سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید...
» یادتان که نرفته؛ اگر دولت را در اختیار می گرفتید...

آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید

چکیده :. بنده می گویم شما که نمی دانم به تحریک چه کسانی در عرض یک هفته چندین مصاحبه علیه دولتی که در آن کار می کردید انجام دادید اگر دولت را در اختیار می گرفتید بر سر کشور همان می آوردید که در طول مدیریت خود بر سر بیت المال و اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید....


کلمه-گروه سیاسی: آقای محسن رفیق دوست باردیگر با تحریف واقعیات تاریخ جنگ، دولت میرحسین موسوی را متهم به اخلال در جنگ کرد چنانکه در مصاحبه قبلی خود مدعی فتح الفتوحات و فتح بغداد شد؛ فتحی که دولت میرحسین با کارشکنی مانع آن شد.

آقای رفیق دوست بدون توجه به اینکه میرحسین موسوی در زندان خانگی امکان پاسخگویی و دفاع را ندارد  همچنین می گوید: “پیش از سال ۸۸ با موسوی ارتباط داشتم و گاهی از ایشان تشکر می کردم و می گفتم شما می توانستید برای انقلاب شر شوید ولی نشدید! چرا که ایشان اختلاف نظر زیادی در دوران نخست وزیری با رئیس جمهور وقت (مقام معظم رهبری) داشته و اصلا هم زیر بار نمی رفتند. البته این را هم باید بگویم که میرحسین موسوی مخالف کارها نبود ولی حماسه ای هم پدید نیاورد برای همین نمی توانم واژه خائن را برای ایشان انتخاب کنم!”

البته این اولین باری نیست که آقای رفیق دوست تاریخ جنگ را تحریف می کند. وی پیش از حبس غیرقانونی نخست وزیر دوران دفاع مقدس نیز روایات کذبی از جنگ گفته بود و ادعای فتح بغداد را کرده بود که دولت وقت با کارشکنی های خود مانع آن می شده است.

به گزارش کلمه، خوشبختانه میرحسین موسوی در ماههای منتهی به حصر به تحریف های آشکار تاریخ جنگ و دفاع مقدس توسط  آقای رفیق دوست و شرکای تجاری ایشان در نهادهای خاص  پاسخ داده بود و حتی گفته بود که اگر لب به سخن بگشاید خیلی از مسایل افشا خواهد شد و نقش خیلی از افرادی که این روزها تریبون ها را به تصرف خود در اورده اند روشن خواهد شد.”

نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس در سخنانی که در ۴ مرداد ۱۳۸۹ در کلمه منتشر شد در واکنش به این تحریف ها گفته بود:

این روزها عده ای مدعی شده اند که می خواستند بغداد را فتح کنند و دولت آن زمان مانع آن شده بود. بنده هنوز لب به سخن درباره دهه اول انقلاب باز نکرده ام و هیچ گاه هم میل نداشته ام در این باره صحبت کنم ولی ظاهرا مجبورم در صورت ادامه این تحریف ها برای دفاع از رزمندگان سلحشور و مدیران برجسته ای که در این میان سهمم عمده داشتند ناگفته های خود را بگویم و نیز بگویم که استعفای سال ۶۷ بر سر چه بود. موسوی ادامه داد: آن وزیر سابقی که خود می داند چگونه به اینجانب تحمیل شد در عین آنکه بیش از همه در جریان سر ریزشدن همه جانبه امکانات دولت به جبهه ها بود حالا می گوید که اگر امکانات دولت در اختیار جبهه ها قرار می گرفت ما بغداد را فتح می کردیم. شما باید جمله ایشان را این گونه معنی کنید که اگر دولت در اختیار بنده و دوستان مان قرار می گرفت ما چه فتوحاتی داشتیم. بنده می گویم شما که نمی دانم به تحریک چه کسانی در عرض یک هفته چندین مصاحبه علیه دولتی که در آن کار می کردید انجام دادید اگر دولت را در اختیار می گرفتید بر سر کشور همان می آوردید که در طول مدیریت خود بر سر بیت المال و اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید.

