سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » دبیرکل حزب موتلفه: موسوی و کروبی در دام افتادند...

دبیرکل حزب موتلفه: موسوی و کروبی در دام افتادند

چکیده :تبلیغات بیش از سه سال همه تریبون های دولتی و رسمی برای فتنه گر معرفی کردن سران جنبش سبز با شکست رو به رو شده و اینک چندی است کسانی که خبر از اعدام فتنه گران می دادند، می گویند که نمی تواند ذخیره های انقلاب را به آسانی از دست داد و آنان را فتنه گر خواند. ...


پس از آنکه عسگراولادی تصریح کرد که موسوی و کروبی فتنه گر نیستند یک عضو دیگر موتلفه هم می گوید که این دو تن فتنه گر نیستند و در دام فتنه گران افتادند!

دبیرکل حزب موتلفه می گوید: رهبری چندین ماه قبل فرمودند که فتنه در خارج از کشور شکل گرفته است. منتها در اینجا کسانی بودند که در دام فتنه افتادند.

نبی حبیبی مدعی است: اشخاصی مانند موسوی و کروبی که به هر حال در جریان فتنه ۸۸ به دام افتادند اگر می‌خواهند مردم بین آنها و خلق کنندگان اصلی فتنه که خارج از کشور هستند تمایزی قائل باشند، بایستی موضع خود را در برابر براندازان کاملاً مشخص کنند.

اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی افراطیون و اقتدارگرایان حرکتی وابسته به کشورهای خارجی خوانده شد و با خشونت عریان سرکوب شد.

تبلیغات بیش از سه سال همه تریبون های دولتی و رسمی برای فتنه گر معرفی کردن سران جنبش سبز با شکست رو به رو شده و اینک چندی است کسانی که خبر از اعدام فتنه گران می دادند، می گویند که نمی تواند ذخیره های انقلاب را به آسانی از دست داد و آنان را فتنه گر خواند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “دبیرکل حزب موتلفه: موسوی و کروبی در دام افتادند”

  1. Unknown گفت:

    همش نقشه هست. اینا میخوان واسه گرم کردن تنور و تضمین بقای خودشون موسوی و کروبی رو آزاد کنن اما روشون نمیشه و خجالت میکشن.

  2. i گفت:

    مزخرف نالیدن آزادی بیان محسوب میشود و تحلیل های بس سبک دبیرکل آدم را بیاد دکان می اندازد تا حزب.

    ضربه داخلی ج.ا. از یک بام و چند هوای فرم حکومتی متحمل شد (انتخابات در کنار ولایت فقیه) در انتها به ریزش میرسید. اگر ۸۸ نبود شاید چند دهه بعد. در حقیقت راه رفتن ج.ا. و ولایت فقیه روی تیغ بود و این شارلاتان ها کمتر فهمیده بودند کجا قدم برمی دارند. دشمن نیاز نبود. ولایت فقیه رهسپار قتلگاه خود بود:

    علم داری سید مامود با مهندسی “برادران قاچاقچی”٬ هر چند در ابتدا ولی فقیه را شاد کرد اما Schadenfreude آخر شاهنامه با اپوزسیون بود. بینش بس ابتدایی از انسان٬ در نگاه اول ولی فقیه در رام بودن سید مامود است٬ نگاه بعدی ولی فقیه desperate است آنجا سید مامود یاغی.

    شناخت ولایت فقیه از انسان (در سیاست) چیست؟

  3. من گفت:

    آخه تو خجالت نمی کشی؟ موسوی و کروبی شاکله فکری ندارند یا بچه هستند و یا تازه وارد فضای سیاسی شده اند که در دام بیفتند؟ قیاس به نفس نکن. خودتون توی دام فتنه گران کودتاچی افتادید و گول ظواهر را خوردید و حالا آن را به آقایان موسوی و کروبی نسبت می دهید؟ موئلفه! شما با نادانی تمام فعالیت های قبل از انقلاب خود را نیز زیر سئوال بردید و مردم همه اینها را می فهمند.

  4. محبوبه گفت:

    بابا هرکاری کردن میر وشیخ روازمردم جدا کنن نتونستن حالا میخوان مردم رو از میر وشیخ شون جدا کنن میخوان بگن این میرو شیخ از اول بامابودن مثه ما -,,,,- هستند تامردم راه خودشون رو از میر وشیخ جدا کنن بعد جدا جدا حساب هرکدوم -میر وشیخ/مردم – رو برسن
    کور خوندی عزیزجون خودتی

  5. Payampoyandeh گفت:

    دشمن اصلی اینها مردم هستند . هر وقت از واژه های بیگانه-دشمن-مفسد-فتنه-گول خورده استفاده شد , بدانید که منظور مردم ایران هستند چون به شدت از مردم می ترسند. شما به کشور نگاه کنید در همه جا از افراد نظامی استفاده می کنند. از کمترین آزادی های مردم جلوگیری می شود. همه این کارها به این خاطر است که دشمن اینها یعنی مردم ایران سرکوب شوند.