سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آقای علم الهدی! دنیای مردم را که نابود کردید؛ لااقل به دینشان رحم کنید...
» قدرتتان را بچسبید؛ دست از سر امام حسین(ع) و کربلا بردارید

آقای علم الهدی! دنیای مردم را که نابود کردید؛ لااقل به دینشان رحم کنید

چکیده :کاش کسی پیدا شود و به آقای علم الهدی بگوید: بس است! دست از سر امام حسین و کربلا بردارید. اینقدر از کیسه اسلام و مسلمانی و ائمه خرج نکنید و بیش از این تیشه به ریشه دین نزنید. امامی که برای اصلاح قیام کرد و آزادگی را انتخاب کرد کجا و دولت مردانی که هر روز یک فساد تازه اقتصادی و سیاسی آنها عیان می شود کجا؟ دنیای مردم را که نابود کردید؛ لااقل به دینشان رحم کنید. بگذارید همین اندک اعتقادی که مانده و باورهایی که هنوز در قلب و ذهن مردم این سرزمین است از بین نرود. ...


کلمه – صحرا عابدی:

روز جمعه علم الهدی امام جمعه مشهد بار دیگر سخنانی را بر زبان آورد که حد نهایت استفاده ابزاری و غیر اخلاقی از علائق دینی مردم به نفع قدرت بود. به نوشته رجانیوز، او اظهار داشت: “آبروی امام حسین و امام زمان(عج)در روی کره زمین به این نظام وابسته است حالا خوب یا بد! با پیروزی این انقلاب، فرهنگ اهل بیت(علیهم‎السلام) ۳۳ سال در دنیا توسعه پیدا کرده است و امروز آبروی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به آبروی نظام گره خورده است.”

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‎که امروز اسلام در شرایط دیگری غیر از شرایط گذشته قرار دارد، بیان داشت: سخن بنده مسأله شعار و احساسات انقلابی نیست، مسأله یک واقعیت است؛ آبروی امام حسین و امام زمان‎(عج) در روی کره زمین به این نظام وابسته است، حالا خوب یا بد! با پیروزی این انقلاب، فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام ۳۳ سال در دنیا توسعه پیدا کرده است و امروز آبروی اهل‎بیت علیهم‌السلام به آبروی نظام گره خورده است، از این جهت توسعه این نظام به توسعه فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام تبدیل شده است.”

امام جمعه مشهد در حالی این سخنان را بیان می کند که این روزها کمترین تشابهی می توان بین حکومت اسلامی و آنچه که سیره امامان خصوصا امام حسین(ع) بود، دید. در واقع می توان به جرات گفت این سخنان وهن امامان معصوم و راه حقی است که انتخاب کرده بودند. گره زدن امامی که برای اصلاح قیام کرد و آزادگی را انتخاب کرد کجا و دولت مردانی که هر روز یک فساد تازه اقتصادی و سیاسی آنها عیان می شود کجا؟

حیف که تریبون ها همه در دست آنها است که دین و مذهب را پوستین وارونه ای برای قدرت طلبی خود می خواهند. کاش کسی پیدا شود و به آقای علم الهدی بگوید: بس است! دست از سر امام حسین و کربلا بردارید. اینقدر از کیسه اسلام و مسلمانی و ائمه خرج نکنید و بیش از این تیشه به ریشه دین نزنید.

آقای علم الهدی! بهتر است شما همان قدرتتان را بچسبید و به فکر جمع آوری مال و ثروت باشید. شما و دوستان همفکرتان که جمهوریت نظام را از بین برده اید و از اسلامیتش هم اسمی به یادگار گذاشته اید و تا توانسته اید باورها و اعتقادات مردم را به بازی گرفته اید، حداقل دست از آنچه که مردم هنوز بهش باور دارند، بردارید و بیش از این باورهای تاریخی مردم و جوانان را سست نکنید.

هزار سال است که نام امام حسین(ع) و مرامش در تاریخ زنده است و هیچ نظام و حکومتی نتوانسته آن را از مردم بگیرد، که قیام حسین قیام آزادی خواهی بود و برپایی عدالت و از جنس مردم، پس آن را با پیوند زدن با آنچه که می تواند اشتباه کند و آلوده به فساد شود، گره نزنید.

