سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » آقای باهنر! چه کسی درباره میرحسین راست می گفت؛ امام یا شما؟...
» درباره توهین های اخیر باهنر به میر محصور جنبش سبز

آقای باهنر! چه کسی درباره میرحسین راست می گفت؛ امام یا شما؟

چکیده :آقای باهنر! چرا برای چند روزی بیشتر در ماندن در قدرت این چنین عنان از کف داده اید؟! نیازی به این همه پرده دری نبود که نشان دهید نشانی از راه و خط امام به همراه ندارید. همین که اداره کشور به دست جریان ضد مهندس موسوی افتاده که به گفته امام عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند، و مردم نتیجه آن را در بازار آشفته ارز و مدیریت بی سامان دولت و بی کفایتی حاکمیت می بینند، کافی است....


کلمه – سیدحامد آرین:

امام خمینی: “آقای مهندس موسوی را شخصی متدین و متعهد و در وضع بسیار پیچیده کشور، دولت ایشان را موفق می دانم.”

محمدرضا باهنر این روزها همه جا تریبون دارد. از جامعه اسلامی مهندسان تا مجلس، گفت و گو های اختصاصی هم کمبودها را برایش جبران می کند و حرف هایی را که نمی تواند از سایر تریبون ها بیان کند، وا می گوید. او از هر فرصتی بهره می جوید تا شاید بتواند بصیرت از دست رفته ی خود را بازیابی کند. آنقدر حرف می زند تا نگذارد اتهام ساکتین فتنه تا انتخابات بعدی روی پیشانی اش بماند.

این سیاستمدار شصت ساله وقتی بحث انتخابات به میان می آید، دیگر حد و حریم نمی شناسد، به همه کس می پردازد و به خود اجازه می دهد در مورد هر چیزی اظهار نظر کند.

نه ماه مانده به ریاست جمهوری، اصولگرایانی که هنوز از شوک انتخابات ۸۸ بیرون نیامده اند، خیز برداشته اند برای این تک کرسی خیابان پاستور. هر چند نتیجه انتخاب بصیرانه خود در فرستادن احمدی نژاد به کاخ ریاست جمهوری را دیدند، اما باز هم امید دارند که این سنگر را برای خود حفظ کنند، هر چند این روزها با رقیب تازه به میدان آمده ای دست و پنجه نرم می کنند.

رقیبی که نه منطق اصلاح طلبان را دارد و نه به اصل و اصولی معتقد است. رقیبی که دیر آمده و می خواهد زود همه جا را به تسخیر خود در آید. اگر در انتخابات مجلس نهم موفق نشد، شاید رویای پاستورش تعبیر شود و بتواند، مدیریت امام زمانی اش را گسترده تر کند.

همان که می رود فاتحه آخرین بخش “جمهوریت” نظام را هم بخواند، این روزها اما چالشی برای اصولگرایان که می خواستند یکه تاز میدان سیاسی ایران باشند پدید آورده است. چالشی که تمام نیروهای اصولگرا را ماهها قبل از انتخابات به خود درگیر کرده و از “شیوخ” و “جوانان” همه بسیج شده اند تا شاید بتوانند، سرنوشت “مهمان آتی پاستور” را از دستان پرقدرت گروهی متکی به “ثروت” و “سلاح” است بیرون بیاورد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین طی سه سالی که گذشت خیلی در مورد اعتراضات مردم حرف زده و کسی او را جدی نگرفته است. اما گاهی که عرصه خالی می ماند از شیران، برخی آنقدر پیش می تازند که برای خودشان هم توهماتی ایجاد می شود. ابایی ندارند که دیگران را “متوهم” و “ساده لوح” بخوانند، حال آنکه خودشان سال هاست در توهم قدرت فرو مانده اند و برای حفظ آن یک صندلی در بهارستان از خیلی چیزها گذشته اند.

محمدرضا باهنر، این بار اما نه در قامت یک نماینده مجلس و مهندس که گویی در قامت کسی که همه چیز را می داند به رجزخوانی پرداخته است. برای بزرگان عرصه سیاست تصمیم گیری کرده و مصلحت ندانسته هاشمی وارد میدان ریاست‌جمهوری شود، اما به ناطق­ نوری چراغ سبزی نشان داده و گفته که نامش قابل طرح است!

