سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید...
» یادتان که نرفته؛ اگر دولت را در اختیار می گرفتید...

آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید

چکیده :. بنده می گویم شما که نمی دانم به تحریک چه کسانی در عرض یک هفته چندین مصاحبه علیه دولتی که در آن کار می کردید انجام دادید اگر دولت را در اختیار می گرفتید بر سر کشور همان می آوردید که در طول مدیریت خود بر سر بیت المال و اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید....


کلمه-گروه سیاسی: آقای محسن رفیق دوست باردیگر با تحریف واقعیات تاریخ جنگ، دولت میرحسین موسوی را متهم به اخلال در جنگ کرد چنانکه در مصاحبه قبلی خود مدعی فتح الفتوحات و فتح بغداد شد؛ فتحی که دولت میرحسین با کارشکنی مانع آن شد.

آقای رفیق دوست بدون توجه به اینکه میرحسین موسوی در زندان خانگی امکان پاسخگویی و دفاع را ندارد  همچنین می گوید: “پیش از سال ۸۸ با موسوی ارتباط داشتم و گاهی از ایشان تشکر می کردم و می گفتم شما می توانستید برای انقلاب شر شوید ولی نشدید! چرا که ایشان اختلاف نظر زیادی در دوران نخست وزیری با رئیس جمهور وقت (مقام معظم رهبری) داشته و اصلا هم زیر بار نمی رفتند. البته این را هم باید بگویم که میرحسین موسوی مخالف کارها نبود ولی حماسه ای هم پدید نیاورد برای همین نمی توانم واژه خائن را برای ایشان انتخاب کنم!”

البته این اولین باری نیست که آقای رفیق دوست تاریخ جنگ را تحریف می کند. وی پیش از حبس غیرقانونی نخست وزیر دوران دفاع مقدس نیز روایات کذبی از جنگ گفته بود و ادعای فتح بغداد را کرده بود که دولت وقت با کارشکنی های خود مانع آن می شده است.

به گزارش کلمه، خوشبختانه میرحسین موسوی در ماههای منتهی به حصر به تحریف های آشکار تاریخ جنگ و دفاع مقدس توسط  آقای رفیق دوست و شرکای تجاری ایشان در نهادهای خاص  پاسخ داده بود و حتی گفته بود که اگر لب به سخن بگشاید خیلی از مسایل افشا خواهد شد و نقش خیلی از افرادی که این روزها تریبون ها را به تصرف خود در اورده اند روشن خواهد شد.”

نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس در سخنانی که در ۴ مرداد ۱۳۸۹ در کلمه منتشر شد در واکنش به این تحریف ها گفته بود:

این روزها عده ای مدعی شده اند که می خواستند بغداد را فتح کنند و دولت آن زمان مانع آن شده بود. بنده هنوز لب به سخن درباره دهه اول انقلاب باز نکرده ام و هیچ گاه هم میل نداشته ام در این باره صحبت کنم ولی ظاهرا مجبورم در صورت ادامه این تحریف ها برای دفاع از رزمندگان سلحشور و مدیران برجسته ای که در این میان سهمم عمده داشتند ناگفته های خود را بگویم و نیز بگویم که استعفای سال ۶۷ بر سر چه بود. موسوی ادامه داد: آن وزیر سابقی که خود می داند چگونه به اینجانب تحمیل شد در عین آنکه بیش از همه در جریان سر ریزشدن همه جانبه امکانات دولت به جبهه ها بود حالا می گوید که اگر امکانات دولت در اختیار جبهه ها قرار می گرفت ما بغداد را فتح می کردیم. شما باید جمله ایشان را این گونه معنی کنید که اگر دولت در اختیار بنده و دوستان مان قرار می گرفت ما چه فتوحاتی داشتیم. بنده می گویم شما که نمی دانم به تحریک چه کسانی در عرض یک هفته چندین مصاحبه علیه دولتی که در آن کار می کردید انجام دادید اگر دولت را در اختیار می گرفتید بر سر کشور همان می آوردید که در طول مدیریت خود بر سر بیت المال و اموال مستضعفان و یتیمان در بنیاد مستضعفان آوردید.

آقای رفیق دوست همچینین در مصاحبه اخیر خود نیز همانند مصاحبه سال های قبل به مدیران دولت خصوصا بهزاد نبوی افترا زده بود. اگر چه آقای بهزاد نبوی نیز در زندان است و امکان دفاع از خود را دربرابر تحریف های آقای رفیق دوست از جنگ ندارد اما خوشبختانه میرحسین موسوی در همان سخنان  نیز به تحریف فرصت طلبان و کیسه دوزان از دفاع مقدس درباره مدیران دوران جنگ پاسخ داده و گفته بود:

 

بعد از آنکه به تعبیر این وزیر سابق توپ در میدان دولت انداخته شد و اداره ستاد فرماندهی قوا به دولت سپرده شد تحولات اساسی در همان مدت کم در جبهه ها ایجاد شد .بنده به دلایل گوناگونی فعلا فقط به اشاره می گویم که این توپ موقعی به زمین دولت پرتاب شد که به قول مرحوم ظهیر نژاد در کمیته پشتیبانی جنگ “زیپ مرزها در حال باز شدن” بود و فاو و جزایر موجود در هور از دست رفته بودند و ما در موقعیتی قرار داشتیم که در نخستین جلسه ستاد فرماندهی کل قوا که به ریاست اینجانب تشکیل شد هم جناب رحیم صفوی جانشین فرمانده سپاه وهم جناب حسنی سعدی فرمانده نیروی زمینی در گزارشهای خود به اعضای جلسه گفتند که شما خوزستان را از دست رفته فرض کنید… .