امام جمعه مشهد خود را نوکر امام حسین می داند و می گوید: “امروز نوکر امام حسین علیه‎السلام نمی‎تواند ببیند که آبروی امام حسین علیه‎السلام دارد از بین می‎رود و خودش را کنار بکشد، اگر انسان یک طرفه به ساحت اهل‎بیت علیهم‌السلام نگاه کند، اهل‎بیت علیهم‌السلام او را رها می‎کنند، زیرا اهل‎بیت علیهم‌السلام کسی را می‎خواهند که تا آخر پای نوکری بایستد و به درد آنان بخورد.”

اما به خدا قسم نوکری امام حسین با عربده کشی و گوساله خواندن منتقدین و مخالفین و شیعیان این امام همخوانی ندارد. چطور می توان از اهل بیت گفت و از سیره آنان پیروی نکرد، که آنان با مخالفینی که حتی بهشان دشنام می دادند به نرمی رفتار می کردند و صدای منتقدین را می شنیدند. چطور می توان از حسین (ع) گفت که در مقابل لشکری ایستاد و گفت: اگر دین ندارید آزاده باشید؛ و نه برای خلافت و قدرت که برای اصلاح دین و حکومت قیام کرد.

البته این تنها جفای این امام جمعه منصوب رهبری که همزمان عضو مجلس ناظر بر ایشان است، به امام حسین و نام و مرام او نیست. او سال گذشته نیز در ارتباط با اعتراضات مردم گفته بود: “کاری که در فتنه شد در کربلا نشد و آن کشتار و شهادتی بود که برای اهل بیت رخ داد. اگر ۹دی شکل نمی گرفت اتفاقاتی بدتر از آنچه اتفاق افتاد بر سر رهبری و انقلاب می آمد و مردم شاهد شنایعی بدتر از کربلا می شدند.”

آری، آقای علم الهدی! کاری که با مردم عزادار حسینی در عاشورای حسین شد، درست شبیه همان رفتاری بود که با خانواده امام معصوم شد، و با همراهان و رهروان آنان شد. ماشین نیروی انتظامی که از روی بدن جوانان این سرزمین رد شد، مردمی که از بالای پل به خیابان پرت شدند، گلوله هایی که شلیک شد و ….

آقای امام جمعه! لااقل از فرزند آن امام که مجاور او هستید، شرم کنید و دست از این شبیه سازی ها و سوء استفاده های تاریخی بردارید و قدرت طلبی خود و همفکرانتان را به امامان نچسبانید؛ که اگر قرار به شبیه سازی باشد مردم مظلوم ایران که این روزها نه مرغ دارند و نه پیاز برای اشکنه ی مورد توصیه شما، گفتنی های بیشتری خواهند داشت.

دنیای مردم را که نابود کردید؛ لااقل به دینشان رحم کنید. بگذارید همین اندک اعتقادی که مانده و باورهایی که هنوز در قلب و ذهن مردم این سرزمین است از بین نرود که آنها مدتهاست بین ارادت شما و ارادت خودشان به خدا و پیامبر و ائمه تفاوت قائل شده اند.



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۲۳ پاسخ به “آقای علم الهدی! دنیای مردم را که نابود کردید؛ لااقل به دینشان رحم کنید”

  1. G4000 گفت:

    ایشان همانند ابو موسی اشعری است و بس  نه  پیشگاه خدا جایی دارد و نه مردم مشهد  

  2. M_o098 گفت:

    خیلی دلم می خواد ویدیو او صحنه هایی   که ماشین های گارد نیرو انتظامی از رو اجساد رد می شدن و مردم دیگه رو هم زیر می گرفتند ببینه چی میگه!

    • Davoud Farehi گفت:

      چی میخواهی بگه راننده را ازیاران امام حسین وماشین را مرکب امام حسین مینامد کمی هم اشک تمساح میریزد و به مستمعین میگه گریه کنید صوابه!! 

  3. Moni10000 گفت:

    ما را به رعایت ادب سفارش کرده اند فقط این فراز از مناجات های امام سجاد(ع):
    الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء؛ خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقان قرار داده است… 

  4. حسین گفت:

    من علم الهدی را از سالها پیش میشناسم. یک آخوند بی سواد است که همه معلوماتش را میتوان در یک برگ کاغذ خلاصه کرد. اینهم از دلائل بیچارگی این سیستم است که چنین فرد بی سواد و بی مقداری تا این حد رشد کرده، فهم علم الهدی در حد منصور ارضی و مداحان است و بیچاره مملکتی که امثال او در آن دور بگیرند

    • Motorehaner گفت:

                آره بیچاره ماییم که همچین هم وطن هایی داریم.
           خدا هدایتتون کنه!

