سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » افشاگری‌ها و بگم‌بگم‌های یغماگران قدیس‌مآب؛ دعوا برای یک «کرسی»...
» ادامه نزاع تیم احمدی نژاد و مدعیان اصولگرایی، بر سر قدرت بیشتر

افشاگری‌ها و بگم‌بگم‌های یغماگران قدیس‌مآب؛ دعوا برای یک «کرسی»

چکیده :سه سال پیش وقتی میرحسین موسوی تنها به بخشی از فسادی که همه لایه های حاکمیت را در برگرفته است اشاره کرد، خیلی ها را خوش نیامد. آنها که در پستوهای قدرت به مال اندوزی اشتغال داشتند و با "یکدستی" که به واسطه تقلب و تخلف در انتخابات کسب کرده بودند، به تقسیم قراردادهای نفتی بین خود و خاندانشان مشغول بودند. همان ها که با وعده افشای نام "دانه درشت ها" و "بگم بگم" های بی شمار و ادعای وجود لیست هایی که در جیب ها ماند و هیچ وقت بیشتر نیامد، تنها به فریب مردم پرداختند و همزمان با اینکه یاران انقلاب و دلسوزان کشور را به انزوا می بردند، دست یغماگران بیت المال بر جان و مال مردم را باز گذاشتند....


کلمه – گروه سیاسی:

امروز بیت المال در معرض یغمای یغماگران قدیس مآب است و هنوز ملت علی‌رغم ادعاها و دستورهای شدید از شناسایی و معرفی و محاکمه این مفسدان چیزی ندیده است. کجا رفت آن پرونده بزرگی که در مجلس باز شد و یک شبه در یک معامله پایاپای بسته شد؟ (میرحسین موسوی)

سه سال پیش وقتی میرحسین موسوی تنها به بخشی از فسادی که همه لایه های حاکمیت را در برگرفته است اشاره کرد، خیلی ها را خوش نیامد. آنها که در پستوهای قدرت به مال اندوزی اشتغال داشتند و با “یکدستی” که به واسطه تقلب و تخلف در انتخابات کسب کرده بودند، به تقسیم قراردادهای نفتی بین خود و خاندانشان مشغول بودند.

همان ها که با وعده افشای نام “دانه درشت ها” و “بگم بگم” های بی شمار و ادعای وجود لیست هایی که در جیب ها ماند و هیچ وقت بیشتر نیامد، تنها به فریب مردم پرداختند و همزمان با اینکه یاران انقلاب و دلسوزان کشور را به انزوا می بردند، دست یغماگران بیت المال بر جان و مال مردم را باز گذاشتند.

هفت سال از مدیریت جناح خیلی نزدیک به رهبری نگذشته که داستان فساد بی پایان مردان کابینه احمدی نژاد گوش فلک را کر کرده و پرونده های فساد یکی یکی و هر روز و هر هفته بر دایره می افتند. افشاگری هایی که نه برای ملت و به قصد شفافیت، که برای انحصاری کردن بیشتر قدرت و ثروت است. افشاگری هایی که هنوز هم – اما این بار دیگر مخفیانه – حکم به “کش” نیامدن آنها داده می شود، تا نکند از پرده برون افتد آنچه نشاید و نباید.

طی چند روزی که گذشت، نه احمدی نژاد که مدیر امین و معتمدش، کسی که دولت به واسطه حضور او افتخار “پاک دست ترین دولت” را به خود اختصاص داده است، اتهاماتی را به سمت رییس سازمان بازرسی کشور، پورمحمدی نشانه رفته است. همان کسی که برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خیز برداشته و جریان مدعی اصول امید بسته اند شاید بتوانند او یا یکی دیگر از همراهانشان را به کاخ ریاست جمهوری بفرستند. همان مدعیان اصولگرایی که به اعتراف اخیر علی مطهری، اکثریت قریب به اتفاقشان نظر منفی به احمدی نژاد داشتند، اما چون گمانشان بود “نظر رهبری” بر شخص احمدی نژاد است، سکوت کردند و به همین سادگی مصالح و منافع مملکت را به ثمن بخس فروختند.