آقای رفیق دوست همچینین در مصاحبه اخیر خود نیز همانند مصاحبه سال های قبل به مدیران دولت خصوصا بهزاد نبوی افترا زده بود. اگر چه آقای بهزاد نبوی نیز در زندان است و امکان دفاع از خود را دربرابر تحریف های آقای رفیق دوست از جنگ ندارد اما خوشبختانه میرحسین موسوی در همان سخنان  نیز به تحریف فرصت طلبان و کیسه دوزان از دفاع مقدس درباره مدیران دوران جنگ پاسخ داده و گفته بود:

 

بعد از آنکه به تعبیر این وزیر سابق توپ در میدان دولت انداخته شد و اداره ستاد فرماندهی قوا به دولت سپرده شد تحولات اساسی در همان مدت کم در جبهه ها ایجاد شد .بنده به دلایل گوناگونی فعلا فقط به اشاره می گویم که این توپ موقعی به زمین دولت پرتاب شد که به قول مرحوم ظهیر نژاد در کمیته پشتیبانی جنگ “زیپ مرزها در حال باز شدن” بود و فاو و جزایر موجود در هور از دست رفته بودند و ما در موقعیتی قرار داشتیم که در نخستین جلسه ستاد فرماندهی کل قوا که به ریاست اینجانب تشکیل شد هم جناب رحیم صفوی جانشین فرمانده سپاه وهم جناب حسنی سعدی فرمانده نیروی زمینی در گزارشهای خود به اعضای جلسه گفتند که شما خوزستان را از دست رفته فرض کنید… .

بنده در آن زمان به این شرط مسوولیت ریاست ستاد فرماندهی کل قوا را قبول کردم که با خود تعدادی از مدیران برجسته و مدیران همکار را در ستاد شرکت بدهم.

یکی از برجسته ترین و تاثیر گذار ترین آنها آقای بهزاد نبوی بود که می دانیم این روزها چه گرفتاری هایی دارد. تصمیمی که ستاد آن روزها در کنار فرماندهان نظامی و این مدیران برجسته گرفت تغییر اساسی در آرایش جبهه ها بود و قرار شد که در کمترین زمان ممکن به کمک همه امکانات کشور، نیروهای موجود در کردستان به خوزستان منتقل شوند و با فعالیت استاندار استان خوزستان که همین برادر عزیز و مبارزمان محسن میردامادی بود و سایر مدیران استانی اقداماتی برای مقابله با تهاجم حتمی دشمن صورت گیرد. پیش بینی ستاد درست بود ودر فاصله بسیار کمی یکی از شدیدترین حملات از سوی صدام انجام شد و یکی از حماسی ترین نبردهای تاریخ دفاع مقدس که با شهادت بسیاری از فرزندان کشورمان قرین بود ،اتفاق افتاد و دشمن آن چنان تو دهنی خورد که بعد از آن دیگر نتوانست حمله ای را سامان دهد و حداکثر از منافقین حمایت کرد که آن خیانت بزرگ با پشتیبانی نیروهای صدام علیه کشور انجام شد و مردم با مقاومت خود آنها را خرد کردند .”

آقای رفیق دوست همچنین در مصاحبه اخیر خود مطابق هجمه های ناجوانمردانه و قدرنشناسانه سالهای قبل، مدعی کار شکنی دولت در بودجه دهی به جنگ شده بود. قاعدتا ایشان نباید فراموش کرده باشد و خود را پیش از این مخاطب سخنان میرحسین یافته است که در برابر  تهمت زنندگان که امروز با انگیزه های مادی یا ترس از بیرون‌ آمدن پرونده های فساد، دفاع مقدس را با قرائت درباری تفسیر می کنند یاد آوری کرده بود که:

“من باور نمی کنم که شما فراموش کرده باشید که چهار میلیارد دلار از شش میلیارد دلار در آمد نفتی کشور هزینه جبهه ها و جنگ می شد و آن دو میلیارد مابقی نیز در حقیقت برا ی حفظ کیان کشور بود که آن هم می تواند در خدمت دفاع مقدس تعبیر شود .شما مرا مجبور می کنید بگویم علیرغم نتیجه درخشان دفاع مقدس که به بهای نثار خون های بسیار و جانفشانی رزمندگان جان برکف یک سانتیمتر از خاک کشور تقدیم دشمن نشد و این دومین مورد در طول جنگ های کشورمان از زمان فتحعلی شاه تا انقلاب اسلامی بود ، اگر پیوندی قوی تر بین جبهه ها و دولت وجود داشت و دولت را به بهانه درز خبرها از ماجرای طرح های جنگی و دفاعی کنار نمی گذاشتند نتیجه های بهتری از عملیات گرفته می شد. فتح بغداد با تحویل دولت به چند فرمانده نظامی امکان پذیر نبود. بلکه برای شکست قطعی دشمن لازم بود از همان اول رابطه دولت با اداره عملی جنگ و طراحی های نظامی قطع نشود که چگونگی قطع این ارتباط داستان دیگری دارد که شاید در فرصتی دیگر به آن بپردازم.”

البته میرحسین موسوی به زندان خانگی رفت و این امکان را نیافت که چگونگی این قطع ارتباط و نیز ابعاد کارشکنی ها و بی کفایتی هایی که در جنگ رخ داد باز گو کند. میرحسین به حصر رفت تا امثال آقای رفیق دوست «به فرموده و با اشاره حاکمان»، با فراغ بال به تحریف تاریخ جنگ برای امیال شخصی و تسویه حساب های سیاسی بپردازند.

در پایان این اندرز میرحسین نیز شاید برای آقای رفیق دوست آموزنده باشد، به این امید که ایشان برای کوچکترین وعده های دنیوی، بازیچه دست اربابان قدرت در تحریف ارزشمند ترین ارزشهای این آب و خاک نشوند. آنجا که میرحسین خطاب به تحریف گران امروزی گفت:

“ اگر شما واقعا به خون شهدا و تلاش جهاد گران و مقاومت همه جانبه همه ملت و دولت در این جنگ سر نوشت ساز احترام می گذارید و نمی خواهید از حماسه دفاع مقدس برای خود قبایی بدوزید تن به خواسته های تحریف گران تاریخ و سیاست بازهای تاریخ ندهید .”

فاعتبروا یا اولی البصار…

 



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۹۹ پاسخ به “آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید”

  1. ناشناس گفت:

    اقاى رفىق دوست تقرىبا در تمامى طول جنک مسئولیت تدارکات وخرید را به عهده داشتند یا مسئول تدارکات سباه بودند ویا وزیر سباه کاش روزى کسى وقت کند وببىند بنجل ترین کالاها را از کجا و به جه قیمنى خریده است اکر هم فرصتى شد به نقش ایشان در برونده فاضل خداداد سرى بزنند براى اىنکه کمى هشىار شوند بد نیست شرح نحوه آزادى اسراى نظامى سوریه را از زندانهاى اسرائیل و اىنکه با جه شخصى مبادله شدند را بیان نمایند احتمالا مسئول ایستکاه سیا در بیروت را بیاد دارند برادر حاج محسن بس است یا ادامه دهم

  2. سبز گفت:

    یادش به خیر، پدرم همیشه میگفت “شیر اگه پیرم بشه اسیر چنگ شغال نمیشه”… میر حسین عزیز شیر پیر این سرزمین اهورایی است و زوزه این شغالهای مرده خوار برای آنان که به غرش شیران خو گرفته اند، تنها خنده آور است… به امید طنین دوباره غرش شیران ایران

  3. ناشناس گفت:

    آقای رفیق دوست، با عرض شرمندگی خائن … است که…. چون شما را تحویل جامعه داد.

  4. ناشناس گفت:

    درود و سلام من به موسوی، نبوی، میردامادی و همه اسیران جنبش سبز. اف بر مال اندوزان کاسه بدست و تملق گو مثل رفیق دوست.