او که اظهار نظرهای چندی قبلش با واکنش تند فرزند مهدی کروبی و غلامحسین کرباسچی رو به رو شد، اینک در حالی که هنوز خود و گروهش از پس لرزه های انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری دهم آرامش ندیده اند، برای اصلاح طلبان شرط و شروط می گذارد و می گوید “چراغ قرمزی در مقابل اصلاح طلبان برای ورود به عرصه انتخابات نیست به شرط آنکه کاندیداها مواضع خود در برابر سران فتنه روشن کنند.”

اما قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری از حد خود این بار خیلی فراتر رفته، آنجا که میرحسین موسوی را خطاب قرار داده است و می گوید ” آقای موسوی یکسری صفات پنهان نفسانی‌اش بعد از انتخابات گل کرد، وی ساده‌انگاری، خوش‌باوری و توهمانی داشت که یک عده هم به این توهمات دامن زدند. ایشان تصور کرد که یک اتفاقی افتاده و اتهام سنگین و غیرقابل قبولی به نام تقلب را به نظام زد.”

کسی نیست به این تازه به دوران رسیده ها یادآوری کند، مهندس میرحسین موسوی همان کسی است که طی سه سال گذشته همه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی تان بسیج شده اند تا شاید بتوانند یک تخلف و یا یک عمل غیرقانونی از او پیدا کنند تا شاید دلیل محکمه پسندی نه برای افکار عمومی که برای توجیه و اقناع هواداران خود بیابند اما موفق نشده اند و نمی شوند.

میرحسین موسوی همان کسی است که پس از سال ها خدمت صادقانه در زمانی که هر کسی از این نمد قدرت کلاهی برای خود و خانواده اش می ساخت، ساختمان نخست وزیری را ترک کرد و سال هاست ساکن خانه ای است در بن بستی که آن را هم تاب نیاورده اید.

در حالی که فامیل سالاری کشور را با بحران های جدی رو به رو کرده و دامنه فساد مالی از پدران به پسران و دامادها رسیده است، میرحسین موسوی و خانواده اش مصداق بارز پاک دستی و ساده زیستی در نظامی هستند که بسیاری از کسان، حتی در مقام یک مدیرکل ساده هم برای سال ها بار خود و خاندانش را بسته اند.

آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی، همان کسی است که وقتی گروه نود و نه نفره تان، صد نفره شده بود و از بزرگ و کوچک با کارشکنی مانع از انجام وظایف این سیاستمدار مردمی می شدید، تنها امام بود که به مددش آمد و او را بهترین کسی خواند که می تواند، کشتی توفان زده کشور را اداره کند.

باهنر در اظهار نظر اخیر خود همچنین با این ادعا که در اثر اشتباهات انسانی ممکن است از ۴۰ میلیون رأی، ۵۰۰ هزار رأی معادل یک تا ۲ درصد آرا مخدوش شود، افزوده است: اما اینکه ۱۳ میلیون با ۲۵ میلیون رای با هم جابجا شوند این مسئله ناشی از توهم یا ناآشنایی با ساختار انتخاباتی است.

وی در ادامه مدعی می شود که کسی که چنین ادعایی را مطرح می‌کند خیلی انتزاعی فکر کرده که اینطور توهم را بیان می‌کند. اگر هم توهم نباشد خیلی سطح فکر پایین بوده است که باید آن را جبران کنند. اگر هم این‌ها را می‌داند و باز هم ادعا دارد معلوم می‌شود که شمشیرش را ضد نظام و حیثیت ۳۳ ساله نظام کشیده است.

البته آقای باهنر فراموش کرده آن زمانی را که همه سران کشور از قابلیت و محبوبیت میرحسین در میان همه اقشار جامعه را خبر داشتند، و خود او چگونه سراسیمه به دیدار این نخست وزیر محبوب امام رفته از او خواسته بود که بیاید و کشور را از دست احمدی نژاد نجات دهد.

قدرت فراموشی می آورد. مخصوصا وقتی در معرض اتهامات گروه مقابل باشی که تو را بی بصیرت هم می خوانند. این روزها هم که آن گروه سوار به قدرت هستند برای اینکه سهمی به دیگران بدهند، باید اثبات کنند که تواب هستند از گذشته خود و سکوتشان از سر رضایت نبوده است!