بنده در آن زمان به این شرط مسوولیت ریاست ستاد فرماندهی کل قوا را قبول کردم که با خود تعدادی از مدیران برجسته و مدیران همکار را در ستاد شرکت بدهم.

یکی از برجسته ترین و تاثیر گذار ترین آنها آقای بهزاد نبوی بود که می دانیم این روزها چه گرفتاری هایی دارد. تصمیمی که ستاد آن روزها در کنار فرماندهان نظامی و این مدیران برجسته گرفت تغییر اساسی در آرایش جبهه ها بود و قرار شد که در کمترین زمان ممکن به کمک همه امکانات کشور، نیروهای موجود در کردستان به خوزستان منتقل شوند و با فعالیت استاندار استان خوزستان که همین برادر عزیز و مبارزمان محسن میردامادی بود و سایر مدیران استانی اقداماتی برای مقابله با تهاجم حتمی دشمن صورت گیرد. پیش بینی ستاد درست بود ودر فاصله بسیار کمی یکی از شدیدترین حملات از سوی صدام انجام شد و یکی از حماسی ترین نبردهای تاریخ دفاع مقدس که با شهادت بسیاری از فرزندان کشورمان قرین بود ،اتفاق افتاد و دشمن آن چنان تو دهنی خورد که بعد از آن دیگر نتوانست حمله ای را سامان دهد و حداکثر از منافقین حمایت کرد که آن خیانت بزرگ با پشتیبانی نیروهای صدام علیه کشور انجام شد و مردم با مقاومت خود آنها را خرد کردند .”

آقای رفیق دوست همچنین در مصاحبه اخیر خود مطابق هجمه های ناجوانمردانه و قدرنشناسانه سالهای قبل، مدعی کار شکنی دولت در بودجه دهی به جنگ شده بود. قاعدتا ایشان نباید فراموش کرده باشد و خود را پیش از این مخاطب سخنان میرحسین یافته است که در برابر  تهمت زنندگان که امروز با انگیزه های مادی یا ترس از بیرون‌ آمدن پرونده های فساد، دفاع مقدس را با قرائت درباری تفسیر می کنند یاد آوری کرده بود که:

“من باور نمی کنم که شما فراموش کرده باشید که چهار میلیارد دلار از شش میلیارد دلار در آمد نفتی کشور هزینه جبهه ها و جنگ می شد و آن دو میلیارد مابقی نیز در حقیقت برا ی حفظ کیان کشور بود که آن هم می تواند در خدمت دفاع مقدس تعبیر شود .شما مرا مجبور می کنید بگویم علیرغم نتیجه درخشان دفاع مقدس که به بهای نثار خون های بسیار و جانفشانی رزمندگان جان برکف یک سانتیمتر از خاک کشور تقدیم دشمن نشد و این دومین مورد در طول جنگ های کشورمان از زمان فتحعلی شاه تا انقلاب اسلامی بود ، اگر پیوندی قوی تر بین جبهه ها و دولت وجود داشت و دولت را به بهانه درز خبرها از ماجرای طرح های جنگی و دفاعی کنار نمی گذاشتند نتیجه های بهتری از عملیات گرفته می شد. فتح بغداد با تحویل دولت به چند فرمانده نظامی امکان پذیر نبود. بلکه برای شکست قطعی دشمن لازم بود از همان اول رابطه دولت با اداره عملی جنگ و طراحی های نظامی قطع نشود که چگونگی قطع این ارتباط داستان دیگری دارد که شاید در فرصتی دیگر به آن بپردازم.”

البته میرحسین موسوی به زندان خانگی رفت و این امکان را نیافت که چگونگی این قطع ارتباط و نیز ابعاد کارشکنی ها و بی کفایتی هایی که در جنگ رخ داد باز گو کند. میرحسین به حصر رفت تا امثال آقای رفیق دوست «به فرموده و با اشاره حاکمان»، با فراغ بال به تحریف تاریخ جنگ برای امیال شخصی و تسویه حساب های سیاسی بپردازند.

در پایان این اندرز میرحسین نیز شاید برای آقای رفیق دوست آموزنده باشد، به این امید که ایشان برای کوچکترین وعده های دنیوی، بازیچه دست اربابان قدرت در تحریف ارزشمند ترین ارزشهای این آب و خاک نشوند. آنجا که میرحسین خطاب به تحریف گران امروزی گفت:

“ اگر شما واقعا به خون شهدا و تلاش جهاد گران و مقاومت همه جانبه همه ملت و دولت در این جنگ سر نوشت ساز احترام می گذارید و نمی خواهید از حماسه دفاع مقدس برای خود قبایی بدوزید تن به خواسته های تحریف گران تاریخ و سیاست بازهای تاریخ ندهید .”