  5. ناشناس گفت:

    اینم نونش ازاین راه درمیاد دیگه

  6. هم وطن گفت:

    با عرض سلام ، همانطور که نوشته اید فعلا که این بنده خدا در حصر خانگی است و …. هم عرصه را خالی دیده اند و جولان میدهند مخصوصا این آقا که معلوم نیست با اموال بنیاد مستضعفان چه معامله ای انحام داد ، اگر واقعا راست میگویید بگذارید که طرف تان هم پاسخ آزادانه بدهد .

  7. بیطرف گفت:

    و اذا جائک الفاسق بخبر فتبینوا
    یعنی از فسق برادرت بی خبر بودی و یا با او شریک نبودی و برادر فاسقت که به بیت المال مسلمین خیانت کرد از هیچ رانت و نفوذ جنابعالی استفاده نکرده بود؟؟!!
    حالا هم ای که مثل طلحه ها و زبیرها روی مد زمان کنار امام صالحین امام تقوی و زهد هم گهی گاهی ظاهر شدی و شدید ولی با گاوبندی با سران رانت عثمانی مذهب از مصطفی و حیدر کرار ملیونها فرسخ فاصله گرفتی حالا شما که حرفی بزنی مشمول این ایه شریفه ای:
    و اذا جائک الفاسق بخبر فتبینوا
    سلام بر امام شهیدان و فرزندش از غیر صلب موسوی

  8. ناشناس گفت:

    احسنت

  9. ناشناس گفت:

    این ادم هوچی و دزد که با برادرش ملیار د ها تومان از بنیاد ها دزدید ادم پلشتی هست که جز جهل چا پلوسی و دروغ چیز دیگری نگفته و نمی گوید چه خیانت ها کرد در اقتصاد کشور چه شر کت هائی را به نفع سپاه از مردم با کمک دستگاه قضائی بالا کشید و چه جنایت هائی که نکرد .برادرش همه دزدی ها را کرد به دستور خا منه ای شریکش را اعدام کردند و برادر این مزدور را از دروغ زندانی برایش بریدند . که همیشه در بیرون زندانیش را سپری کرده است

  10. غریبه گفت:

    امثال رفیق دوست ها و رضایی ها مسئول طولانی شدن جنگ تا ۸ سال هستند. من خود رزمنده ام و ناگفته های زیادی از عملکرد شعاری و توهمی اینها دارم.

  11. ناشناس گفت:

    ….. در ان زمان که رئیس بنیاد بود و ان دزدی ها را برادرش کرد و ان داستان اعدام یک بنده خدای دیگر . هر گز از ذهن مردم پاک نخواهد شد

  12. ناشناس گفت:

    وقتی که این ادم در بنیاد بود و در وزارت سپاه هرشب می امد می گفت .در فلان صنعت خود کفا شدیم داریم صادر می کنیم . هواپیما چادر مشکی و.. در صادرات ما در خاورمیانه اول هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. ناشناس گفت:

    ننگ بر رفیق دو ست که برای دوروز دنیا این همه در یوزگی و جهل و دروغ می گوید .لعنت بر شما که مانند شما انسان ها را از دین بی دین کردند

  14. ناشناس گفت:

    سعدی می گوید . برادر صدق پیش ار . که اخلاص به پیشانی نیست . سعدی در چند دهه گذشته انسان های بو قلمون صفت و متظاهر به دین
    و کم مایه را مانند این رفیق دوست می شنا خته است

  15. ناشناس گفت:

    اقای رفیقدوست فقط بگن قبل از انقلاب چه کاره بودن و الان چقدر سرمایه دارن کافیه

  16. فرمانده گفت:

    بعنوان یکی ازفرماندهان ارشد سپاه وجنگ بزودی اطلاعاتی رادر مورد محسن رفیق دوست دررسانه ها منتشرخواهم کرد که مو برتن رهبران وخانواده شهدا سیخ خواهد کرد. این خائن باتصوراینکه فرماندهان ومقامات سابق نظام سرکوب ودرزندان به سربرده وامکان دفاع ازخود راندارند یاوه سرایی می کند ولی نمی داند که بزودی بهمنی برسراو وباندمافیایی اش خراب خواهد شد که هیجکس راتوان یاری رساندن به وی نخواهدبود

  17. حمداله گفت:

    معلوم نیست این اقا بوى خر داغ کرده شنیده که داره جولان میده هنوز باند ١٢٣ میلیارد به مردم معرفى نشده اند شایدم هوس ریىس دولت اینده را خواب نما شده ایشان باید از تبعات بنیاد توبه کند .میر حسین میر حسین یا حسین……؟

  18. ناشناس گفت:

    همون احمدی نژاد را لازم داشتید که براتون حماسه آفرینی کنه که کرد!! اگر منظورت از حماسه آفرینی اینه که میرحسین باید ملت رو فراموش می کرد تا در زمان جنگ از گرسنگی بمیرند تا شاید و فقط شاید شما بغداد را فتح کنید خیر ایشان از این نوع حماسه آفرینی ها بلد نیستند. من در یکی از سایتها سخنان کامل ایشان را خواندم که می خواستند در بحبوحه جنگ کارخانه تولید مهمات بسازند که آقای نبوی گفته بود خداوند کمی عقل نصیب هیئت دولت کند. والا منم که خواندم متحیر ماندم که امثال رفیق دوست مثلا فرمانده جنگ بوده!!!! اینها دیگه کی هستن؟؟؟

  19. ناشناس گفت:

    خوشبختانه با وجود اینترنت و تلویزیون های ماهواره ای دیگر کسی برای اراجیف اعضای تاریخ منقضی موتلفه اسلامی و امثالهم تره هم خرد نمی کند. حالا یکی باید این موضوع ساده را حالی آقایان بکند

  20. ناشناس گفت:

    اقای رفیق دوست همان کسی است که در ایام رزمندگان جنگ نقل میکردند بجای خرید نخ یخیه پزشکی نخ معمولی به او انداخته بودند . اری او تاجر هم نبود .

  21. ناشناس گفت:

    در اینکه در کار خامنه اى و زیر مجموعه عریض و طویلى
    که به ایشان گزارش کار میدهند حتما اعوجاجى هست شکى نیست وگرنه تن
    به نظارت پذیرى میدادند. یکى از این افراد همین آقاى رفیقدوست است
    که به گفته خودش پیش از انقلاب آدم کشى کرده ( با داشتن فتوا) و از دوستان
    نزدیک قذافى بوده است که به کمک او مخارج انقلابیون را ( که مقروض ترین آنها
    طلبه اى به اسم سید على بوده) را فایننس میکرده است. آخر نظرات فردى با چنین پیشینه
    سیاه چه ارزشى دارد – هیچ! از هیچ هم کمتر. مثل رفیقش از حفره بیرون
    خواهد آمد و طلب بخشش خواهد کرد. دیر نیست و دور نیست اگه بصیرت داشته
    باشید 

  22. ناشناس گفت:

    ناشناس shomareh 1 lutfan messle ahmadinejad begam baegm na kon be goo mardi
    irani hasti ham vatan
    ناشناس said:

    اقاى رفىق دوست تقرىبا در تمامى طول جنک مسئولیت تدارکات وخرید را به عهده داشتند یا مسئول تدارکات سباه بودند ویا وزیر سباه کاش روزى کسى وقت کند وببىند بنجل ترین کالاها را از کجا و به جه قیمنى خریده است اکر هم فرصتى شد به نقش ایشان در برونده فاضل خداداد سرى بزنند براى اىنکه کمى هشىار شوند بد نیست شرح نحوه آزادى اسراى نظامى سوریه را از زندانهاى اسرائیل و اىنکه با جه شخصى مبادله شدند را بیان نمایند احتمالا مسئول ایستکاه سیا در بیروت را بیاد دارند برادر حاج محسن بس است یا ادامه دهم
    []

  23. ناشناس گفت:

    فکر کنم ایشون در اولین اختلاس که اون موقع ۱۲۳ میلیارد بود نقش داشت….یا برادرش بود…..یاد گل اقا بخ خیر نوشته بود این همه پول را با لیفتراگ هم نمیشه بلند کرد….

  24. ناشناس گفت:

    اقای رفیق دوست برای حفظ اموال باد آورده خود جانب دروغ و مغلطه را گرفته است شما میلیاردر باد آورده را برای مطالعه نامه محرمانه زنده یاد مهندس بازرگان به امام خمینی (ره) رجوع میدهم.

