سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic

علی اکبر جوانفکر تبرئه شد

چکیده :وی هم‌چنین درباره‌ اتهامات وارده به علی اکبر جوانفکر در موضوع مصاحبه با روزنامه اعتماد نیز خاطرنشان کرد: در پرونده اتهامی برای مصاحبه انجام شده با روزنامه اعتماد که درباره «جن‌گیری» و «رمالی» بوده است نیز آقای جوانفکر تبرئه شد....


سرانجام تلاش های احمدی نژاد به نتیجه رسید و وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر از تبرئه سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران در پرونده شکایت نیروی انتظامی نسبت به مطالب منتشره در ویژه‌نامه خاتون خبر داد.

قهرمان شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که آقای جوانفکر نسبت به اتهامات مطروحه درباره ویژه نامه «خاتون» که منجربه محکومیت وی شده بود، تبرئه شده است، گفت: نیروی انتظامی مجددا در رابطه با این ویژه‌نامه از موکلم شکایت کرده بود و به دلیل این که در دفعات قبل به صورت مفصل به این اتهامات رسیدگی شده بود، لذا رسیدگی مجدد معنایی نداشت و نهایتا مطلب این ویژه‌نامه توهین تلقی نشد و وی از اتهامات مطروحه در شکایت نیروی انتظامی مبرا شد.

وی هم‌چنین درباره‌ اتهامات وارده به علی اکبر جوانفکر در موضوع مصاحبه با روزنامه اعتماد نیز خاطرنشان کرد: در پرونده اتهامی برای مصاحبه انجام شده با روزنامه اعتماد که درباره «جن‌گیری» و «رمالی» بوده است نیز آقای جوانفکر تبرئه شد.

وکیل مدافع جوانفکر درباره اتهامات کاریکاتوریست‌های سابق روزنامه ایران نیز به ایسنا گفت: این کاریکاتوریست ها هم از اتهامات وارده تبرئه شدند.

علی‌اکبر جوانفکر، مدیر موسسه ایران و مشاور احمدی نژاد در امور رسانه در زمانی که رییس هیات دولت در نیویورک به سر می برد به اوین منتقل شد. احمدی نژاد طی ماه های اخیر رایزنی های زیادی برای این عضو تیم خود کرده است. وی پیش از این گفته بود که کابینه خط قرمز وی است.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵ پاسخ به “علی اکبر جوانفکر تبرئه شد”

  1. صلح مسلح انجام شد! هراس از سبز تا اینجا غلبه کرده است. ولی صلحی بی دوام است. مدرک های باند احمدی کار خودشان را کردند.

  2. دوستدار گفت:

     از همان اول هم می دانستیم !!!
    شما باید پاسخگوی بحران فعلی کشور باشید 
    دوران فرار به جلو ، به سر آمده 
    نیت تان خیر نبود ، قصد حذف کردن کردید ، مکر کردید ، خداوند هم بوسیله یارانش مکرتان را باطل ساخت ! 
    مطمئن هستم بیدار مردان مجاهد فریب نیرنگ هایتان را نخواهند خورد . 
    انشاء الله شما نخواهید توانست امپراتوری جدیدی به راه بیاندازید 
    امروز تئوری های شما شکست خورده است 
    تنها راه ، پذیرش اشتباه ، پوزش از ملت ، توبه اجتماعی و اصلاح و جبران روند های اشتباه و زیانبار کنونی است . 
    این فکر را از سر برون کنید که می توانید با جریان سازی های کاذب ، گروهی از خود را منتقد جلوه دهید و دعوی زرگری برای انحراف افکار عمومی به راه بیاندازید تا خاطره اصلاح طلبان از ذهن مدم پاک شود . 
    مردان خدا ، نمی میرند هرگز !!!
    مرده سازی سیاسی ممنوع !

  3. Bayat گفت:

    انتظار داشتین تاجزاده یا بهزاد نبوی یا … تبرئه بشن؟

  4. محمد گفت:

    بگم بگم!!! عجب قدرتی داره. بگم بگم حالا به جون خودشون افتاده.

  5. Mohammad-sadegh گفت:

    حالا دیدید دست  خامنه ای و مصباح و لاریجانی و احمدی نژاد در یک کاسه است؟ مردم نمی باید فریب صحنه سازی های گماشتگان ولی نامشروع  ونامردم را بخورند.می باید همواره به وی چون همانی که او می بیند ، یعنی دشمن  ! بنگرند. و مستقلا به فکر رهاندن کشور از سلطه این اهریمنان چند چهره باشند .
    یا حسین . میرحسین.