سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم...

هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم

چکیده :شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در ایستگاه‌های شهرری، شهرداری منطقه ۱۵، شادآباد و پارک سلامت بالا‌تر از ۱۰۰ را نشان...


شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در ایستگاه‌های شهرری، شهرداری منطقه ۱۵، شادآباد و پارک سلامت بالا‌تر از ۱۰۰ را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت:‌ هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم قرار دارد.

یوسف رشیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه از میزان غلظت تمامی آلاینده‌ها به جز آلاینده منوکسید کرین نسبت به روز گذشته کاسته شده است، افزود: ‌امروز شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون ۱۰۰ است که در مقایسه با روز گذشته روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم عدد ۱۲۰ بود، تاکید کرد: ‌ هم‌اکنون غلظت این آلاینده فرا‌تر از حد مجاز بوده است و شاخص کیفیت هوا در آستانه شرایط ناسالم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هوا‌شناسی شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی می‌ماند.

شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در ایستگاه‌های شهرری، شهرداری منطقه ۱۵، شادآباد و پارک سلامت بالا‌تر از ۱۰۰ را نشان می‌دهد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم”

  1. ترانه سبز گفت:

    شما هم متوجه شدید توی پمپ بنزین , بجای بوی بنزین ,بوی نفت میاد؟