سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » انفجار اتهامات در مجلس؛ آغاز «بگم بگم» های انتخاباتی با هدف گیری هاشمی...
» کوچک زاده دلسوز ستار بهشتی شد، رسایی منتقد قوه قضاییه

انفجار اتهامات در مجلس؛ آغاز «بگم بگم» های انتخاباتی با هدف گیری هاشمی

چکیده :نطق پیش از دستور حمید رسایی که انبانی از توهین ها و حملات کم سابقه بود و فهرست پرتعدادی از اتهامات بی سند و مدرک در آن ریخته شده بود، اتهام پراکنی های شوکه کننده ی احمدی نژاد در مناظره اش با میرحسین موسوی را تداعی می کرد. به نظر می رسد جریان نزدیک به احمدی نژاد در آستانه انتخابات بعدی ریاست جمهوری به شدت نیاز به بازآرایی فضایی سیاسی بر مبنای تقابل احمدی نژاد- هاشمی دارند تا عرصه را از سویی بر منتقدان حاکمیت و از سوی دیگر بر محافظه کاران تنگ کنند....


کلمه – گروه سیاسی: امروز مجلس نهم صحنه آغاز یک جنگ بود؛ جنگ نه چندان نرمی که حامیان سرسخت احمدی نژاد و پیروان مصباح علیه هاشمی آغاز کردند. نطق پیش از دستور حمید رسایی که انبانی از توهین ها و حملات کم سابقه بود و فهرست پرتعدادی از اتهامات بی سند و مدرک در آن ریخته شده بود، اتهام پراکنی های شوکه کننده ی احمدی نژاد در مناظره اش با میرحسین موسوی را تداعی می کرد.

به گزارش کلمه، جریان نزدیک به احمدی نژاد که به نظر می رسد در آستانه انتخابات بعدی ریاست جمهوری به شدت نیاز به بازآرایی فضایی سیاسی بر مبنای تقابل احمدی نژاد- هاشمی دارند تا عرصه را از سویی بر منتقدان حاکمیت و از سوی دیگر بر محافظه کاران تنگ کنند، امروز “بگم بگم” های خود را از شش ماه قبل انتخابات کلید زدند تا باز هم با ایجاد التهاب در فضای سیاسی، بر ناکارآمدی های دولت مستقر و مفاسد حاکمیت حامی آن سرپوش بگذارند و فرصتی تازه را برای فرصت طلبی انتخاباتی خود فراهم کنند.

برای نیل به همین هدف بود که امروز حمید رسایی از نمایندگان وابسته به جبهه موسوم به پایداری (حامیان به ظاهر پشیمان احمدی نژاد) در نطق میان دستور به شدت به هاشمی تاخت و به بهانه آزادی مهدی هاشمی پس از نزدیک به سه ماه بازداشت در سلول انفرادی، انواع اتهامات را به سوی او روانه کرد.

این اتهام زنی های کیفرخواست گونه، البته همزمان شد با انتشار سخنانی از مهدی کوچک زاده، نماینده بدنام حامی احمدی نژاد که پروایی از اعتراض به افشای قتل ستار بهشتی در زندان هم نداشت؛ و حالا امروز خود را مدافع این زندانی مقتول جا زد!

مردم هنوز به خاطر دارند که وقتی پس از چهار روز سکوت غیر مسئولانه، در صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان احمد توکلی زبان گشود و از تریبون مجلس نام ستار بهشتی را مطرح کرد و از قتل او سخن گفت، تنها نماینده ای که شرم نکرد و به این کار توکلی اعتراض کرد، مهدی کوچک زاده بود. او معترض بود که نام ستار بهشتی در عرصه عمومی مطرح شده، می خواست پنهان کاری ها در این باره ادامه یابد.

