سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » راکعی: ملاک روحانی شایسته سالاری است...

راکعی: ملاک روحانی شایسته سالاری است

چکیده :یک فعال سیاسی اصلاح طلب از اقدام رسانه‌هایی که در تلاشند نشان دهند رئیس جمهور منتخب، رای‌هایی را که با پشتیانی اصلاح طلبان به دست آورده نادیده می‌گیرد انتقاد کرد. فاطمه راکعی در این باره به پویش گفت: صحبت‌های آقای روحانی برای ایجاد اعتدال و پایان دادن به جنگ‌های تفرقه افکنانه در کشور است. وی...


یک فعال سیاسی اصلاح طلب از اقدام رسانه‌هایی که در تلاشند نشان دهند رئیس جمهور منتخب، رای‌هایی را که با پشتیانی اصلاح طلبان به دست آورده نادیده می‌گیرد انتقاد کرد.

فاطمه راکعی در این باره به پویش گفت: صحبت‌های آقای روحانی برای ایجاد اعتدال و پایان دادن به جنگ‌های تفرقه افکنانه در کشور است.

وی با اشاره به این سخن روحانی که وامدار هیچ حزب و جناحی نیست ادامه داد: ایشان می‌خواهد بگوید برای تشکیل کابینه از حزب خاصی طرفداری نخواهد کرد و معیارش شایسته سالاری است.

راکعی افزود: در تشکیل کابینهٔ اعتدالی باید به تخصص‌ها و ظرفیت‌های افراد توجه شود.

به گفتهٔ وی، اصولگرایی چیز بدی نیست همانطور که اصلاح طلبی چیز بدی نیست. اگر به معانی واقعی کلمات توجه کنید اصولگرایی یعنی اصول اعتقادی و اسلامی که همه به آن معتقدیم و اصلاح طلبی یعنی اگر موردی با اخلاق، قانون اساسی و اعتقادات ما نا‌هماهنگ است جلویش گرفته شود.

این فعال سیاسی اصلاحطلب در پایان تصریح کرد: دکتر روحانی اصولگراست چون به اصول و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند است و اصلاح طلب است برای اینکه می‌خواهد نارسایی‌ها و نقص‌ها را اصلاح و جبران کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.