ماه های آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد، احتمالا روزهای پر خبری را به همراه خواهد داشت. سکوت فعلی اصولگرایان در مقابل ایستادگی احمدی نژاد بر حفظ متهم جنایت کهریزک بر کرسی سازمان تامین اجتماعی و عدم تمکین از رای دیوان عالی اداری کشور از یک سو، و از سوی دیگر جانبداری از محمدرضا رحیمی که به گفته مقامات قضایی پرونده اش بنا به “مصالح” مسکوت مانده است، باعث شده “تیم انحرافی” احمدی نژاد میدان را بازتر ببیند و به افشاگری “اخراجی ها”ی کابینه بپردازد تا وانمود شود که همه این دعواها به خاطر دور شدن از صندلی قدرت و ریاست است و بس!

محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد اخیرا ادعا کرده است که یکی از اعضای سابق دولت زمانی که در کابینه مشغول به‌کار بود و پیش از آنکه از دولت «طرد» شود، به طور غیر قانونی حدود ۲۱ میلیارد تومان از وزارتخانه خارج کرد. این رقم با در نظر گرفتن سود آن در چهار سال گذشته به بیش از ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد و می‌توان با این پول به هزاران دانشجو وام تحصیلی داد اما هنوز پس داده نشده است!

هر چند رحیمی از کسی نام نبرد، اما پورمحمدی در بیانیه ای اعلام کرد که “مبلغ مورد ادعای رحیمی از وزارت کشور خارج نشده بلکه به عنوان وام در اختیار کارکنان این وزارتخانه قرار گرفته است.”

اما او که مسئولیت بالاترین نهاد بازرسی کشور را بر عهده دارد نگفت که یک وزیر به چه “حقی” از بودجه وزارت خانه برای اعطای وام بهره جسته است و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم در وزارت کشور چه خبر بوده که این همه بذل و بخشش صورت گرفته است؟ در همان زمانی که محمدرضا رحیمی، سرحلقه تیم فاطمی نیز مدعی شده همه آن اختلاس ها را برای انتخابات هزینه کرده است!

البته دولتیان به این هم بسنده نکرده و حتی پورمحمدی را به طور تلویحی به ” قتل ” متهم کرده و در روزنامه رسمی دولت (ایران) نوشته اند که “مشاور مصطفی پورمحمدی دو روز پس از افشای نام وی از سوی مه‌آفرید خسروی در دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مرده است.” روزنامه ایران در گزارش خود با اشاره “تخلفات” مصطفی پورمحمدی در دوران مسئولیتش، از اعطای چک به فردی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای واردات اتوبوس از چین خبر داده، اتوبوسی که نه از چین وارد شد و نه پولی به بیت‌المال بازگردانده شد.

اینها فقط بخش هایی از تخلفات و سوء استفاده های مالی است که در سایه دولت کریمه و بی ضابطه احمدی نژاد طی سال های گذشته انجام شده است. همان کسی که وقتی در برابر میرحسین موسوی برای مناظره نشست، حتی نمی توانست از آن سندهای ساختگی اش، یک ریال حیف و میل بیت المال و جابجایی غیرقانونی چیزی ارائه کند و این نخست وزیر دوران دفاع مقدس را به آن متهم کند. کسی که پس از سال های خدمت در یکی از بالاترین مناصب دولتی، نه چیزی بر دارایی و مایملک خود افزود و نه خانواده اش.

اینک کشور در معرض غارت یغماگرانی است که حتی برای این چپاول با هم کنار هم نمی آیند و به روی هم پنجه می کشند تا هر کس بتواند سهم بیشتری از ثروت و قدرت را از آن خود کند.

هر چند بنا به توصیه رهبری، اصولگرایان بارها اعلام کرده اند که این یک سال باقی مانده را صبر خواهند کرد! اما گویی تیم احمدی نژاد برای آن ده هزار سندی که در اختیار دارد طاقت از کف داده و می خواهد هر چه زودتر تا این ده ماه باقی مانده، افشاگری کند و رازهای مگو را باز گوید، هرچند دبیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرده باشد که پس از پایان دولت دهم٬ ابعاد گسترده‌تری از «تخلفات» و «فساد» تیم محمود احمدی‌نژاد منتشر می کند!