  25. سبز گفت:

    فامیلی این مردک رذل باید پول دوست باشه نه رفیق دوست

  26. رضاخان گفت:

    خوشم میاد که میرحسین به دو نفر تود هنی زد که تا عمر دارند یادشون نره: یکی همین رفیق دوست و یکی هم جلال الدین فارسی که در موردش گفت : “اون شخصی که به خاطر یک کبک آدم کشته “

  27. قم- یک روحانی گفت:

    بنگرید تاریخ اسلام اموی و عباسی را چگونه و به دست چه کسانی نوشتند در حالی که امام کاظم‌ها (ع) در زندان و حصر و محدودیت بودند و دنیادوستانی چون این آقای گزافه گو آزاد بودند به نفع ستمکاران بگویند و بنویسند!! درود بر میرحسین عزیز فرزند بزرگ اسلام و انقلاب و امام. اللهم احفظه و انصره و اخدل ظالمیه و المفترین علیه.

  28. نزديك به سحر گفت:

    دلم دلتنگ شالت رو دوباره سبز بندازی
    دلم دلتنگ حرفاته که فردامون میسازی
    میرحسین جان
    دلم برای صدای امید دهنده ات تنگ شده است
    خدا صدایم رابه او برسان!

  29. داود گفت:

    ناشناس ۱۸/۱۰ دمت گرم میدانم خیلی میدانی از گند کاری بچه چال میدان که در اول انقلاب خاندانش با ۳۰ میلیون تومان بده از میدان شوش فراری و به روز سیاه افتاده بودند و اگر این اقلاب نمی شد جزا مفلسین چاله میدان بودند و خیلی مسایل دیگر بماند برای روز دیگر که حرف ففت و ملایت مدار بزند

  30. محمد گفت:

    ۱) این اقا کسی است که به بهای چند قبضه اسلحه ی بنجل با جان امام صدر با قذافی معامله کرد! دلالی اسلحه و سود کلان ! ۲) این چهره های کریه کجایند! که به یکباره سر بر می اورند و افاضه ی کذب ! و ادعای فضل میکنند! اگر فضلی برای او باشد همان اختلاس معروف است! ۳) او چگونه جرات کرده است نام میرحسین کبیر محبوب مردم بر زبان جاری کند! ؟ میر ما از تبار پاکان است ! زبانی منزه و جانی پاک میخواهد تا از او نامی ببرد! تنها چیزی که به این رفیق ظلم میتوانم بگویم! اینست که : خجالت هم چیز خوبیست!

  31. رحمان گفت:

    نام رفیق دوست را که میشنوم فقط بیاد اختلاس، دزدی و خیانت به میهن در سختترین روزهای جنگ می افتم. وای بر حکومتی که دزدان دیروز اکنون شده اند هواخواه دو آتشه اش. این نشان میدهد که حامی و حمایت شونده از یک جنسند

  32. امانت گفت:

    میشه یکی از اقای رفیق دوست بپرسه تخصص شما چه بوده و حالا چه است با خالی بندی و راننده امام بودن ثروتی بهم زدی بشین و بخود شما همه افتخارت این هست که قبل از انقلاب ادم کشتی دو کلام فیزیک بلد نیستی شدی پدر موشک

  33. علی گفت:

    کمی فکر کنید ؟ چطور رهبری را از دهه ۶۰ این افراد احاطه کردند : رفیق دوست – عسگراولادی – و الآن احمدی نژاد رحیمی لاریجانی ها و مرتضوی و…. که همگی وابستگی و مشکلات مالی دارند .

  34. حسین گفت:

    این رفیق دوست پول دوست هم یکی از اعدامیهای آینده نزدیک است به دست مردم.

