سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما...

تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما

چکیده :من بعنوان یکی از کمترین بانیان این انقلاب و شکنجه شده ها و زندان رفته های دوران طاغوت در جهت برپایی این نظام نسبت به این رفتارها اعلام تنفر می نمایم و از چنین رفتارهای خلاف شرع و قانونی برائت می جویم. نمی دانم باید به دنبال قصاص خون بناحق ریخته یک نفربود یا قصاص خون همه مردم....


غلامعلی رجایی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر کشته شدن یک وبلاگ نویس جوان – مرحوم ستار بهشتی – که به حسب نقل خبرگزاری ها وبلاگش کمتر از ده بازدیدکننده در روز داشته است، مرا بسیار متاثر کرد.

خدایا تو شاهد باش:

من بعنوان یکی از کمترین بانیان این انقلاب و شکنجه شده ها و زندان رفته های دوران طاغوت در جهت برپایی این نظام نسبت به این رفتارها اعلام تنفر می نمایم و از چنین رفتارهای خلاف شرع و قانونی برائت می جویم.

نمی دانم باید به دنبال قصاص خون بناحق ریخته یک نفربود یا قصاص خون همه مردم.

نمی دانم نظام ما باید تا کی تاوان این افراطها را بدهد.

من این مرحوم را نمی شناسم. وی بعنوان یک وبلاگ نویس تازه کار، هرچه در وبلاگش بد نوشته باشد و به هرکس توهین کرده باشد، نباید کشته می شد. سزای بدنویسی او شکنجه و مرگ نبود.

تجربه تلخ محکومیت نشریه داخلی یک دانشگاه با تیراژ چند صد نسخه بنام موج یادمان رفته است که چه به روز و حال این مملکت آورد؟ چه کفن پوشانی را به خیابان کشاند؟ کفن پوشانی که این روزها بدجوری برای اینگونه قتل نفسها که هیچ ربطی به نظام ندارند، سکوت اختیار کرده اند. تو گویی خونی بر زمین ریخته نشده است!

خدا کند این بار پیگیری این مساله به سرنوشت پرونده کهریزک دچار نشود و مجلس براساس سوگندی که خورده است این مساله را از سیستم قضایی کشور دنبال کند.

سابق یادش بخیر!

چه ایمانی داشتیم!

می گفتیم :

قرآن می فرماید:

هرکس عمدا یک نفر را بکشد مانند این است که همه مردم را کشته است.

و اکنون….

گویا برخی با افراطهای خود با تیشه به ریشه نظام افتاده اند.

نباید اجازه داد و نخواهیم گذاشت بخش غیر متجانسی از نظام و با نظام با رفتار ناشایست غیراسلامی و غیر انسانی خود کل نظام را حذف کند و طهارت و وجاهت آن را در داخل و خارج از بین ببرد.

این تکلیفی است که برعهده همه ماست.

بر عهده همه کسانی که هنوز و تا همیشه دل در گرو اسلام و انقلاب دارند.

————————–

بعدالتحریر

خدای را سپاس که امشب پس از نوشتن این یادداشت سیمای جمهوری اسلامی با نشان دادن تصویر مرحوم ستار بهشتی اطلاعیه قوه قضائیه را در مورد پیگیری محاکمه مسبب قتل آن مرحوم منتشر کرد. باور من این است اگر این رفتار با مسببان کهریزک شده بود این قتل اتفاق نمی افتاد.

منبع: وبلاگ نویسنده



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲ پاسخ به “تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما”

  1. علی گفت:

    آقای رجائی عزیز : صد در صد تکرار میکنم صد در صد موضوغ بررسی و پیگیری نمیشود حداکثر باید توقع داشته باشیم که مسبب قتل ارتقاء مقام نگیرد البته ارتقاء مقام هم خواهد گرفت چون وقتی توسط بالاترین مسئول کشور افراطیون بعنوان شمشیر ولایت یاد میشوند چه انتظاری دارید.

  2. ناظر گفت:

    بله جناب رجایی خدای را سپاس گه یکی از بانیان شکنجه شده ساواک و زندان رفته دوران طاغوت ، این انقلاب هم خیالش راحت شد که سیمای جمهوری اسلامی هم خبری در مورد این واقعه داد . 
    اما جناب رجایی در وبلاگ شما ، در باره سوابق انقلابی شما به تبعید دانشجویی درسال ۵۶ و بازداشت در سال ۵۷ اشاره شده است . 
    هنوز کسانی زنده هستند که به یاد دارند ، در سال ۵۷ ماموران ساواک دنبال سوراخ موش میگشتند ، چه رسد که دانشجویی را بازداشت و شکنجه کنند . در هر حال اجرتان با خدا که از بانیان انقلاب بودید و در ثوابش هم شریک . 
    البته من هم در این ثواب شریکم ولی نزد فرزندانم هم انکار میکنم و نقطه ضعفی هم شده در دست عیال که تا میایم تکان بخورم مثل احمدی نژاد میگوید ،بگم ، بگم .