اما امروز، پس از یک ماه و یک هفته، کوچک زاده دلسوز ستار بهشتی شده و مرگ مظلومانه او را بهانه ای برای حمله به هاشمی و فرزندش قرار داده است. وی در جلسه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق گفته است: “من می‌خواهم بمیرم که ستار بهشتی مُرد اما یک آقازاده با ۱۰ میلیارد تومان آزاد شد. ستار باید قانونی حسابش را پس می‌داد. او گچکاری بود که در رباط کریم کار می‌کرد و مهدی هاشمی آقازاده‌ای که با ۱۰ میلیارد تومان وثیقه آزاد شد.”

این نماینده وابسته به جناح دولتی اما اشاره نکرد که مشکل ستار بهشتی، نه نداشتن وثیقه یا کارگری و … که وحشی گری مامورانی بود که با حمایت امثال کوچک زاده به خود اجازه می دهند بر خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی، دست به شکنجه بزنند و از پلیس جمهوری اسلامی حقوق بگیرند اما بازداشتگاه غیر قانونی دایر کنند و آخر سر هم متهم خود را بکشند و از خانواده اش به زور رضایت بگیرند و در فضای پلیسی و امنیتی جنازه اش را دفن کنند.

کاری که کوچک زاده کرد البته بی سابقه نبود و پیش از این هم در جریان قتل و تشییع صانع ژاله، شاهد آن بودیم که اقتدارگرایان ابتدا به دروغ او را بسیجی نامیدند و بعد هم برای کوتاه نیامدن از دروغگویی اولیه خود، تا دزدیدن جنازه او و محمد مختاری، دیگر شهید ۲۵ بهمن ۸۹، هم پیش رفتند و کار را به مصادره تشییع جنازه آنها و دروغ های متعاقب آن رساندند.

اما امروز، همنوا با کوچک زاده، رسایی هم امروز در نطق خود به شدت به آیت الله هاشمی حمله کرد و خانواده او را اختاپوسی نامید! وی هاشمی پدر را مشاور هاشمی پسر در اقداماتش توصیف کرد! و همچنین با ادعای اینکه درباره فایل های مشکوک اخیرا منتشر شده در اینترنت از مهدی هاشمی بازجویی نشده، به شدت از قوه قضاییه انتقاد کرد و برخلاف اظهارات روز قبل سخنگوی قوه قضاییه، مدعی شد که تحقیقات درباره وی هنوز تمام نشده و پرونده وی نیمه کاره است.

رسایی همچنین مدعی شد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلفنی به فرزند خود خط داده که تمارض کند! او مهدی هاشمی را به جاسوسی، انتقال اطلاعات محرمانه به خارج از کشور، ارتباط با دولت های بیگانه، فساد، اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی و … متهم کرد، و البته به شیوه احمدی نژاد هیچ سند و مدرکی هم برای اتهامات خود ارائه نکرد.

این اتهام پراکنی ها البته باعث واکنش سریع دفتر هاشمی شد که در نامه ای به هیات رئیسه مجلس خواستار آن شد که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، وقتی برای پاسخگویی به توهین ها و تهمت های رسایی در صحن علنی مجلس اختصاص یابد.

این نماینده حامی احمدی نژاد، همچنین با تکرار ادعاهای نخ نما شده‌ی کیهانی و صداوسیمایی، مدعی شد که مهدی هاشمی “در روزهای بعد از انتخابات سال ۸۸ صدها میلیون تومان به اراذل و اوباش پرداخت کرده است تا در برخی از میادین تهران،‌ بانک‌ها و امکانات عمومی را به آتش بکشند و ایجاد رعب و وحشت کنند.”

او به این هم بسنده نکرد و افزود: “شاید اگر مهدی همچنان آزاد بود، ‌ این چند جوان ناپاک همچنان از طریق وی تغذیه می‌شدند و دیگر با قمه و ایجاد رعب و وحشت از رهگذران اخاذی نمی‌کردند!”