  35. زهرا گفت:

    دلم برای آقای موسوی و همسر بزرگوارش و آقای کروبی تنگ شده. میر حسین نیستی ببینی چطور احمدی نژاد و دار ودسته اش تو سر و کله هم می زنند و خیمه شب بازی راه انداختند تا جنبش سبز ما را منحرف کنند به خیالشون می خواهند احمدی نژاد و دار و دسته اش رو مخالفانی مظلوم جا بزنند .آلت دست دیکتاتور فکر می کنه یادمون رفته چه جوری رییس جمعور شد .به قیمت خون هایی از جوانانمان که ریخته شد شکنجه ها و آوارگی و زندان برای پاکترین مردم این سرزمین…اگه مردم فراموش کار ایران هم فراموش کنند خدا ناظر است دیکتاتورها بدونند از دست خدا نمی تونند فرار کنند…

  36. علی از کرمانشاه گفت:

    درود بر موسوی خیلی دلم تنگ شده واسش

  37. ناشناس گفت:

    ننگ بر فرصت طلبن و مزدوران نان به نرخ روز خور و دزد و کاسه لیس اقا . باید هم مانند مگس وز وز کند و دور شیرینی بچرخد خا منه ای به او و برادرش کمک زیادی کرده است

  38. ناشناس گفت:

    مردم حتی از اسم این فرد(رفیق دوست) هم فراریند. در تاکسی و اتوبوس و مینی بوس و مترو همه مردم به ایشان توهین میکنند. البته حق با مردم است چون در این سی سال فرد چاپلوس و باشرف را فهمیده اند.

  39. SA گفت:

    خوانندگان محترم :
    یارب مبار انکه گدا معتبر شود .
    از یک راننده توقع بیش ازین نیست.

  40. زن سربي گفت:

    از میرحسین قهرمان نسازید
    تاکید می کنیم اگر دادگاهی تشکیل شود و همین حکومت چپه شود آنوقت این دادو بیدادها تمام می شود و دادگاه موسوی شما و موسوی تبریزی و شیخ یوسف صانعی و موسوی اردبیلی را برای محاکمه به خاطر کشتن هزاران زندانی دست و چشم بسته به دار مجازات می آویزیند یا اینکه یاز هم می آیید مسائل را گردن یکدیگر بی اندازید بین شماها هیچ فرقی نیست و.
    مسئول جنگ هم خودتانید صدام را تحریک کردید تا آن شود که نردم احساسی کنارتان بمانند

  41. صابر گفت:

    کاش اشاره میکردید اقای رفیق دوست در این مصاحبه چه دفاعی از اقای فاضل خداداد کردند
    الحق که ادمارو میشه از دشمنانش هم شناخت
    چه دشمنائی هم داره میر حسین

  42. ناشناس گفت:

    دروددرود بر میرحسین وخاتمی و کروبی و همه مجاهدان راه حق

  43. ناشناس گفت:

    این حرف میرحسین را باید طلا کوب کرد من اگر بودم حتما میمردم

    بنده می گویم شما که نمی دانم به تحریک چه کسانی در عرض یک هفته چندین مصاحبه علیه دولتی که در آن کار می کردید انجام دادید اگر دولت را در اختیار می گرفتید بر سر کشور همان می آوردید که در طول مدیریت خود بر سر بیت المال و اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید.”

  44. ناشناس گفت:

    دزدی و اختلاس از جهره اش هویداست!

  45. ناشناس گفت:

    به قول یکئ که میقه
    ائ میر حسین کجائ که دزدان همقئ هم راه این غافله هستند
    دردا در قنجینه زه مارا بقشودند
    افسوس که بردوست درخانه ببستند
    میرسدروزئ که شال سبز به جائ برجم برسر مزارمان بزنیم
    زنده ایم به امیدرهایت میرحسین

  46. ناشناس گفت:

    من خیلی موسوی دوست نیستم چون هیچوقت آنچه در آن سالها گذشت را به هیچ شکل نمیتوانم تائید کنم اما وقتی افرادی از قبیل رفیق دوست از این حرفها میزنن میفهمم که موسوی در تمام آن سالها چه نقش موثری داشته و کسی نفهمید.