فاعتبروا یا اولی البصار…

 



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۹۹ پاسخ به “آقای رفیق دوست! مخاطب آن روز میرحسین درباره تحریف گران جنگ شما بودید”

  1. امیر گفت:

    نام رفیقدوست که می آید من ناخودآگاه یاد اولین دزد میلیاردی بیت المال می افتم که این نوع دزدیهای کلان را این شخص در کشور پایه گذاری کرد و میتوان به جرئت او را پدر اختلاس در ایران نامید.هر چند او زور میزند خود را پدربزرگ موشکی ایران معرفی کند اما همه میدانند که برازنده او همان عنوان پدر اختلاس است.ضمنا من جانبازم و تا عمر دارم رفتارهای زننده توهین آمیز و زشت او را با جانبازان گرانقدر این مرز و بوم از یاد نخواهم برد.اگر حضرت مسیح بیاید او را غسل توبه هم دهد و اولیای خدا شفاعت او را هم بکنند باز از نظر ما جانبازان او فاسد است و در روز قیامت حتی قادر نخواهد بود از مکافات عمل خویش حتی با یک جانباز رهایی یابد.رفیقدوست یکی از نان به نرخ روز خورترین افرادیست که در سایه تظاهر و تملق رشد کرد و گرداب تعفن ایجاد و جامعه ما را آلوده کرد.خدا میداند حالم از قیافه و نامش به هم میخورد.لعنت همه صالحان و شهدای انقلاب بر روح و مرامش باد.

  2. ناشناس گفت:

    آگاهی آگاهی آگاهی …تنها راه مبارزه با این غاصبین یاوه سرا…مرگ بر دیکتاتور چه رهبر چه دکتر!

  3. ناظر گفت:

    رئیس گمرک بندر عباس را مواخذه میکنند که چرا کانتینرهای سلاح خریداری شده از ناحیه مسئولان تدارکات جنگ را بازرسی نکردی ، چون که محتویات جعبه ها به جای سلاح ، سنگ و کلوخ بوده است . ولی عذر مامور خرید را که گفته بود ، خرید اسلحه از قاچاقجی روی دریا این چیزه ها را هم دارد ، را پذیرفته بودند . آقای رفیق دوست حتما به خاطر دارند .

  4. ناشناس گفت:

    ما در آن زمان رفیق دوست را رفیق و کارچاق کن خامنه ای و باند کلاش آن روزگار می شناختیم.دلالیهای اسلحه و مهماتی که وی وتیم وابسته اش به رسم دلالهای میدان تره بارکه محصولات کشاورزی را به ثمن بخس می خرند و چندین برابر خرید روانه بازار می کنند سابقین از دست اندر کاران فراموش نمی کنند ما آقای رفیق دوست را به چشم مسئولی امین نمیدیدیم. حالا چه شده که این نابکار پا در کفش منتخب نجیب و امین مردم کرده است؟ آیا از جانب رفیق دلالیهای خود دستوری دارد تا طلای موسوی صدیق را از سکه بیندازد؟ حاشا !رفیق دوست در همان خطی قرار دارد که رفیق ناموجه خیانتکارش قرار دارد. در همان طیف مشمئز کننده قدرت طلبان دین ستیزی که دین را واسطه دنیای خویش کرده اند. رفیق دوست چرا رفیق خامنه ای نباشد؟ او در خوی ناراستی و تزویر و دغل بازی هم سنگ ولی نامشروع خوداگر نباشد کمتر نیست. به این رفیق دوست خدا ناباور بگوییم از حسن روزگار این است که خائنینی که شایدبه دلیل گذشت زمان از ذهن مردم غایب شده بودند ، به اشاره ارباب خوددروازه جهنم دروغ و تهمت خود را می گشایند تا بوی ترشحات عفن آن بار دیگر به مشام مردم بخورد و یاد آور خباثت آنان گردد.آی رفیق بی مروت همیشه شب نیست فجر طالع می شود و صبح پدیدارالیس الصبح بقریب؟

  5. فومنی گفت:

    کسی که با روندن یک بلیزر به اینجا رسیده که نیاز به مقاله نداره مردم به خوبی همه را میشناسند.

  6. ناشناس گفت:

    درود فراوان به امامان معصوم .

    امام رضا در حدیثی میفرماید که حاکمان را وفایی نیست . جان من به این قیافه رفیق دوست نگاه کنید و قضاوت کنید ببینید که در این چهره نشانی از رافت و مهربانی هست چون از قدیم گفته اند که از کوزه همان تراود که در اوست

  7. سبز اندیش جنوب گفت:

    حکمت خدا را می بینید. ناپاکان با دست و زبان خود باعث رسوایی بیشتر خود و نمایان شدن چهره پاک میر حسین می شوند. من در دوره جنگ سن زیادی نداشتم که این موضوعات را متوجه شوم فقط می دانستم که دولت قابل اعتمادی داریم و ارزاق عمومی بسیار ارزان و با کوپن به دست مردم می رسد. الان با خواندن این متن و کامنت های دیگر دوستان پی به شخصیت رفیق دوست خبیث شدم. خیلی برام جالبه اینهمه اطلاعات یکجا. دوستان عزیز این مباحث باعث شفاف شدن موضوعات گذشته بویژه برای نسل های جوانتر می شود. جه خوب است که تداوم یابد زیرا همه می دانیم که میرحسین چیزی برای پنهان کردن ندارد و رجوع به گذشته چهره دیکتاتور بزرگ (Big Brother ) و یاران ناپاکش را عیان تر می کند.

