سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » چهارمین جلسه دادگاه کهریزک چه زمانی برگزار می شود؟...

چهارمین جلسه دادگاه کهریزک چه زمانی برگزار می شود؟

چکیده :سعید مرتضوی برخلاف حکم دیوان عدالت اداری همچنان بر مسند سازمان تامین اجتماعی تکیه زده و در دادگاه رسیدگی به جنایت کهریزک نیز حاضر به قبول اتهام نشد و ادعا کرد در زمان صدور حکم اعزام اعتراض کنندگان به بازداشتگاه کهریزک در مرخصی تحصیلی بوده است. ...


پس از سالها تاخیر و با وجودی که سه جلسه از دادگاه جنایت کهریزک در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، قاضی مدیر خراسانی می گوید که هنوز برای برگزاری چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش کلمه، جلسات اسفند ماه سال گذشته هر چند بطور غیر علنی برگزار شد اما سعید مرتضوی متهم اصلی جنایت کهریزک دفاعیه خود را بر خلاف قانون در رسانه ها منتشر کرد. انتشاری که با مخالفت مقامات قضایی رو به رو نشد.

سعید مرتضوی برخلاف حکم دیوان عدالت اداری همچنان بر مسند سازمان تامین اجتماعی تکیه زده و در دادگاه رسیدگی به جنایت کهریزک نیز حاضر به قبول اتهام نشد و ادعا کرد در زمان صدور حکم اعزام اعتراض کنندگان به بازداشتگاه کهریزک در مرخصی تحصیلی بوده است.

بعد از سه جلسه دادگاه، آنگونه که فارس نوشته است امروز قاضی پرونده قضات کهریزک گفته است: زمان برگزاری چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک هنوز مشخص نشده است.

نخستین جلسه دادگاه متهمین پرونده موسوم به کهریزک ۸ اسفند ۹۱ در شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیر خراسانی برگزار شد و حواشی زیادی به همراه داشت.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.