او همچنین در آغاز سخنرانی خود، بدون اینکه به مظلومیت و خون بیش از صد شهید اعتراضات بعد از انتخابات اشاره کند، از “خون شهدای بسیجی و نیروی انتظامی و خون مجروحان این نهادهای مقدس که سه سال قبل در این ایام در راه مقابله با کوتادی خزنده‌ای فتنه ۸۸ بر زمین ریخت” یاد کرد؛ شهدایی که حاکمیت تاکنون فقط یک نفر از آنها را معرفی کرده که او هم به حکم دادگاه جمهوری اسلامی، در یک حادثه تصادف اتفاقی کشته شده و نه به طور عمدی.

بدین ترتیب هم خون قربانیان سرکوب های پس از انتخابات و شهدای جنبش سبز و هم خون قربانیان مظلومی همچون ستار بهشتی، اکنون بازیچه سیاست بازانی قرار گرفته که می خواهند اغراض سیاسی و انتخاباتی خود را نه فقط از طریق پراکندن دروغ و تهمت، بلکه همچنین با زیر پا گذاشتن یا سوء استفاده از این مظلومیت ها، پیگیری کنند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۱۱ پاسخ به “انفجار اتهامات در مجلس؛ آغاز «بگم بگم» های انتخاباتی با هدف گیری هاشمی”

  1. یاور گفت:

    فیلتر شکن رو عوض کنید! احتمالا free gate دارید

    مدیر یک قسمت دیگه

  2. Dfdf گفت:

    احتمالا قتل های زنجیر ه ای رو هم مهدی ترتیب داده!!اون موقعی که هاشمی رو ساواک شکنجه میکرد رسایی یا تو شکم مادرش بوده ویا به سیب زمینی میگفته تیب زمینی.حیف اون مردمی که به این اقا رای داده اند.

  3. Mohammad-sadegh گفت:

    آقای جوادی آملی فرموده بودند” روح معصیت با توحید سازگار نیست. هیچ معصیتی نیست مگر اینکه در تحلیل نهایی به شرک برمی گردد. معصیت کار هیچ عذری نداردو می داند مرتکب حرام می گردد اما می گوید به نظر من باید انجام دهم.”
    آیا مثل زاده کوچک و رسایی ، مصادیق آشکار بیان حکیمانه این حکیم الهی نیستند؟ که به تهمت و غیبت و بهتان بر علیه عالمی پر سابقه و موثر در برپایی و تثبیت نظام اسلامی پرداخته اند ؟
    آیا شرم ندارند در لباسی که به بیان خود آنان لباس علم و روحانیت است ، یعنی لباسی که می باید در خاطره ها تقوی و اخلاق و مروت و صبوری را تداعی کند ، چون کژدم و اژدها به بلعیدن اخلاق و نیش زدن به یکدیگر جلوه نمایند؟
    به ناچار برای اینان بایستی گفته شود ، لباس اینان ، لباس تقوی نیست ، جامه گزندگی و درندگی و بی شرمی است
    رسایی اگر ماموریت نداشت ستون های انقلاب را برچیند ، هیچگاه مورد اعتنا قرار نمی گرفت. چه کنیم که با همدستی و هم داستانی ارباب حیلت و دروغ و غارت یعنی زور و زر و حیلت ، عرصه ای یافته و بر چهره اخلاق اسلامی و جوانمردی پنجه می کشد و چون می داند حاکمیت خائن بنایش بر دفاع از بزرگان و سرمایه های مردمی نیست، و افزون بر آن خود معارض با شخصیت هایی چون هاشمی می باشد، میدان دار عربده کشی و رقص تند گناه و معصیت در لباده و عبای روحاینتی است که متاسفانه قافیه دین را باخته و عمامه اش را با تاج فرعونیت اشتباه گرقته است.
    فربه تر شدن و تحدب بطن رسایی ، در زمانی که مردم در عسرت دارو و مسکن و تحصیل می باشند، نشان از فراخی جیب هایش دارد که از بیت المال بی حساب و کتاب توسط رئیس کذابش دزدیده شده است.او می داند ولی تبهکار اتفاقا با او هم پیمانه است . پس چرا اندامش را در زیر قبا نلرزاند و صوتش را موافق حاکمیت لصوت الحمیر نگرداند!
    اما و اما ! در فردایی نزدیک بدا به حال و روز رسایی . وقتی فرشتگانی از جنس مردم او را در غل به سوی جحیم کشانند. و برای کلام به کلامش پرسش کنند.