  5. هر ایرانی، یک رسانه سبز گفت:

    جناب علم‌الضلاله سلام
    دوست بزرگوار، شمایانید که اعتبار خود را به اسلام و بویژه فقه تشیع دوخته‌اید، نه امام حسین به شما!
    بزرگوارا
    یادتان باشد که حدیث امام صادق می‌فرماید برای ما زینت باشید نه مایه‌ی شرم.
    بس است. اگر …

  6. رضا ایرانی گفت:

    آی نامردها! آی دزدان دین و ایمان مردم! علم الهدی!؟ احمد خاتمی! جنتی! خامنه ای! و…. ما که داشتیم با همین دین و داستان سرایی ها و راست و دروغ هایش زندگی می کردیم. ما که از دوران کودکی و نوجوانی و بدون مطالعه ، در مساجد و پای منبرهای شما این دین و تمام خرافاتش رو باور داشتیم و دلمون هم خوش بود که آخرت و بهشت و جهنمی وجود داره. آی نامردها! آی دزدان ایمان مردم! چرا با آلوده کردن دین و ایمان به قدرت و ثروت و برای چاپیدن و غارت ثروت کشور و مردم، ایمان مردم رو دزدیدید؟ چرا باعث شدید که ما از دین بریده و بی دین شویم؟ چرا ایمان ما رو دزدیدید؟ لعنت ابدی بر شما! تف بر شما دزدان ایمان مردم!

    • mmm گفت:

      موافقم. واقعا چرا با رفتار و کردار بی شرمانه خود ما را از دین بیزار کردید اعتقاد را از ما گرفتید به اسم دین نه دینی برایمان باقی گذاشتید نه دنیایی. شرمتان باد و بحق ننگ بر شما. از خدا می خواهم حجتش را بزودی زود بفرستد تا شاهد رسوایی و هلاکت شما عاملان فساد و تباهی دین و دنیای مردم باشیم. انشاءالله
       

  7. Mohammad-sadegh گفت:

    این سخن آقای علم الهدی سنجیده  و قابل تامل است.ما از ایشان متشکریم که به جای فحاشی به مردم ، از سر انصاف سخن گفته است. واقعا آبروی امام سید الشهدا علیه السلام و حضرت بقیه الله به این نظام بستگی داشته است.که متاسفانه با عملکرد بسیار نامعقول وبه دور از شئونات اسلامی و الهی  لکه ننگی بر دامان اسلام و اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم گذاشته است.امام صادق  علیه السلام  فرمود شما  با رفتار خود موجب مباهات ما باشید و ننگ ما ! از مردم که بگذریم ، آقایان امامان جمعه  از جمله شخص آقای علم الهدی ، برخلاف شهرت خاندانش موجب مباهات پیشوایان معصوم بوده است؟ایشان با آن دریدگی و بی حیایی که خلق خدا را به حیوانات تشبیه می نماید، نشانی از هدایت دارد؟ به غیر از خطبه های بخشنامه ای و دستوری  که ایشان و سایر ائمه مزد بگیر کنونی ایراد می کنند، که در آن هم نه از تقوی نشانی دارد و نه از نظمی که می باید شاکله یک نظام اقلی معقول باشد، ! افزون بر این که حضرات مردم را به تبعیت از طاغوتی فرا می خوانند که اقل صلاحیت قانونی و شرعی را در ظاهر هم از دست داده است و جکع کثیری از خردمندان و صالحین و مردم  با ایمان  وی را نامشروع و خائن وخود محور و مستبد و متکبر می دانند. نشانه آنهم  لجام زدن بر دهان صاحب نظران و گسیل روزمره اوباش وقیح به حریم عالمان آزاد و مردم بی دفاع  و بستن جراید وسانسور اخبار و بگیر و ببند و پایین کشیدن بشقاب های ماهواره  به بهانه جلو گیری از نمایش های غیر شرعی و در حقیقت برای بی خبر نگاه داشتن مردم از فجایعیست که هر روز بر سر مردم و کشور و ثروت این مرز وبوم وارد می شود.آقای علم الهدی نمی تواند و نمیخواهد بگوید و یا به اشتباه  می خواهد توپ را به میدان مردم بیاندازد که ، آسیب  و بی آبرویی که خلف انقلاب و نظام بر دیانت و اهل بیت  و امام منتظر وارد ساخته اند ، بسیار بیش از تمام مصائبی است که در طول تاریخ اسلامی این سرزمین شاهان وارد ساخته اند.این سخن اغراق نیست. شما به خاطر دنیایتان و به اشتهای نفس سیری ناپذیرتان، خدا ، مروت ، حیا ،آزادگی  و میهن دوستی را از دل های فرزندان انقلاب  برکندید.  شما و اربابتان ، آبروی خدا و رسول و اهل بیتش را بردید تا عطش نفس  قدرت طلب و آزمند به جیفه دنیایتان کمی فرونشیند.به نام علی مرتضی  علیه السلام رسمی مذموم تر از معاویه را بنا نهادید . به نام حسین بی علی علیه السلام،رفتاری چون یزید و ائمه جمعه یزید چون ابن سعد و زیاد با دین و مردم داشته اید.مزد کارگزاران آنان معلوم بود .شما دفتر و حساب و کتاب را بربستید  تا حق السکوت و دریدگی ها و درندگی هایتان  در رقم نباشد . شما برای ظهور  پسر فاطمه  سلام الله علیها، ظلم کردید و گزیدید و فسق کردیدودروغ گفتید و فساد کردید و دنیا را ناامن کردید تا فساد در همه جا آشکار شود و لابد پس از این همه فساد انتظار دارید قائم برخیزد و به شما به خاطر این همه مظالم مدال خصصین عطا کند. بالحق و الانصاف ، جمع شما به کارعهده دارشدن نازل ترین مسئولیت در حاکمیت مهدی عج  می آیید؟ .