“زمان” اینک بازی جدیدی را پیش روی اصولگرایان و تیم احمدی نژاد قرار داده است و هر دو طرف در تلاش است در این فرصت باقی مانده، اعتبار گروه دیگر را برای انتخابات پیش رو از بین ببرد و همه قدرت را از آن خود و همراهانش کند. معلوم نیست از خاکستر، آتشی که اینان برای نابودی کشور افروخته اند چه کسی سر بر خواهد آورد. اما تجربه همه این سال ها نشان داده است، آنان که “بدون ترمز” در اتوبان ها و بزرگ راه ها، کورس رسوایی داده اند، سرنوشت شومی را برای مردم رقم زده اند و باشد که “نیمه پنهان” شان در آتشی که خود خرمنش را جمع کرده اند، به زودی نمایان شود.

در حالی که فشار اقتصادی ناشی از تاثیرات تحریم های بین المللی، سومدیریت و قانون گریزی دولتمردان، مبسوط الید بودن نهادهای فراقانونی، زد و بندهای پشت پرده حاکمان و … مردم را بیش از پیش نشانه گرفته و سفره های آنان را کوچک تر از روز قبل می کند، به جای این اتهام زنی ها و افشاگری هایی که هیچ دستاوری برای مردم به همراه نخواهد داشت، باید آنان که خود را نماینده این مردم می دانند و به نام آنان بر کرسی های قدرت جای گرفته اند، همه همصدا با میرحسین پرسشگری کنند:

چه کسی جرات دارد پرونده واگذاری های بزرگ را به بهانه اجرای اصل ۴۴ به مراکز قدرت و نفوذ باز کند و پرده از این غارت بزرگ ملی که منجر به ایجاد انحصارهای بزرگ اقتصادی شده است، برکشد؟

چه کسی آن شجاعت را دارد که از فاجعه نبود کمترین نظارت مالی بر دستگاههای نظامی و امنیتی و نهادهای شبه دولتی که سراسر فضای اقتصادی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده اند دم برآورد؟

و باز ملت ما سوال می کند که آیا این بود آن نظام اسلامی و عادلانه که در پی آن بودیم. شفافیت در مقابل ملت چه مشکلی ایجاد می کرد که به پنهان‌کاری از ملت پناه بردیم؟ آیا آن اصل طلایی شفافیت حکومت در مقابل ملت را از زبان پیر جماران یادمان رفته است که می‌گفت: “کاری نکنید که نتوانید به مردم توضیح دهید.”



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۵۵ پاسخ به “افشاگری‌ها و بگم‌بگم‌های یغماگران قدیس‌مآب؛ دعوا برای یک «کرسی»”

  1. امیر حسین گفت:

    ااین این مسولین دلهایشان سیا شده است و دیگر اصلاح پذیر نیستند و به قول حضرت امام که میفرمود که نکند انقلاب دست نااهلان بیفتد اما انقلاب ما دست نامحرمان و نا اهلان افتاده است خدا باید طلب بخشش کنیم و وضع اسفبار را تک تک مردم همراهی کنند تا اصلاح کنیم

  2. شهاب گفت:

    ببخشید امیر حسین جان انقلاب کی دست محرمان بوده ؟ متا سفانه از آغاز پیروزی انقلاب گروه گروه مردم بعنوان غیر خودی کنار گذاشته شدند و هیچگاه اجازه ندادند مطبوعات و سا یر وسایل ارتباط جمعی حقایق ر ا با مردم در میان بگذارند و آن بلایی که بر سر این ملت بی پناه آورده شد توسط همین به اصطلاح قدیسان بود با شد تا روزی خدا نظر لطفی داشته باشد

  3. khosrow گفت:

    تبدیل شدن جمهوری اسلامی به حکومت نظامی باعث ضعف دیپلماسی و سقوط اقتصادی حکومت ایران شده است، و تاریخ هم این را نشان داده است که به جز این نخواهد بود. البته تلاش عده‌‌ای برای نجات سیاست خارجه به چشم می‌خورد، ولی‌ بدون پشوانه ی مردمی میّسر نیست. شاید علی‌ خامنه‌ای مایل است سیاست خارجه ی بهتری داشته ولی‌ بدون پشوانه ی مردمی نمی‌‌تواند این نظام را نجات دهد، شاید آخوندهای دیگر آنقدر از او انتقاد کنند که او مجبور به اصلاحات بشود.

  4. رزمنده گفت:

    به نظرم همه حرص مدعیان اصول اینه که میبینن همه ی حرفای مهندس موسوی درست در اومده و حالا میفهمن که با بصیرت واقعی کی بوده….