  8. ناشناس گفت:

    خدای رحمان و رحیم می بینی که چگونه به زخم رزمنده ها و خانوادهای معزز وگرانقدر شهید و آزاده ها و جانبازها چطوری نمک می پاشند . خدایا خودت اینها را رسوا کن

  9. ناشناس گفت:

    اقای فومنی راست میگویند! از سایت وزین خواهش میکنم ! این مقاله را از صدر عناوین بردارد! مقاله ارزشمند است! اما عکس این مردک خیلی مشمئز کننده است!

  10. نکیسا سامی گفت:

    خدا وکیلی خیلی رو می خواد کسی که برادرش محکوم به اختلاس ۱۲۳میلیارد تومنی شد و با پادرمیانی بعضی ها از اعدام وحبس نجات یافت این چنین گستاخانه وآن هم زمانی که میر حسین عزیزدرحصر بوده وامکان پاسخگویی ندارد و همه از صدر تاذیل واولی تر از همه امام راحل(ره) بر لیاقت وکفایت ومدیریت مدبرانه او تاکید داشته ودارنددست به تحریف حقایق در مورد اقدامات رییس جمهور منتخب ملت ایران بزند. بدیهی است این افاضات ناشی ازتحت تاثیر قرار گرفتن رفیقدوست به سبب وعده های دنیوی و بازیچه دست اربابان قدرت قرار گرفتن او می باشد که دست به تحریف ارزشمند ترین ارزشهای این آب و خاک زده است .
    چه خوش گر محک تجربه آید به میان
    تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد
    درود بر میر حسین عزیز رییس جمهورمنتخب ملت ایران. مرگ بر دیکتاتور قاتل جوانان این مرز وبوم.

  11. shahin گفت:

    به قول آن شیر که به الاغه میگوید اگر میتوانشتم گردنم را برگردانم که تکه پاره ات میکردم ظاهرن پوزیشن ملت ایران نسبت به این آقایان طوری است که حتی گردنش را هم نمیتواند برگرداند

  12. صادق گفت:

    روزی که خاطرات و ناگفته‌های افرادی مانند موسوی و نبوی در باره شاهکارهای این آقای رفیق دوست نارفیق گفته شود آبرویی برای این بی آبرو و دوستان بازاری اش باقی نخواهد ماند. آمده بود می‌گفت دولت می‌گفت به ما ارز بدهید تانک و زیردریایی و تسلیحات پیشرفته می‌سازیم. دولت می‌گفت اول توانایی علمی خود را ثابت کنید. روزی آمد گفت زیردریایی نمونه ساختیم ارز بدهید برای تولید انبوه آن. مسؤلان رفتند برای مشاهده به آب انداختن آزمایشی زیردریایی که آقا و دوستانش ساخته بودند. در یک استخر بزرگ و نه دریا زیردریایی را به آب انداختند و واژگون به ته استخر رفت. این تنها یکی از شاهکارهای این حضرت آقا بود که الان با ناجوانمردی علیه ناجوانمردان در بند سخن می‌گوید

  13. ناشناس گفت:

    تقاضادارم این شخص را هر چه بیشترافشا کنید

  14. محمد گفت:

    ۱) یکی از نزدیکان حضرت امام(ره) برایم تعریف میکرد رضایت و اعتماد امام به میرعزیز بیش از انی بوده که در رسانه ها و منابع منتشر شده است! امام از اینکه اقای موسوی در موقعیت جنگ و نزول قیمت نفت مردم را راضی نگه داشته بود! بسیار راضی بودند! و به همین جهت امام با قاطعیت با منتقدین برخورد میکردند! یعنی جوابشان را میدادند! نه اینکه همچون خامنه ای انان را به زندان حذف و تهمت بکشند! ملاک برای حضرت امام رضایت مردم بود! چون میدانستند همین مردم بودند که نظام سلطنت را بر انداختند! پس زبیبنده خدمت و مهربانی! ۲) این اقدام رفیق خامنه ای فارغ از کذب بودن یک اقدام نا جوانمردانه نیز هست! سالیان سال پس از اتمام جنگ جرات اینگونه چرندیات را نداشت! چون میدانست فرزند صالح امام میرعزیز و دیگر عاشقان امام حقش را کف دستش میزارند! او این زمان را به سفارش خامنه ای یا جهت خود شیرینی خامنه ای انتخاب کرده ! که فرزندان امام در حصر و حبسند! او این کار ناجوانمردانه را برای این کرده است تا شاید در درگاه سلطان جائر خامنه ای جایی داشته باشد! او شاید در نزد جائر جایی پیدا کند! اما مطمنئا بیش از گذشته مورد نفرت میلیونها انسان پاک باخته در سراسر کشور قرار گرفت!

  15. ناشناس گفت:

    صادق عزیز اینو “با ناجوانمردی علیه ناجوانمردان در بند سخن می‌گوید” اصلاح کن احتمالا اشتباه شده !