  47. حسن گفت:

    آقای رفیق دوست
    اول معلوم کنیم که شما کجای قضیه بودید که می توانستید بغداد را تسخیر کنید.مگر جز یک پشت میز نشین در وزارتخانه که دستی در خریدهای مورد نیاز جنگ داشتید و کاری را که می خواستید میکردید و هیچکس حساب خرج های انجام شده را از شما نکشید.اگر حرفی در رابطه با تسخیر بغدا د باشد بایستی کادرهای رزمنده بگویند و یا حداکثرآقای فیروزآبادی که معاون آقای مهندس موسوی در امور جنگ بودند نه شما.و اما دستاندرکاران میدانند که تمام وزارتخانه های آقای موسوی با تمام امکانات موجود در اختیار ستاد جنگ بودند.آیا بادتان رفته چه برسر سرمایه های شرکتهای وزارت صنایع آوردید یک نمونه رابرای یادآوری شما باز گو می کنم شما علاوه بر خرید مستقیم بولدوزر از خارج کلیه بولدوزرها را از خط تولید و انبارهای شرکت هپکو جمع کردید و در کارخانه های صنایع بصورت قوطی هایی با ورق های فلزی تجهیز کردید تا بتوانند در داخل باتلاق ها و آبگیرهای منطقه هور وارد شوند که متاسفانه همه آنها در باتلاق ها گیر کردند این یکی از شاهکارهای جنابعالی بوده و از این نمونه بسیار است مانند پروژه طارق و ….و اگر روزی حسابی از شما کشیده شود کار شما فقط با کرامالکاتبین خواهد بود. و حالا شما مرد دلیر جنبش سبز را به کم بها دادن به موضوعات جنگ متهم میکنید در حالی که در آن زمان شما و همفکرانتان خیلی ها را بنحوی و با تهمت هایی بدر کردید ولی خدا خواست که تیرتان به این میر عزیز کارگر نباشد.

  48. محمد گفت:

    آقایرفیق دوست جزه اولین های اختلاس درنظام بوده که یکی از افتخارات خود می داند .در جواب بچه های سپاه در ریاست جمهوری می گفت از این سر صفره بلندم کردند آن سرصفر نشاندنم هیچ فرقی به حال من نمی کند ..

  49. ایرانی گفت:

    این آقایان وقتی برای عقده گشایی پیدا نموده اند و زیاد نباید آنها را جدی گرفت، مردم هنوز به بنیاد مستضعفان بنیاد مستکبران می گویند، همان بنیادی که ایشان به این روزش در آوردند.

    به امید ایرانی آباد و آزاد
    یا حسین میرحسین

  50. Allen... گفت:

    VVVVVVVVVVVVVVV^^^^^^^^^^^^^^^^^^^VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

    خوشبختانه میرحسین موسوی در ماههای منتهی به حصر به تحریف های آشکار تاریخ جنگ و دفاع مقدس توسط آقای رفیق دوست و شرکای تجاری ایشان در نهادهای خاص پاسخ داده بود و
    حتی گفته بود که اگر لب به سخن بگشاید خیلی از مسایل افشا خواهد شد و نقش خیلی از افرادی که این روزها تریبون ها را به تصرف خود در اورده اند روشن خواهد شد.”

    اقاى رفىق دوست تقرىبا در تمامى طول جنک مسئولیت تدارکات وخرید را به عهده داشتند یا مسئول تدارکات سباه بودند ویا وزیر سباه
    کاش روزى کسى وقت کند وببىند بنجل ترین کالاها را از کجا و به جه قیمنى خریده است
    اکر هم فرصتى شد به نقش ایشان در برونده فاضل خداداد سرى بزنند براى اىنکه کمى هشىار شوند
    بد نیست شرح نحوه آزادى اسراى نظامى سوریه را از زندانهاى اسرائیل و اىنکه با جه شخصى مبادله شدند را بیان نمایند
    احتمالا مسئول ایستکاه سیا در بیروت را بیاد دارند
    برادر حاج محسن بس است یا ادامه دهم

    I wish People had the Guts or Balls to Tell the Truth…vv
    No Matter How Much… But Please Tell the Truth…vv
    It Seems Iranians prefer “Keeping the Face” to “Truth”…vv
    There is nothing Worse than Keeping the Truth in Hiding…vv

    Allen…vv