  5. Mehdi گفت:

    بیچاره ملت…

  6. عمارلویی گفت:

    دوگروه اصلی دزد به هم تاختند و میتازند؛؛؛؛راستی گروه دزد سوم کجاست؟ و در چه حالیست؟نکند در دعوای این دو گروه/هرچند از گردان و لشگر بگذشته است و از سپاه نیز؟؟؛؛بیچاره دو گروه؟؟ از سومین غافلند که به قمه قداره تفنگ منتظر نیباشد؟؛

  7. ديدسبز گفت:

    اگرروزیکه امام علی دست برادرش عقیل رابخاطرطلب سهم بیشترازبیت المال فقط به آتش نزدیک کرد،درمقوله عدالت مصلحت رادردادن سهم بیشتربه برادرمیدید آیاامروزکسی علی راعادل میخواند؟رعایت نکردن عدل ازطرف حکومت ،انسانهای پاک راهم دچاردوگانگی کرده ونهایتاهمین عمل ،آنهارادرتصمیم برای اصلاح پایبندترمیکند.

  8. ناشناس گفت:

    این تحریم هایی که اکنون ما درگیر آنها شده ایم نیز نتیجه بی درایتی و زیاده گویی آقای خامنه ای و دولت پاکش است. متاسفانه اکنون صورت مساله کاملا پاک شده است و طوری دارند از صدا و سیما به مردم وانمود می کنند که ای مردم ببینید که این خارجی ها چگونه نامردانه ما را تحریم کرده اند و هر چه بحران اقتصادی در کشور ما وجود دارد را ناشی از تحریم ها و بحران جهانی می دانند. و جالب است که بحران اقتصادی کشورهای خارجی را ناشی از بی درایتی دولت هایشان می دانند

  9. ناشناس گفت:

    بحران اقتصادی در آلمان که من بوده ام مفهومش این بود که سال گذشته تورم صفر بوده و امسال ۱ درصد شده است. ولی در ایران طبق گفته خودشان تورم ۳۳ درصد است ولی هنوز بحرانی وجود ندارد. خیلی دروغگو و کثیف و خدعه گر هستند اینها.

  10. Ardeshir گفت:

    یک مشت دزد آفتادهند جون مردم و خودشان
    چه بدزد بدزدی است

  11. علی ایرانی گفت:

    بگم، نه بگم ،نه واستا بگم دیگه، ولم کنید بزارید بگم ،هان هان بگم دیگه
    جنگ قدرت در ماههای بعد خیلی دیدنی خواهد بود سیستم داره خودشو می خوره
    در طول دو دوره گذشته فریاد کشیدیم به این مردم رای ندید سایت کلمه این سوال ها رو از مردم بپرسید که اشتباه کردند و حالا همه سکوت کردند.
    جواب هرکدام این سوال ها آینده من و خیلی های دیگرو به باد داده …

  12. ناشناس گفت:

    مرگ بر دیکتاتور.یاحسین میر حسین.

  13. ناشناس گفت:

    گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است امید داشته باشیم که این تیرگیها پایان یابد

  14. DR kiarash گفت:

    با سلام به کلمه و همه
    آقای امیر حسین:
    اصولا کی کشور دست اهلان افتاده ؟ که رهبر شما عزیزان مدام میفرمایند!!!!!! نباید به دست نا اهلان بیفتد

    ولین نخست وزیر مملکت که جاسوس آمریکا بود!!!!!!!
    اولین رئیس جمهور مملکت هم که جاسوس منافقین بود!!!!!!!!!۱
    نخست وزیر هشت ساله جنگ خود فتنه است!!!!!!!!!!
    رئیس جمهور سازندگی ساکت فتنه است!!!!!!!!!!
    رئیس جمهور اصلاح طلب حامی فتنه است!!!!!!!!!!
    رئیس جمهور عدالت ورز، جریان انحرافیه!!!!!!!!!!

    و سوالی که مطرحه اینه

  15. سبزینه گفت:

    انقلاب ۵۷ در راستای سقوط شاه یک شگفتی بود.
    ولی بعد از کنار گذاشتن بازرگان و سحابی ها و … به این روز افتاد.
    روزی که روحانیون وارد جنگ قدرت شدند حالا هم نتیجه ی ان را میبینید.

  16. ناشناس گفت:

    رهبری و یارانش باید ضمن پوزش؛ رسما اعلام کنند که ظلم کرده‎اند و فاقد بصیرت بوده‎اند. شاید بخشیده شوند. مردم پیشتاز ستایش از مردان ادب و صداقت بوده و بصیرتشان از حضرات بیشتر بوده است.