  16. ناشناس گفت:

    اقای رفیق دوست روزگار سیاه برخلا فکارانی مثل جابعالی که در جنایت های بی شماری با دارودسته خودت حزب موتلفه هایی مثل لا جوردی ها وبادامچی ها ووو دریای خون ها از جان های مردم ایران برای قدرت به ظاهر دینی خود تان شکل دادید وامروز در موقیتی هستی که با رسانه ها هی ی تحت اختیارتان هر نوع تهمتی را در ساختن دروغ های جوربا جور از جنایت هایتان وغارت ثروت های بی شمارتان در حزب موتلفه در سا یه ولی امر مسلمین جهان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با گوه های سیاسی ومخصوصا در کشتار های معروف سال ۶۸ همه خیانت هایتان را برگدن انسان شریف ونجیبی چون مهندس میر حسین موسوی ومهدی کروبی وسرکار خانم رهنورد ووو همگی زند انیان بازداشتی در سلولهای تاریک انباشته از شکنجه های وتجاوز ها با همان ذات واقعی نا جو انمردانه تان سخن های غیر واقعی بیرون میر یزی بدون انکه به فهمی دیگر نسل امروز دروغ های امثال شما را باور نخواهند کرد جانباز نخاعی از قدیمی های روزنامه جمهوری اسلامی ب . ت.س .ص

  17. محمد گفت:

    خدا رو شکر حماسه شما و رهبر عزیزتون رو هم دیدیم. دلار ۳۵۰۰ تومانی

  18. ناشناس گفت:

    فلسفه اینکه این جنگ نعمت است همین است که این بی عرضه ها بنی صدرراهم به همین بهانه ندادن امکانات به داوطلبان بسیجی ازمیدان بیرون کردند .حالا هم میرحسین را باهمان حربه میکوبند من اگر ۴تابز ومرغ وخروس هم داشتم برای چرابردن به این بی عرضه های پرمدعا نمیدادم .تاچه رسد به سرنوشت یک مملکت

  19. علي گفت:

    اقای رفیق دوست کارهای شما در بنیاد روزی بر همه معلوم خواهد شد بزودی همه مردم خواهند فهمید شما با همکاری اقای مهاجر که در زمان انقلاب سه دانگ تاکسی داشت و بعد از انقلاب به لطف شما شد معاون بنیاد و اکنون او نیز مانند شما میلیلردها ثروت دارد چه کثافت کاریها برای بالا کشیدن بیت المال انجام دادید تک تک دزدیهای شما در بالا کشیدن املاک بنیاد ثبت شده روز حسابرسی نزدیک است

  20. عبدالله گفت:

    خیلی مایلم بدانم حماسه خود آقای رفیق دوست برای ایرن چه بوده؟
    همینکه این آقا با اتومبیل خود آقای خمینی را از فرودگاه به منزل آوردند؟ این حماسه ایشان بوده؟ ولی این که فقط برای خود ایشان و برادر زحمت کششان حماسه بود.

    راستی آقای رفیق دوست از برادرتان چه خبر؟ دوره محکومیتشان به پایان رسید؟ انصافا تنها خدمتی که از شما سراغ دارم همین نجات برارد زحمتکشتان از اعدام و زندان است

  21. ققققق گفت:

    چه خواستیمو چه شد

  22. ناشناس گفت:

    رفیق دوست قاتل ا نقلاب است

  23. دادار گفت:

    ایکاش اقای موسوی قبل ازحصر ناگفته های دوران جنگ تحمیلی رابمردم میگفتندتاپرونده خیانتهای سران ایرا نگیتی جمهوری اسلامی برای مردم واضحترمیگردید.اقایانی که زمانی درقدرت بودند باید بدانند دانستن حق مردم است ومردم راباهیج بهانه ای ازقبیل حفظ نظام یاسوءاستفاده دشمن نمی توان ازدانستن محروم کرد.باشد که اقای موسوی ودیگران دراولین فرصتی که پیدامیکنند دست بافشاگری بزنند.مطمئن باشند این افشای خیانتها درخلع ید قدرت بسیار موثرواقع خواهدشد

  24. مراد گفت:

    من ازگفته های آقای رفیق دوست نتعجب نمی کنم فقط تعجب من این است که رسانه هاچگونه اجازه می دهند که فردی که جز ایجاد اختلاف وبهتان گویی حرف دیگری ندارد دراین برهه اززمان سخن بگوید .

  25. ناشناس گفت:

    امروز ۱۲ مهر اقا همان با بصیرت گفت .مقاومت کنید تا به قله های پیروزی برسیم . خوب پیروزی ها همین رفیق دوست ها و اختلاس کنند گان و دزدان هستند

  26. ناشناس گفت:

    رفیق دوست بجای این حرفها به اختلاسها خود را شرح دهد

  27. رضا گفت:

    سلام وصلوات بر مهندس موسوی .

  28. ناشناس گفت:

    من بشخصه از کارهای میر حسین در دوران صدارتش اندکی راضییم ولی در سال ۸۸ بعد از انتخابات وقتی ازش سوال شد نظرت راجع به ولایت چیست متاسفانه ایشون گفت من قانون اساسی را قبول دارم یعنی عملا” دیکتاتوری مطلق را تایید کردند زژیمی که دین درش تاثیر داشته باشه فقط دیکتاتوری ازش بیرون میاد زژیمی که یک نفر قدرت مطلق باشه ویمشت مفت خور دست بوسش باشند پوسیده و نابود شدست دیر وزود داره اما ….

