سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » دومین جلسه دادگاه کهریزک هم غیرعلنی برگزار شد...

دومین جلسه دادگاه کهریزک هم غیرعلنی برگزار شد

چکیده : در این جلسه دادگاه که در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور مستشاران برگزار می‌شود، متهمان این پرونده و برخی از شکات و خانواده‌های آنان حضور دارند....


در حالی که شاکیان پرونده کهریزک خواستار برگزاری علنی این دادگاه هستند، دومین جلسه رسیدگی به پرونده‌ی قضات متهم در جنایت بازداشتگاه کهریزک به صورت غیرعلنی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه دادگاه که در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور مستشاران برگزار می‌شود، متهمان این پرونده و برخی از شکات و خانواده‌های آنان حضور دارند.

سیدحسن کمالی وکیل خانواده کامرانی، میرمجید طاهری به عنوان وکیل مدافع خانواده روح‌الامینی، صالح نیکبخت به عنوان وکیل مدافع خانواده جوادی فر در این دادگاه حضور دارند.

در جلسه اول دادگاه متهمان بازداشتگاه کهریزک، شکایت شکات مطرح و کیفرخواست نیز قرائت شد. این جلسه در ادامه جلسه پیشین و برای ارائه دفاعیات متهمان و نیز استماع اظهارات برخی از وکلای مدافع تشکیل شده است.

سعید مرتضوی یکی از متهمان پرونده قضات کهریزک لحظاتی قبل وارد شعبه ۷۶ دادگاه کیفری شد.

مرتضوی و ۲ نفر دیگر از قضات در پرونده موسوم به قضات کهریزک متهم هستند.

پیش از این و پس از برگزاری جلسه اول دادگاه رسیدگی به این پرونده محسنی اژه‌ای عنوان کرده بود که به سعید مرتضوی معاونت در قتل تفهیم شده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “دومین جلسه دادگاه کهریزک هم غیرعلنی برگزار شد”

  1. kayvan گفت:

    دارند کشش می دهند و دادگاه غیر علنی بر گذار می کنند که گند کار های مجتبی خا منه ای در نیاید اخر هم سرو ته این داد گاه ها روشن است . دادگاه قتل های زنجیره ای چه شد و ده ها داگاه دیگر مانند دادگاه ستار بهشتی و ترور استادان دانشگاه ها و سعید حجاریان و.. چه بر سر پرونده شان امد