سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » احمدی نژاد: با داماد و فرزند کسی که دارو وارد می کند، قاطعانه برخورد می کنیم...

احمدی نژاد: با داماد و فرزند کسی که دارو وارد می کند، قاطعانه برخورد می کنیم

چکیده :در حالی که مساله واردات دارو به یکی از مشکلات اصلی بیماران تبدیل شده است، بار دیگر احمدی نژاد بدون اسم بردن از کسی مدعی شد که قاطعانه عمل کنیم داماد و یا فرزند فلان کسی که خواست دارو و یا مواد غذایی که مضر سلامت جامعه است وارد کشور کند قاطعانه ایستادگی کنیم....


در حالی که مساله واردات دارو به یکی از مشکلات اصلی بیماران تبدیل شده است، بار دیگر احمدی نژاد بدون اسم بردن از کسی مدعی شد که قاطعانه عمل کنیم داماد و یا فرزند فلان کسی که خواست دارو و یا مواد غذایی که مضر سلامت جامعه است وارد کشور کند قاطعانه ایستادگی کنیم.

بحث واردات دارو و اختصاص ارز کافی به این امر از جمله عوامل برکناری وزیر بهداشت بود. اینک احمدی نژاد می گوید:درحال حاضر ۳۰ داروی نوترکیب تا پایان بهمن ماه عرضه می شود که با تلاش چند برابر می توانیم موفق به تولید ۱۷۰ داروی نوترکیبی باشیم که در دنیا تولید می شود.

وی واردات تجهیزات پزشکی و دارو را حدود ۴ میلیارد دلار ذکرکرد و یاد آور شد: این نشان می دهد که یا هزینه های مربوط به سلامت بالا رفته و یا اینکه مردم برای سلامت خود هزینه می کنند.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به برخی از اقدامات کشورها در زمینه انتشار برخی بیماری ها مدعی شد: من اطلاعات دقیقی دارم که برخی از بیماری ها از سوی برخی از کشورها منتشر می شود تا بتوانند داروهای خود را به فروش برسانند کسی که می تواند بمب اتم و میکروبی تولید کند برای تسلط بر منابع ملتها آیا اهل این نیست که برای کسب درآمد بیماری تولید کند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “احمدی نژاد: با داماد و فرزند کسی که دارو وارد می کند، قاطعانه برخورد می کنیم”

  1. Payam گفت:

    اینها باید بدانند که برای کسی که بیمار است ثانیه ها ارزش دارد. این یعنی چه که برخی از داروها در آینده وارد می شود. براستی کشور فاسدی داریم.