  29. کامران گفت:

    بعضی ها جنگ وجبهه را کردند پیراهن عثمان هی میکوبند سرملت من نمیدانم جنگ را این کرده اند و شهید شدند و اینها چی میگن!؟

  30. aidin گفت:

    رراست میگه میرحسین حماسه ای پدیدنیاورد.حماسه را اعلیحضرت همایونی(خامنه ای)به همراه پاچه خوارانشان پدید اوردند.یه نمونه اش حماسه دلار ۳۸۰۰ تومنی

  31. kurosh گفت:

    لطفا چاپ کنید.شخصی که فقط به جز رانندگی و چاپلوسی هنری نداشته واز بزرگترین اختلاس های مالی در تاریخ ایران را انجام میده و اعلاحضرت هم میبخشدش ..که همگان دانند این افراد بسیار هستند که با ته ریشی و پیشانی سوراخ شده و ….. مصدر کاری شدند وچه خسارتها که به ایران و ایرانی که نزدند.البته این ریشه در فرهنگمان هم دارد .مردمی ظاهر بین.

  32. ناشناس گفت:

    ایشون فکر کرده چون میر عزیز در زندان است میتواند هر چرندی را بگوید…….فقط خود را ضایع کرد…

  33. رحام گفت:

    من شخصا هردوبزرگوارراتاحدی میشناسم رفیقدوست آدم زیرکی است خمات زیادی هم درجنگ انجام داده خیلی ازحرفهایش هم بیربط نیست موسوی ادم ساده واحساسی است ولی درستکارومعتقد است.ولی باید خیلی مواظب باشدکه اقایان مدعی دیگر بنام وی برای خود قبائی…ندوزند.

  34. ناشناس گفت:

    اقای رفیق دوست چه مبلغی از مدیر قبل از انقلاب کارخانه بارش اصفهان گرفتی که یکبار سهام کارخانه را بهش حبه کردی بعد این سهم را ۲۵۰ میلیون تومان ازش خریدی برای بنیاد ؟

  35. رزمنده جنگ گفت:

    قا محسن پیازی قبل از انقلاب احوال شریف جناب عالی خوب است ان شاء الله؟
    اخوی بزرگوار چه طورند؟ اسم شریف‌شان چه بود؟ آهان یادم آمد، مرتضی رفیق‌دوست، همانی که برای رهیدن از حکم …، مرحوم فاضل خداداد وجه المصالحه شد و اعدام گردید تا اخوی شریف‌تان مسئول خرید زندان اوین شوند! به هر روی مسئول خرید شدن هم نوعی گذراندن دوره‌ی محکومیت است؟؟!!
    راستی داشت گرد نسیان بر خاطرم می‌نشست و مرتکب کبیره‌ای می‌شدم که خداوند مرا از ارتکاب گناهی نابخشودنی رهانید! و آن این‌که داشتتم فراموش می‌کردم که جویای احوال دانشی‌مرد خانواده‌تان یعنی فرزند عزیزت آقای دکتر سعید رفیق‌دوست بشوم!! همان دانشی‌مردی که برای گذراندن دوره‌ی خدمت سربازی، در دفتر بنیاد مستضعفان و جانبازان در آلمان مشغول به خدمت شدند و از دانشگاه کلن آلمان مدرک دکترا گرفتند؟! چه‌گونه گرفتند؟! نمی‌دانم، خدا عالم است؟!
    زیاده عرضی نیست، عفو بفرمایید که اسباب تصدیع اوقات کاسبی و ملال خاطر شدم.
    ایام دروغ‌زنی و حرام‌خوری مزید!!

  36. فرهاد گفت:

    میر حسین کجایی که مملکتت رو به تاراج بردند

  37. ناشناس گفت:

    آقای رفیق دوست الان در معامله های کلان دارو مشغول به فعالیت هستند و ایشان به خاطر ملی گرایی فطظ هاز هواپیمایی امارات جهت سفر استفاده می کنند.

  38. آرش کمانگیر گفت:

    بالاخره سردار رانندگیه ،معصوم نیس گاهی خب چرت و پرت هم میگه. خدایا شاکرم دشمنان این ملت را از احمق ها قرار دادی. یاحسین میرحسین

  39. ناشناس گفت:

    مطمئنم وقتیکه رفیق دزد این کامنتهای سراسر افشاء گرایانه را میخونه بر خودش لعنت میفرسته که ای کاش در آنروز رانندگی خودرو حامل آن پیرمرد ( بخوانید خمینی کبیر ره و رسوا کننده تمام مزوران ) از فرودگاه به بهشت زهرا را بعهده نمیگر فت و به همون دلالی گری و احتکارگری سنتی خودش تو بازار بسنده کرده بود . شرمت باد ای دنیاء !!!

