبیر یه روز نامه باشه و مدام ز‌ر ز‌ر کنه وای بر ما ایرانیان که میگیم ۷۰۰۰ سال تمدن داریم

  6. حمید گفت:

    دولت کودتا استعفا استعفا

    دولت مستبد ٫مستکبر ٫متقلب ٫ متحجر استعفا استعفا

    حسین شریعت ندار! حامی و پشتیبان کودتا
    استغفار استغفار