  8. Naz_nazi25 گفت:

    ببینم ما اسلامو از کیا یاد گرفتیم؟ از همین ها دیگه! پس چطور ممکنه اینها بد باشن ولی اسلام خوب و به حق باشه! باید نشست و با جرائت بیشتری راجع بهش فکر کرد!!!

  9. M Shakiban گفت:

    و کیست ستمکارتر از ان کسیکه متذکر ایات خدایش ساختند و بدانها پندش دادند و باز از انها اعراض کرد و از اعمال زشتی که کرده بود به کلی فراموش کرد و ما پس از اتمام حجت بر دلهایشان پرده های جهل و قساوت انداختیم تا دیگر ایات ما را فهم نکنند و گوش انها را از شنیدن سخن حق سنگین ساختیم و اگر به هدایتشان بخوانی دیگر ابدا” هدایت نخواهند یافت
                                سوره کهف ایه ۵۷

  10. مرتضى گفت:

    سلام خدا بر این مرد عالم و فاضل الهى …
    به کورى منافقین حسود و احمق ، واقعا جاى شکرگزارى دارى که خدا دشمنان ملت ایران را از احمق ها قرار داد
    الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء

  11. بنده خدا گفت:

    حکومت و حاکمین ما لا مذهب نیستند بلکه بد مذهب هستند و بد مذهبی صد برابر از لامذهبی مخرب تر میباشد چون لامدهبان برای تدبیر امور به عقل رجوع میکنند و از دین مایه نمیگذارند و باعث تخریب آن نمیشوند ولی بد مذهبان دین را آلوده میکنند و خداپرستان را به شرک و کفر سوق میدهند و کشور را به تباهی میکشند. سخنان علم الهدی و آن دیگر امام جمعه که شکر خورده و گفته بودند که از  رهبر هنگام تولد ندای یا علی بر خواسته نمونه های روشنی  از این ادعاست که هم اکنون بد مذهبان ناحدایگان این کشتی برگل نشسته هستند. خداوند ما را از شر این بدمذهبان در امان نگاه دارد. آمین

  12. محمد گفت:

      ۱) امام صادق (علیه السلام) : ” شما شیعیان  زینت  و  مایه ی افتخار  ما  باشید! و مایه ی ننگ  ما نباشید! ۲) زمانی شیعیان  و  پیروان اهل البیت (علیهم السلام)   افتخار امامان هدی هستند که به سیره  و اخلاق  ان بزرگواران  عمل  کنند! در غیر اینصورت  مایه ی ننگ و ایذاء انانند!  ۳) اقای علم الهدی بفرمایند کجای اخلاق و منش  او ، امثال او  و اقای خامنه ای  مایه ی مباهات اهل البیت (علیهم اسلام) است ؟ ایا گاو  و  گوساله  و  میکروب نامیدن  مردم  ، کهریزک به پا کردن  العیاذ بالله  از سیره ی  اهل البیت(علیهم السلام)  است ؟  پر  واضح  است  که  بر خلاف سیره ی ان  بزرگوران  است! در  دیدگاه اهل بیت (علیهم السلام )  هرگز  تحت  هیچ شرایطی  هدف  وسیله  را  توجیه  نمیکند! ان بزرگوران خود قربانی این عقیده اند! پاکی عقیده (هدف)  و  تنزیه وسیله !  ۳) در دیگاه امویسم (معاویه)  و  ماکیاولیسم  هدف  وسیله  را  توجیه  میکند! دیدگاه  امثال علم الهدی  و خامنه ای نیز همینگونه است! گرچه بر زبان  نمیاورند! اما  در  عمل به اثبات  رسانده اند!  ۴) نتیجه : بهتر است  علم الهدی (ضلال) قدری  خجالت بکشند! و  دست  به  فرا فکنی نزنند! قبیله ی او  از  مکتب اهل البیت (علیهم السلام ) بیگانه است !  او  و  امثالش  بهتر  است  به  معاویه عشق بورزند! چرا که  از  علی  میگویند  و  از  معاویه  خو  میگیرند!  براستی انان  مایه ی شماتت  و ننگ  اهل البیت (علیهم السلام ) اند! 

  13. Emran Bnd گفت:

    ما اهل سنت تنها کسایی بودیم که از اول انقلاب این روزا رو پیش بینی کرده بودیم ولی همه گفتن اینا وهابین حال هرچی سرتون بیا حقتونه حکومت تک حزبی تک مذهبی همون حکومت فاشیست هیتلر و یزیده

  14. Barbod90 گفت:

    بابا این مردک آبروی بابانوئل رو هم برده!!
    اصلا این آبرو میفهمه؟؟؟
    ایشالا امام حسین به کمرت بزنه!

  15. رضا ایرانی گفت:

    در پا سخ به
    Emran Bnd
    عزیز هم میهن! شما درست گفتی و گفتید. من به نوبه خودم از شما پوزش می خواهم. آری نتبجه حکومت تک حزبی، تک مذهبی و به معنای دقیق تر، حکومت مذهبی بهتر از این نخواهد شد. تا وقتی دین از سیاست جدا نباشد و دین حیطه شخصی افراد تلقی نشود، تا وقتی که به نام دین، ثروت و داراییهای کشور و مردم را غارت و چپاول کنند، همین می شود که هست! دین و ایمانمان را دزدیدند و ما را ضد دین کردند، مملکت را چاپیدند و مردم را به خاک سیاه نشاندند، حال اگر نجنبیم، هست و نیستمان را با خاک یکسان خواهند نمود.

  16. Ariyajavid گفت:

       با آبرو ریزیهای دوستان  که به اسم امام انجام دادند اگه خود امام حسین شخصا هم اینارا تایید کنه مردم دیگه نمیخوانشون

  17. Yadegare_eshgh1 گفت:

    اعتقادی به دین و قیامت نداری که داشتی اینقدر با احساسات مردم بر روی کربلا و امام زمان بازی نمیکردید.
     نوح هم رفت پس تو هم خواهی رفت اقای ….  تو نوکر دست به سینه امام حسین هستی؟………دیگه ما که یادمونه… تو و امثال تو مثل احمدخاتمی وجنتی ……. ایشان هستید.
    که شاید از این اموال مردم بینوا بیشتر به شما برسد. ولی باید همش رو بزاری و بروی . قدرت ماندنی نیست که اگر بودبه تو نمیرسید

  18. Darbedar گفت:

    آقای علم الهدی شما قبل از انقلاب نوکر بودید الان هم نوکرید. به هر حال هر
    کسی‌ باید از یک راهی‌ نون بخورد و شما راه نوکری در بیت رهبری را انتخاب
    کردید. ولی‌ بدانید مردم از نوکرهای وطن فروش بدشان میاید و سر موقع درسه
    خوبی‌ به آنها میدهند.

  19. mohamad532 گفت:

    دورود.میدونم که کامنت من رونمیزارید ولی بدونید من واقعیتی عریان ازاین جامعه هستم.من متولد۶۱داخل ایران هستم ازیک خانواده کاملا مذهبی وتربیت شده این نظام اسلامی.دین روانسانها بوجوداوردن  تا ازانسانهاضعیف بهربرداری کنند.همیشه امیدواروخوشحال میشم میبینم که دورگردن من طنابی به اسم دین وخداوجودنداره که هرکی هرکجادلش خواست اون روبکشه ومن هم به هرطرفی که اون اشاره کنه برم.

  20. Hb گفت:

    همون کاری که کاهنان معبدامون میکردند.