  17. ناشناس گفت:

    به عنوان یک شهروند معمولی سال پیش طی کامنتی سوگند یاد کردم و سوگند یاد میکنم که اقای خامنه ای دیکتاتور ایران بر باد ده نخواهد توانست این جماعت به اصطلاح اصولگرا از نظر خود و دین به دنیا فروش بنظر اینجانب را با هم اشتی دهد چون اقای خامنه ای و هم دستانش گرفتار مکر الهی شدند اقای خامنه ای با نصب نامردترین و شرورترین و نانجیبترین و بی شرفترین وضد انقلابترین مردم به ریاست جمهوری عملا عزت و کرامت و شرف و ابروی مردم مسلمان ایران را بر باد داد خامنه ای مسئول اول و ناصب احمدی نزاد هرگز و هرگز و هرگز نخواهد توانست اصوالگرایان دین به دنیا فروش را با هم متحد کند پیشاپیش او بازنده این بازی است و روزهای اول و مزدورانش (همراهان و مدافعان سابق مردم در سپاه و بسیج و متوهمان امروز در ادعای دفاع از اسلام و انقلاب ) بسیار کوتاه خواهد بود . این ایه مصداق شخص اقای خامنه ای و همراهانش می باشد الم تر الی الذین بدلوا نعمت اله کفرا و احلوا قومهم دار البوار جهنم یصلون و…….

  18. ناشناس گفت:

    با عرض پوزش از محضر تمام (امام)خمینی دوستان خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج
    این کج راهه ای بود که اون بنده خدا گذاشت با از حلقه بیرون انداختن تمام کسانی که متاسفانه انقلاب کردن بدترین نوع انقلاب، انقلاب اجتماعی اگر اون گروهها از دور خارج نمیشدن همه احزاب همدیگر رو زیر ذره بین میذاشتنو اونوقت کسی جرات نداشت خودسر هر کارس که دلش خواست بکنه این نهال کج ،شده درخت دیگه نمیشه راستش باید از نوع کاشتش ولی باید دقت کرد

  19. علی گفت:

    خوشبختانه این دزدان اصولگرا بر اساس رهنمود شریعتمداری کیهان همگی فرمان بریده و در جاده یکطرفه تخته گاز در حال حرکتند و به قول خودشان هر کس که تخته گاز در این جاده یکطرفه فرمان را بکند و حرکت کند برنده است .
    حال که هر دو گروه از این درسها پیروی میکنند یقینآ تا نابودی همدیگر پیش میروند چونکه ۲۳ سال است در حال مشق چنین حرکات رادیکالی با منتقدین بوده اند چنانچه الآن هم که هر دو از یک قماشند این روش نابود کننده در آنها نهادینه شده و همچون نیش عقرب به این کار عادت کرده اند و کشور آبستن بسیاری حوادث خواهد بود و مردم و گروای نخبه جامعه باید پیش بینی و تمهیدات لازم برای این وضعیت را داشته باشند و منتظر بسیاری اتفاقات باشند چرا که از هر طرف که کشته شود به نفع اسلام و کشور است.

  20. ناشناس گفت:

    فعلا دست به نقد احمدی است که اسب خودشو میتازونه ومحل هیچکس هم نمیگذاره فقط و فقط باند خودش.هفت سال نیم .غارت کرد .وباز هم میکنه.ما افسرده و ناراحت بجای اینکه چوب در استین اش …فقط بلدیم نصیحت کنیم

  21. ناشناس گفت:

    برای مناصب غارت سرقفلی میدهند برای فوتبال غارت برای رانت افتتاح مؤسسه مالی و دلار دولتی

    شما ببینید از هر نوع شخصیتی مثلا
    سردار یا مردار- ۱۰ نشان بر دوش گذاشته
    شیخ- عمامه پیامبر بر سر گذاشته
    دکتر مهندس القاب با خود حمل کرده
    پیش کسوت تازه از گرد راه رسیده
    مجلسی
    وزیر
    وکیل
    همگی التماس دعا دارند که در صف نوبت پستی از مناصب فوتبال غارت ملیاردی

  22. آشفته گفت:

    رییس جمهور م ش نگ (منتخب شورای نگهبان ) معلول آن علتی است که نظراتش به او نزدیکتر بود همان با بصیرتی که همه مخالفینش را بی بصیرت خواند و مجلسی که در قعر امور جای گرفته ۹۰ در صدشان برای خوش خدمتی به ارباب با بصیرتشان عقل و شعور را به کنار گذاشته و گوسفند وار سینه چاک او شدند و امروز از کردار و حمایت همه رقمه ای که از این کوتوله سیاسی کردند خجالت نمی کشند و حالا دارند به قصد عوام فریبی ادای بصیرت را در میاورند گرگانی که در لباس میش به غارت مشغولند و ندای ای دزد ای دزدشان بلند شده است و در روزهای اینده پروند های بیشتری را رو خواهند کرد نه به قصد قربتا الله بلکه برای رسیدن به قدرت بیشتر برای خود و دیگر یاران دزدشان . آنگ سان سو چی ۲۰سال در حصر خانگی بود اما دیدیم که حقیقت بر ستم پیروز شد و روزی خواهد رسید که شیر در حصر با کمک مردم عاصی از حصر رها شده و سکان این کشتی طوفان زده را در دست خواهد گرفت و آن را به ساحل امن خواهد رساند. ماه نور فشاند و سگهاعو عو کنند .

  23. مادر سبز گفت:

    بقول فردوسی پاکزاد : سر ناکسان را برافراشتن///از ایشان امید بهی داشتن

    سر رشته ی خویش گم کردنست///به جیب اندرون مار پروردن است

  24. ناشناس گفت:

    عبارت “جناح خیلی نزدیک به رهبری ” لطفا اصلاح فرمایید. به ” جناح رهبری “

  25. سامان گفت:

    هم رحیمی بخاطر فساد مالی و نقش مستقیم در قتلهای کردستان در زمانی که استاندار کردستان بود و هم پور محمدی بخاطر فساد مالی و نقش مستقیم در قتلهای زنجیره ای و سایر جنایاتش در وزارت اطلاعات،پرونده شان خیلی قطور است که ملت ایران به حسابشان رسیدگی خواهند کرد

  26. ناشناس گفت:

    ljhsمتاسفانه از زمانی که به آیت الله شریعتمداری و امثالهم انگ زدند انقلاب به بیراهه رفت . کسایی رو هم که نمیتونستند اینجوری کنار بزارند با ترور خودی کنار گذاشتند خیال کردند که نسل بعد جیگر تشریف دارند . و این مورد از قران را فراموش نکنیم که مسخره گر سخت کیفر میشود این حکومت رژیم شاه هنشاهی رو مسخره کردند در حالی که خودشون به اون بدبختی گرفتار شدند . این رسم حکومت اسلامی نبود که پایه ی حکومت خود رو روی دریایی از خون هم میهنان خود پی ریزی کنه عاقبت این حکومت خوش نیست بنا به احادیث موجود در کتب شیعی این گونه است

  27. موسی گفت:

    از اقای خامنه ای که نظرش به احمدی نزاد نزدیک است جواب سوالات را می داند

  28. حاج اخمد گفت:

    بخور بخور بخوره

  29. فرشید گفت:

    چند شب پیش داشتم به تصاویری از مجلس خبرگان نگاه می‌کردم. تنها چیزی که به چشمم خورد عمامه بود. به خودم گفتم معلومه که این آخوندهای که اینجا نشستند و سرنوشت مملکت رو رقم میزنند هرگز دست از قدرت بر نخواهند داشت که مجبور بشوند به مساجد برگردند و روضه خونی کنند.

  30. ناشناس گفت:

    در جواب انکس که اسم آیت .. شریعتمداری را اورد و گفت از موقعی که به او انگ زدند…:
    از زنده کردن پیراهن عثمان چه قصدی داری؟
    جز انکه هدف موج سواران کمک به امریکا و کوبیدن امام زهد و. تقوی بلکه کوبیدن انقلاب انسانی اسلامی اوست؟؟!! – خودش اعتراف کرد مطلع بود از دسیسه!!! گوش به حرفهای پسرش و صدای امریکا و دیگر موج سواران ان کانال و .. میدهی؟ و حرف انها را تکرار میکنی؟!

  31. ناشناس گفت:

    لطفا برای صفحات خبری تان Recommend فیسبوک هم بگذارید.