  40. ناشناس گفت:

    سلام آقای رفیق دوست ! از آقا مرتضی چه خبر؟

  41. اصغر احمدی خمامی گفت:

    رفیق دوست =
    رفیق دزد و شریک قافله البته برادر دزد و و شریک قافله صحیح تر است برادرش ۱۲۳ میلیارد تومن رو هاپولی کرده و ادعاهای کاذب زده . آقای رفیق دزد ان شا الله بزودی پشت میز محاکمه ترا خواهیم دید

  42. مجید گفت:

    آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه.این آقا توهم داره یک باره دیگه نقش خودش و اخوی محترمش در اختلاس با نک صادرات مرور کنند،بد نیست.اگه اون دنیایی باشه باید جواب خیلی هاروبدند دزدا بیچاره فاضل خدادا که با طناب این رفت بالای دار.

  43. ابو الوفا گفت:

    حاج محسن ، لطفا دروغ و دغل و عوام فریبى بس است و انتظار روزى را داشته باش که نا کفته ها بیان شود و محاکمه شوى
    من ابو الوفا هستم و خودت میدانى اکر دهان باز کنم باید بروى در سوراخ موش ولى منتظر ان روزى هستم که خیانتهایت را روزى برملا کنم و به سزاى اعمالت برسى
    فعلا بتاز که که سرازیرى نزدیک است.
    ابو الوفا

  44. سید حسین گفت:

    من نمیدانم که پس از هیجانات تند سالهای اوّل انقلاب که مسؤلیتها و سپردن پستهای کلیدی ، نه بر اساس تواناییها و تحصیلات و قدرت مدیریتی
    افراد انجام میشد و صرف حضور در کشمکشهای ابتدایی انقلاب،کافی بنظر منرسید، افراد بسیاری بعضأ با تحصیلات زیر دیپلم،در بالاترین سطوح
    اداره کشور،فعال شدند.قصد نام بردن از افراد را نداریم فقط یکی از آنها همین آقای رفیقدوست (که به سردار رانندگی معروف شدند) که بدلیل آشنایی دورادور ، از عملکرد ایشان در مجموعه کشوری و لشکری و جمع آوری ثروتی افسانه ای آگاهیم. چنین ادعاها و مصاحبه ها ، فرافکنی
    و انحراف اذهان از سوء استفاده ای است که از انقلاب برده اند.که چنانچه اعتراضی داشته باشند ، (در شرایط فعلی امکان افشا گری نیست) ،
    ……!!!!!. امّا جناب موسوی ، اگر شهدای گرانقدر،معلولان عزیز، رزمندگان،آزادگان،و تعداد معدودی از فرماندهان جنگ،که اکنون در کنج عزلت ،
    زانوی عم به بغل گرفته اند، به کناری گذاریم، نمونه این آقا بسیارند که اگر برای این انفلاب کاری کرده اند – که کرده اند- هزاران برابر آن سود کرده اند.که چنین نبود و چنین نیز نخواهد ماند که در آن روز محکمه ای عادلانه به کارشان رسیدگی خواهد کرد.
    و امّا سخن آخر؛ معروف است که انسان خفته را میتوان بیدار کرد امّا کسی که خود را بخواب زده،هرگز.برابر اظهار نظر اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان،سرعت پسرفت کشور بسیار سریع ارزیابی شده است. در طول این ۷ سال، گذشته از اینکه ایران بسیار عقب افتاده است، یأس و ناامیدی بر بخش عظیمی از جوانان حاکم شده، که تصدیق خواهید فرمود در مقایسه با عمر آدمی، چشم پوشی از آن آسان نیست.
    به انتظار نشستن، شرط منطق نیست. باید کاری کرد. آری باید کاری کرد.

  45. ناشناس گفت:

    وقتی آدم اظهار نظرها را مطالعه میکنه،تازه متوجه میشه عجب آدم بدنامی است. از رسول اکرم”ص” نقل شده ” چطور میتوان فهمید که نظر خداوند
    در مورد مسلمانان چیست” ایشان فرمودند؛ قضاوت الهی در مورد مسلمانان همان معروفیتی است که مردم غالب اطراف او دارند.یعنی اگر به خوبی او را میشناسند،خداوند متعال هم او را مسلمان خوبی میداند و بالعکس.(نقل قریب به مضمون)
    و اکنون در مورد این آقای رفیقدوست،نزدیک به ۸۰-۹۰ % قضاوتها بسیار منفی و بدنام است. خدا بفریادش برسد. و نکته آخر اینکه، رسانه ها هم کمتر از او مقصر نیستند که به او اجازه میدهند به کسی بتازد که امکان دفاع از خود را ندارد.

  46. حامد گفت:

    آقای رفیق دزد!!!!!!!!!!!!!!متاسفم برات که میخوای این نسل روشنفکر رو با یه مشت حرف چرت و پرت گمراه کنی!!!!من اصلا” طرفدار میر حسن نیستم ولی هیچ وقت اختلاس میالیاردی از بانک صادرات رو که توسط خاندان حضرتعالی انجام شد فراموش نخواهم کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حداقل آقای مهندس موسوی دزد نبود و نیست!!!!……..