  4. پیام گفت:

    زمانی که کسانی مانند کوچک زاده و رسایی در مجلس باشد , باید هم وضعیت اقتصادی این چنین باشد. *براستی چهره کوچک زاده چندش آوره*

  5. Ali گفت:

    سال آینده انتخابات جالبی خواهیم داشت.
    احمدی نژاد با تقلب و تهدید آقا مشایی را می خواهد رئیس جمهور کرده و خودش معاون شود.( عین پوتین و مداداوف )

  6. روژین گفت:

    نه که الان درآمد حاصل از فروش نفت ِ ملی شده (توسط تلاشهای دکتر مصدق ) با حساب بانکی که شخصی رئیس دولت برای دریافت آن باز کرده به دست ملت ایران میرسه ؟

  7. روژین گفت:

    ایران هم که ملی شود سند مالکیت هر تکه اش به نام اعضای وابسته به ….. و احمدی نژاد و دار و دسته اش در خواهد آمد همانطور که در روابط با همسایگان شمالی ایران دریاچه خزر (که از قرنها قبل متعلق به کشور ایران بوده ) بخشیده شد .

    نفت ملی ………> درآمدش به حساب رئیس دولت فعلی
    رسانه ملی ……..> سخنگوی سخنان میلی آقایان
    ایران ملی ( خدا آن روز را نیاورد ) ……..> تبدیل به ملک شخصی آقایان می شود

  8. Bahram گفت:

    اولا احمدی نژاد اینقدر آدم ساده ای نیست که شش ماه قبل از انتخابات دستش رو برا همه رو کنه. این مشایی ی مهره تی هستش که برا منحرف کردن اذهان بقیه علم کرده تا گزینه مورد نظرش رو به موقع معرفی کنه و کسی وقت تخریبش رو نداشته باشه.
    دوم اینکه این هاشمی و خاتمی و … بقیه اگه فکر اومدن رو تو سرشون داشته باشند خیلی ساده اند چرا که همین هاشمی چندین بار نیش خنجر خیانت سیاست مدارها و رهبری رو چشیده چه تو انتخابات مجلس چه انتخابات ریاست حمهوری. بقیه هم بدوند که اگه بیاند فقط برا این بهشون اجازه می دهند که تخریب شخصیتشون کنند و بگند شما بین مردم مقبولیت ندارید.
    در آخر این هاشمی نمی دونم تا کی می خواهد رو حرف دروغش بایسته اونجایی که تو خبرگان رهبری گفت امام ایشان را برای رهبری تایید کردند؟؟؟؟؟
    امید وارم روزی حقیفت رو بگه قبل از اینکه مثل احمد خمینی ایست قلبی کنه. چون اون خیلی چیزها رو می دونه

  9. صادق گفت:

    اگر خود ما ستار بهشتی را با مهدی هاشمی مقایسه نمیکردیم شاید کوچک زاده هم به خود اجازه چنین مقایسه ای نمیداد.
    من هنوز نمیدونم چرا یه عده از ما با آزادی مهدی هاشمی ناراحت شدند؟

  10. مظلوم گفت:

    امیدواریم خواری و خفت امثال رسایی رو ببینیم که به جرم دزدی ها و تهمت زنی هایشان با طبل رسوایی در شهرهای ایران گردانده بشن و مردم هم لعنتشان کنند و آشغال به سمتشون پرتاب کنن

  11. taher گفت:

    در مورد کوچک زاده و رسایی و امثالهم فقط می توان گفت:
    “اولئک کالانعام بل هم اضل” البته منظورم قسمت دوم این آیه است.