  32. ناشناس گفت:

    برای نظرات + و – هم بگذارید خوب است

  33. ناشناس گفت:

    شریعتمداری, ،قاضی مرتضوی؛پورمحمدی؛مشایی؛نجار ؛قاضی حیدری ؛باهنر ؛سه تفنگدار لاریجانیه ؛جلال الدین فارسی ؛مهدوی کنی ؛مصباح یزدی ؛مکارم شکر فروش ؛احمد خاتمی ؛سعیدی ؛نقدی ؛رویانیان ؛الهام(سابقا عصا بدست ) محسن رضایی ؛احمد توکلی ؛ولایتی ,طائب امام جمعه یا علی گو . امام جمعه ارومیه .احمد جنتی .زاکانی بقایی .محمود احمدی نزاد . رئیس بانک کانادایی .اقا تهرانی دارنده کارت سبز امریکایی و دزدان گروه اریا .موتلفه .و امثاله اینان مردان رهبرن

  34. رضا گفت:

    تازه تا اینجا همه دزدی ها را باهم جمع بزنید به ده میلیارد دلار نمیرسد . در هشت سال گذشته صدها میلیارد دلار جابجا شده وهنوز سهم سرداران سپاه از این غارتها مشخص نیست . پیشنهاد میکنم مردم هر اطلاعاتی اگر چه کوچک ازسراداران سپاه که الان عمدتا در فرشته و شهرک غرب دارای برج و دهها واحد مسکونی هستند به کلمه گزارش نمایند .

  35. ناشناس گفت:

    این احمدی نژاد و مشایی برای ماندن در قدرت هر کاری می کنند حالا ببینید چقدر کثافت کاری و دزدی مفت خور ها رو کنند ! البته خودشون از اونها بدترند

  36. ناشناس گفت:

    حکومت دزد ها

  37. ناشناس گفت:

    باند دزدان بیت المال رحیمی – مرتضوی – احمدی – مشایی و…

  38. ناشناس گفت:

    از بالا تا پایین این حکومت همه دزد تشریف دارن

  39. سبز گفت:

    دار و دسته احمدی نژاد (مشایی و هاشمی ثمره) بعضی از شرکتهای دولت یرا در دست گرفته اند، پرسنل قدیمی آن را اخراج کرده اند و شرکتها را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده اند.
    از بودجه شرکتها برای فعالیت اعضای خود استفاده میکنند و حقوقهای چند میلیونی به به اصطلاح پرسنل میدهند. در پوشش فعالیت شرکت، به کارهای انتخاباتی مشغول اند و برای انتخابات ۹۲ دارند آماده میشوند.

  40. mori گفت:

    tazeTzeh avale shoresh ast montazerzee bagheyeh efshagariha bashid ghatlha dozdeiha gotam keshesh nadahid.

  41. ناشناس گفت:

    میدونین چرا اینا با آمریکا قطع رابطه کردند , چون مثل احمدی نژاد که برای بالا کشیدن خزانه با فک و فامیلاش بخور بخور کنن سازمان برنامه رو منحل
    کرد نظام هم برای شیطنت در منطقه با آمریکا به هم زده که بتونه هر جور که میتونه از اخلال در فیلم هندی گرفته تا بمب گذاری کنار جاده ای و کشتن مردم بیگناه سوریه و ساخت بمب اتم و بچه بازی سفیر ایران در استخر … و دزدیدن سه میلیارد تومان و طرفداری شخص اول مملکت از یک رئیس جمهور بیسواد و امی , فروش دختران در امارات متحده و راه انداختن مراسم برائت از مشرکان در مکه و به هم زدن آرامش اهل سنت منطقه و تفرقه افکنی در بحرین و تجاوز به عنف زن و مرد در کهریزک و گذاشتن یک قاضی مثل مرتضوی و زجر دادن مردم و تخریب اموال مردم بدبخت که با وام و هزار بدبختی یک ماشین یا موتور خریدن و کتک زدن دختر و پسر , خوب رو بد جلوه دادن و بد را خوب جلوه دادن , تحمیق مردم و تحمیق انگاشتن قشر تحصیلکرده ی جامعه , جداسازی در دانشگاه ها و تبدیل آنها به بهشت زهرا و ناامیدی مردم و مرده پرستی , ترویج خرافات و خرافه پرستی و تحریک مردم بیسواد در روستا ها برای درگیری با مردم در شهرها و تهمت زدن به شهرنشین های بی خدا و کافر, گرفتن قیافه های حق به جانب در برنامه های تلویزیونی …… کوتاه کردن دست هنرمندان خارج از کشور از وطنشان و فراری دادن نخبگان و سئوال و جواب گیری در زندان اوین و رجائی شهر و … و … و … روز حساب و کتاب نزدیک است .