  47. ماندگار گفت:

    رفففرفیق دوست=اولین دزد میلیاردی ایران

  48. سید حسین گفت:

    گاهی اوقات آدم بهت زده میشود از وقاحت و بیشرمی بعضی انسان نماهایی که خود را قّدیس جامیزنند.در طول این ۳۲ سال پس از انقلاب،بازار شایعات و نقل قولها از کسانیکه به غارت بیت المال پرداختند داغ بود. امّا تعداد محدودی ـــ به اندازه انگشتان یک دست ـــ پا از شایعه فراتر نهاده و حتّی شیرینکاریهایشان(!؟) به دادگاه و صفحات روزنامه ها هم کشیده شد.اکثریّت آنان بتدریج از فعالیتّهای سیاسی و اقتصادی کنار رفتند و سالهاست که نامی از آنان نیست. یکی از سرشناس ترین(!!!!!) این گروه، همین عالیجناب شوکت مآب، حضرت رفیقدوست هستند که نه تنها خودشان،بلکه اخوی ارجمندشان نیز،بهمراه عده ای ــ کمتر گناهکار ــ چه ها که نکردند و در نهایت سر همسفره هایشان را به بالای دار فرستادند. اخوی گرانمایه(؟) هم
    در تفرجگاه اوین ،به ادامه فعالّیت شرافتمندشان مشغول شدند. جناب جلاله مآب حضرت سعید خان ” از نسل سوّم خاندان جلیله رفیقدوست” هم که خدمت مقدّس زیر پرچم را در کشور آلمان، بانجام رساندند.( یادآوری میشود که ایشان یک قطعه از پرچم ایران را به آلمان بردند و آنرا در بالای درگاه منزل قرار دادند که هر صبح و شب زیر پرچم باشند که اگر لازم شد قسم راست بخورند که ما شبانروز زیر پرچم بودیم) و از همه جالبتر اینکه ایشان هنوز در ارگانهای حساس، ثروتمند و بی حساب و کتاب ایران مشغول بکار(!) میباشند.
    و اکنون چند سؤال بی پاسخ : آیا نهادهای نظارتی و کنترلی ، تصمیم ندارند که بعد از ۳۰ سال، حدّاقل به افکار عمومی احترام گذاشته و برای یکبار هم که شده ، نوری به تاریکخانه خاندان جلیل رفیقدوست بتابانند و زوایای تاریک ثروت افسانه ای آنان را روشن کنند؟ اگرچه بعید به نظر میرسد که چنین اراده ای وجود داشته باشد که خود ، این پرسش را بمیان میآورد که اینان از چه مصونیّت آهنینی بهره میبرند؟؟
    و نکته دوّم : نقطه قوّت ایشان چیست که بیش از ۳۰ سال، بی توجه و بی واهمه از قضاوت عمومی هر آنچه خواستند کردند و هر چه می خواهند انجام مندهند؟؟ و آیا نهادی،ارگانی،اداره ای،کسی نیست که به افکار عموم پاسخ دهد؟؟
    و نکته سوّم : از شخص شخیص آقای رفیقدوست میپرسم که پدر جان؛ چند بار شاهد مصاحبه های شما بوده ام که با منطق ” آبدوغ خیاری”
    و با قیافه ای کاملأ حق به جانب ، از شاهکارها و معاملات پنهانی خود سخن گفتید و دست آخر چنان طلبکارانه پوزخند زدید که انگار اگر شما نبودید،صدّام حسین این مملکت را درسته خورده بود و انگار نه انگار که کشور را نه شما بلکه رزمندگانی از حلقوم عراقیها بیرون کشیدند که بی توجّه به امیال دنیوی ،در خون پاک خود غلطیدند.
    جناب رفیقدوست ؛ نسل اولّیهای انقلاب خوب بیاد دارند که از روز ۱۲ بهمن ۵۷ که در صحنه سیاسی ایران ظاهر شدید تا امروز،همواره دررده های
    بالای مناصب اقتصادی حضور داشته اید و در ارتباط با جنگ نیز، در حّد سرکشی و بازدید یکی ، دو روزه از جبهه ها، آنهم نه در خط مقدّم، بوده است.نه در مقام پاسخگویی به سؤالات بی پاسخ ۳۲ ساله، بلکه در مقام آرامش یگانه داور الهی یعنی” وجدان” ،با خود خلوت کنید و به ندای درونی جواب گویید که ؛ مگر شما برای این انقلاب چه کرده اید که چنین بی پروا و بی حساب و کتاب هرچه خواستید کردید؟؟ و هر چه میخواهید میکنید؟؟ و چنانچه در این انقلاب نبودید و بی منّت مشغول بودید به تجارت، سهم شما از زندگی تا امروز چه بود؟؟ خواهید دید که اگر با “وجدان” خود ، روراست باشید، همه جوره مدیون این انقلاب ، مدیون خون شهدا ،مدیون معلولان و آزادگان و بالاخره مدیون خیل عظیم نسل دوّم و سوّم این مملکتید.لا اقل بس کنید و از جایگاه یک همیشه طلبکار با مردم و دلسوزانشان،صحبت نکنید.
    عمر آدمی در مقایسه با عظمت خلقت ، خیلی خیلی ناچیز است. زمانی که چشم باز کنیم،صبح است.
    همیشه یادمان باشد که خیلی زود دیر میشود

  49. ناشناس گفت:

    میدونید مرتضی رفیقدوست به جای ابد،فقط ۶ سال زندان بود