سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » واکنش علی مطهری به طرح ۵ برابر کردن یارانه ها: از سوال گذشته، استیضاح پاسخ این بی ق...

واکنش علی مطهری به طرح ۵ برابر کردن یارانه ها: از سوال گذشته، استیضاح پاسخ این بی قانونی احمدی نژاد است

چکیده :تاکنون واکنش های زیادی به سخنان احمدی نژاد در خصوص 5 برابر کردن یارانه ها انجام شده است، اما علی مطهری از استیضاح رییس دولت سخن می گوید. ...


تاکنون واکنش های زیادی به سخنان احمدی نژاد در خصوص ۵ برابر کردن یارانه ها انجام شده است، اما علی مطهری از استیضاح رییس دولت سخن می گوید.

او می گوید: مجلس تصویب کرده است که تا پایان سال اجرای فاز دوم هدفمندی و افزایش کالاهای اساسی ممنوع است و دولت تا پایان سال نمی تواند فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را اجرا کند و اگر بخواهند بر خلاف قانون مجلس اقدام کنند از نگاه ما دیگر کار از سوال گذشته است و استیضاح تنها پاسخی است که مجلس به رییس دولت در برابر این بی قانونی می دهد.

علی مطهری، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس نیوز گفت: مجلس تصویب کرده است که تا پایان سال اجرای فاز دوم هدفمندی و افزایش کالاهای اساسی ممنوع است و دولت تا پایان سال نمی تواند فاز دوم قانون هدفمندی را اجرا کند.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: اگر واقعا دولت مصمم باشد که طرح خود را در سال جاری اجرا کند کار از سوال گذشته و رییس دولت باید استیضاح شود.

مطهری در خصوص حضور احمدی نژاد در مجلس در چهارشنبه هفته جاری تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم احمدی نژاد چه مسئله ای را می خواهد مطرح کند و احتمال می دهیم ایشان برای اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آتی برنامه هایی دارند چرا که مسئله فاز دوم در سال جاری که منتفی است و مصوبه مجلس آن را غیر قانونی اعلام کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم چنین افزود: بهتر این بود که احمدی نژاد پیش از آن که در رسانه ملی طرح های خود را مطرح کنند، به مجلس می آمدند و برای اجرای آنها با مجلس مشورت می کردند چرا که در هر صورت اقداماتی از قبیل افزایش مبلغ یارانه نقدی باید با مجوز مجلس صورت گیرد.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “واکنش علی مطهری به طرح ۵ برابر کردن یارانه ها: از سوال گذشته، استیضاح پاسخ این بی قانونی احمدی نژاد است”

  1. Zia Sam گفت:

    این یعنی اینکه بعد از انتخابات آقایان قصد دارند سوبسید ها را حذف کنند ..چند روز پیش در رسانه ی میلی آقای احمدی مقدم که خودش را کارشناس اقتصادی هم می داند گفت ماهم معتقدیم که باید هدفمندی صورت بگیرد فلذا بعد از انتخاب۹۲در صدد عملی آن هستیم..بهتر نیست به این آقایان بگوییم که افتخار حکومت جمهوری اسلامی و پهلوی این بود که به مردمش به جهت تامین معیشت و بهداشت و درمان و وو.. سوبسید و یا به قول آقایان یارانه می دادند ..یعنی اینکه به جهت عدم کار آیئ و عدم مدیریت صحیح کشور تصمیم دارند قوانینی که به نفع عموم مردم وضع شده تماما حذف نمایند .. حالا هم تقصیر ها را به گردن احمدی …انداختند که مثلا بد اجرا کرده است..خوب مرد حسابی بد و خوب نداره شما میخواهید قوانینی که به نفع عموم مردم هست را به نفع اقلیتی کوچک وصاحب سرمایه و قدرت حذف کنید ..والبته مورد حمایت صندوق جهانی پول ..بازار تجارت جهانی که نهادهای در خدمت آمریکا وحامیانش هستند قرار بگیرید و برای خودتان حکومت کنید..نه پر اشتباه میکنید..زود دستتون روشد منتظر خشم مردم باشید

  2. javid گفت:

    گوشش رو بگیرین پرتش کنین بیرون دیگه…

  3. Ali گفت:

    از اقاتون اجازه بگیر بعد ….

  4. Motagh_1330 گفت:

    هر روز بدتر از دیروز بگذار چون رهبر میخواهد تا اخرین ثانیه بماند.گشور سوخته تحویل ملت میدهید.در عوض جای هزاران هزار موشگ بوده اید برای اجانب

  5. Zamani14 گفت:

    آقای مطهری حکم حکومتی حاکم یعنی مجلس منحل شده است .