سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » کشف جرایم فضای مجازی در ایران ۲ برابر امریکاست!...

کشف جرایم فضای مجازی در ایران ۲ برابر امریکاست!

چکیده :پلیس فتا متهم به قتل ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس است که در اثر شکنجه در بازداشتگاه فتا کشته شده است....


در حالی طی سالهای گذشته مردم کشورمان ناامن ترین ایام را سپری کرده اند، یکی از کارشناسان دفتر تحقیقات پلیس فتا می گودی: میزان کشفیات جرایم فضای مجازی در ایران، دو برابر آمریکاست.

با توجه به جمعیت بالای دویست میلیون در امریکا به نظر می رسد کارشناسان فتا لازم است تعریف جرم در فضای مجازی را بازتعریف کنند که شهروندان را به جرم عضویت در شبکه های اجتماعی و وبلاگنویسی تحت آزار و اذیت قرار ندهند.

پلیس فتا متهم به قتل ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس است که در اثر شکنجه در بازداشتگاه فتا کشته شده است.

به گزارش مهر، یکی از کارشناسان دفتر تحقیقات پلیس فتا در این باره گفت: وظیفه پلیس فتا پیشگیری ، آگاه سازی و کشف جرم در فضای سایبری است. این پلیس با حضور در نمایشگاه بزرگ ” دانش و پلیس ” با ارایه مالتی مدیاهای آموزشی ، نصب پوستر و بنذز در خصوص جرایم فضای سایبری به آگاه سازی کاربران در استفاده از فضای سایبری پرداخته است .

وی با اشاره به حضور نیروهای متخصص و کارشناسان زبده پلیس فتا درغرفه دفتر تحقیقات این پلیس بیان داشت : تعامل تنگاتنگی بین پلیس فتا ناجا و مردم بوجود آمده است به طوری که کاربران اینترنت پپلیس فتا را پل ارتباطی خود در حل مشکلاتشان می دانند.

این کارشناس دفتر تحقیقات پلیس فتا تاکید کرد: براساس آمارهای اعلام شده بیش از ۶۰ درصد جرایم فضای سایبری در ایران کشف می شود. این در حالی است که کشف وقوع جرایم در آمریکا ۳۰ درصد است.

این کارشناس نگفت تجاوز به حریم شخصی مردم و بازداشت و شکنجه جوانان برای داشتن یک وبلاگ بر اساس کدام قانون تعریف شده است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

یک پاسخ به “کشف جرایم فضای مجازی در ایران ۲ برابر امریکاست!”

  1. صادق گفت:

    این آمارشون هم مثل آمار بیکاری است.
    کلا در تعریف جامعه ی آماری مشکل دارند.
    اینها کار مثلا منی را که اینجا با اسم مستعار نظر میدهم را جرم میدانند.