سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » علی اکبر جوانفکر از زندان به مرخصی رفت/ ریاست جدید ایرنا به امیدی شهرکی سپرده شد...

علی اکبر جوانفکر از زندان به مرخصی رفت/ ریاست جدید ایرنا به امیدی شهرکی سپرده شد

چکیده :مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد که روز دوشنبه پس از ۱۲ روز بستری در بیمارستان آتیه تهران بار دیگر به زندان اوین بازگشته بود، پس از ساعتی عزیمت به اوین به مرخصی یک هفته‌ای رفت....


مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد که روز دوشنبه پس از ۱۲ روز بستری در بیمارستان آتیه تهران بار دیگر به زندان اوین بازگشته بود، پس از ساعتی عزیمت به اوین به مرخصی یک هفته‌ای رفت.

به گزارش ایسنا، محمد جوانفکر، فرزند علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد با اعلام این خبر، افزود: او پس از یک دوره معالجات در بیمارستان آتیه تهران روز دوشنبه به زندان اوین بازگشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جسمانی پدرم، با مرخصی یک هفته‌ای او موافقت شد.

علی‌اکبر جوانفکر پیش از این به دلیل وخامت جسمی و عودت درد شدید کلیه با نظر پزشکان به اورژانس بیمارستان آتیه تهران منتقل و بستری شده بود که پس از یک دوره معالجه ظهر روز دوشنبه بار دیگر به زندان اوین بازگشت.

جوانفکر که به خاطر وضعیت جسمی‌اش از جمله مشکل کلیه، قلب و کیسه صفرا با نظر پزشک زندان از ۱۲ روز پیش در بیمارستان آتیه بستری بوده، از ابتدای احضار برای اجرای محکومیتش، تاکنون دو بار در بیمارستان بستری شده است.

سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران مهرماه امسال برای گذراندن دوران محکومیت شش ماهه‌اش به زندان اوین معرفی شد. او پیش از این نیز به مرخصی چهار روزه رفته بود اما چند روز از این مرخصی را در بیمارستان تحت مراقبت بود.

در همین حال وی توسط وزیر ارشاد از ریاست خبرگزاری برکنار و مجید امیدی شهرکی جای او را گرفت.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “علی اکبر جوانفکر از زندان به مرخصی رفت/ ریاست جدید ایرنا به امیدی شهرکی سپرده شد”

  1. Motagh_1330 گفت:

    چه زندان با خالی.پس برای اینجور اشخاص حتما حق ماموریت داده میشود

  2. Mahbobe61 گفت:

    چهار روز بیرون دو روز زندان
    ده روز بیرون چهار روز زندان چو جالب همه ی شش ماه رو همین جوری زیرسیبیلی رد میکنن خودشونو مسخره کردن یاما رو؟؟؟
    من میدونم که همش فیلمه از بی آبرویی خامنه یی کره میگیرن چون میدونن ملت ازخامنه ای گذشتن میخوان بگن احمدی باعظما بده تامردم ازلج خامنه یی به احمدی رای بدن مثلا حال روبگیرن ولی دراصل انتصابات روپرشور کنن بعدبگن کودتای انتصاباتی دوم بیعت بانظام و ولایته
    کور خوندید ماحواسمون هست گرگ رو کردین تو جلد بره