سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » اینترنت شرکت مخابرات به طور کامل قطع شد...

اینترنت شرکت مخابرات به طور کامل قطع شد

چکیده :از صبح امروز ارایه اینترنت پر سرعت از سوی شركت مخابرات ایران با اختلال مواجه و در بسیاری از مناطق تحت پوشش نیز، اینترنت این شركت به طور كامل قطع...


از صبح امروز ارایه اینترنت پر سرعت از سوی شرکت مخابرات ایران با اختلال مواجه و در بسیاری از مناطق تحت پوشش نیز، اینترنت این شرکت به طور کامل قطع شد.

پور اکبری مدیر ارتباط با رسانه‌های شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تایید این مطلب اعلام کرد: این مشکل سراسری است ولی هنوز دلیل آن مشخص نشده است.

وی ادامه داد: قطع شدن اینترنت شرکت مخابرات به دلایل فنی ایجاد شده است که هنوز مشخص نیست که این مشکل فنی از سوی شرکت مخابرات است یا از سوی شرکت زیر ساخت؛ ضمن اینکه کارشناسان ما درصدد یافتن علت این امر هستند.

پور اکبری در پاسخ به این سوال که چه زمانی این مشکل برطرف خواهد شد، گفت: متخصصان ما با بیشترین سرعت در تلاش هستند تا این مشکل تا آخر وقت امروز مرتفع شود.

مهدی خدایی مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت هم در گفت‌وگو با ایلنا گفت: تاکنون هیچ اعلام گزارشی از خرابی خطوط شرکت زیر ساخت به ما اعلام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر خطوط ارتباطی زیر ساخت مشکل داشته باشد کلیه خطوط اینترنتی شرکتهای ارایه دهنده اینترنت و شرکتهای PAP نیز دچار مشکل می‌شود، این درحالی است که ما در خطوط خود هیچ نقص فنی نداریم.

خدایی افزود: مطمئنا اشاکل قطعی اینترنت در شرکت مخابرات ایران به دلیل مشکلات فنی شبکه داخلی خودشان است و این موضوع ارتباطی به ما ندارد، البته ما باز پیگیری خواهیم کرد و به شرکت مخابرات نیز کمکهای لازم را خواهیم کرد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.