  42. ناشناس گفت:

    مردم انقلاب ۵۷ توسط تروریستهای اسلامی مصادره شد وای به حالتون .

  43. بهرام گفت:

    رهبر ی بزرگوار ، لطفا به عنوان پدر جامعه پاسخ دهند مگر شما مسئول وقیم ما نیستید؟ این عاملان خباثت و خیانت حکمشان چیست ؟

    جناب اژه ای را مثل گذشته به عنوان امین خود مسئول رسیدگی به اتهامات فرمائید مثل دادگاه کرباسچی . با این تفاوت که جرم کرباسچی اختلاس ۲۰ میلیونی بود و عزیزان دلبند شما ………………………………………………………………………….
    لطفا دستور شرعی صادر فرمائید

  44. اقا مرتضی گفت:

    اخرش ما نفهمیدیم این مملکت دادستان دارد یا نه
    اصلا این مملکت دادگستری دارد
    یکی به ما بگه قوه قضاییه کارش رسیدگی است یا مصلحت اندیشی

  45. Allen.... گفت:

    VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^VVVVVVVVVVVVVVV

    • رهبری و یارانش باید ضمن پوزش؛ رسما اعلام کنند که ظلم کرده‎اند و فاقد بصیرت بوده‎اند.
    • شاید بخشیده شوند.
    • مردم پیشتاز ستایش از مردان ادب و صداقت بوده و بصیرتشان از حضرات بیشتر بوده است.

    • I am only copying your comment ….. Very Well Said
    • However,,,, We Will Never Forget…..We Will Never Forgive
    • They Have Too Much Blood on their Hands

  46. ناشناس گفت:

    ازنظامی که ازاول بادروغ بنا شده توقع بیش ازاین نمی رود

  47. راضیه گفت:

    اشکال از خود ما ملت است که از زمان مظفر الدین شاه مداوم شل کن سفت کن میکنیم و هیچگاه بطور جدی و طولانی مدت پای کار نایستاده ایم. از ملت امریکا بد گوی میکنم و آنها را فاسد زنا کار خطاب میکنم در حالیکه آن ملت تا آخر کار پای احقاق حقوق خود از سیاستمدران ایستاده و در یک کلام سیاسیون آمریکایی از ملت خود مثل سایه‌ای در تاریکی‌ وحشت دارند. در یک کلام چیزی که ما ایرانیها بلد نیستم این است که آزادی و دموکراسی نیاز به مراقبت دائمی دارد و حضور تک تک ما در صحنه تا انتهای تاریخ. نه اینکه رژیم را عوض کنم و بعد برویم دنبال کسب و کار و تجارت و تحصیل خودمان.

  48. ناشناس گفت:

    حالا گفتار حکیمانه مقم معظم رهبری را درک می کنم که فرمودند این اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی را کش ندهند برای چه بوده

  49. بازیار گفت:

    با درود متاسفانه یک مورد اساسی را فراموش کرده ایم و اینکه هیئت حاکمه کنونی طی ۳۳ سال ژست حکومتی دارند هیچگاه خود را یک دولت و جاکمیت مستقر نمی دانست و به صورت یک گروه زیر زمینی عمل نموده است و در تمام عرصه ها اقتصادی سیاسی فرهنگی امنیتی سیاست خارجی به صورت یک سازمان زیر زمینی عمل کرده است و استاد و مدارک واقعی حکومت هیچگاه بر ملا نخواهد شد همانند سرویس های اطلاعاتی و گروهای مخفی و مواردی که اشکار شده از ارزش چندانی برخوردار نیست.

  50. بتول گفت:

    اجازه بدهید مطلب مطروحه در مقاله و نظرات کامنت گذران را در ذیل خلاصه کنم:

    مقام عظمای ولایت: عقاید آقای رئیس جمهور از همه به من نزدیکتر است. یعنی‌ بزنید، بکشید، بدزدید، تجاوز کنید، هر کاری که میخواهید بکنید برای رضایت این بدتر از ……آرانی که عینهو خود خود آقاست. همه در سایه ولایت ایشان.

    و سلام نامه تمام