باهنر در بخش دیگری از سخنانش هر چند احاله می دهد به دیگران، اما نخست وزیر دوران هشت سال دفاع مقدس را “ضدانقلاب، ضداسلام و وطن‌فروش ” می خواند و به جای دفاع از کسی که در سخت ترین شرایط قادر بود با همه کارشکنی های آقای باهنر و هم گروهی هایش با حداقل بودجه و درآمد نفتی کشور را به خوبی اداره کند، می گوید: آنها با طرح این حرف‌ها در واقع شورای نگهبان را زیر علامت سؤال می‌برند، اگر این فرد ضد انقلاب بود چرا شورای نگهبان ایشان را تأیید کرد، حتی بالاتر از شورای نگهبان اگر مقام معظم رهبری این برداشت را داشتند خب اشاره می‌کردند تا حل شود!

باهنر برای خوش خدمتی به دیگران، حتی رعایت اولیه ترین اصول اخلاقی و انسانی را نکرده و نه یک خدمتگزار کشور، بلکه حرمت یک شهروند را که به خاطر افراطی گری های همان گروهی که او امروز از دست آنها فغان می کشد، بیش از بیست ماه است در حبس خانگی است رعایت نمی کند.

باهنر هم جهت با همان کسانی که خودش خطر برای انقلاب می خواند، هم پیمان شده اند تا کشور را از نیروهای دلسوز و انقلابی و پای بند به اصول و آرمان های انقلاب تهی کند.

هنوز سی سال نشده که امام در تقدیر از میرحسین موسوی در مقابل همه دسیسه های شما و دوستانتان بیان داشت ” آقای مهندس موسوی را شخصی متدین و متعهد و در وضع بسیار پیچیده کشور ، دولت ایشان را موفق می دانم.”

و این روزها که بازار آشفته ارز و مدیریت بی سامان دولت و بی کفایتی حاکمیت برای همه عیان شده، کمتر کسی است که به خاطر نیاورد جمله معروف امام را درباره جریان ضد مهندس موسوی و همسو با حاکمان فعلی کشور، که می گفت آنها حتی عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند.

آقای باهنر! نیازی به این همه پرده دری نبود که نشان دهید نشانی از راه و خط امام به همراه ندارید. همین که به جای نانوایی، اداره کشور به دست امثال شما افتاده و مردم را به این روزگار پر از بلا مبتلا کرده اید، همه چیز را به خوبی نشان می دهد. اما واقعا برای این سؤال چه جواب دارید، که چرا برای چند روزی بیشتر در ماندن در قدرت این چنین عنان از کف داده اید؟!



Deprecated: File پوسته بدون comments.php is deprecated since version 3.0.0 with no alternative available. لطفاً یک قالب comments.php در پوسته‌ی خود قرار دهید. in /var/www/html/kaleme.com/wp-includes/functions.php on line 6085

۸۱ پاسخ به “آقای باهنر! چه کسی درباره میرحسین راست می گفت؛ امام یا شما؟”

  1. سبزینه گفت:

    دلمون برات تنگ شده :((

  2. سلول خاکستری گفت:

    زیاد عصبانی نشوید. ما سلولهای خاکستری خادم را از دشمن تشخیص می دهیم و تلاش می کنیم حتی نانوایی هایمان را هم از دست اینها به در آوریم. فقط ایشان نیست که مصرفش بالاست و گاه و بیگاه توهم می زند. اکثر آقایان به همین بیماری دچار شده اند.

  3. حسینی گفت:

    با سلام؛ به آقای باهنر و همفکرانش خرده نگیرید! چون انتخابات ۸۸ بلای به سر ایشان و دوستان شان آورده که هر موقع به ایام انتخابات نزدیک می شوند؛ شروع به هزیان گوی می کنند و خواب های آشفته می بینند…. و از طرفی آقای باهنر عنایت داشته باشند به آرای اخیر پوتین؛ که نسخه آزمایشی آن در انتخابات ۸۸ اجرا شد و….. .

  4. محسن گفت:

    جنس موادش خوب بوده توهم زده!!!!!

  5. ناشناس گفت:

    خودشیرینی=پول

  6. محمد گفت:

    با سلام
    واقعا حیف از اون برادر شهید که ایشون اسمش را یدک میکشه و به این روز افتاده که به این راحتی دنیای خودش را به اخرتش میفروشه
    یا حسین میرحسین
    ما بیشماریم
    محمدت

  7. سبز راست قامت گفت:

    ۱- آقای باهنر نان برادر شهیدش را میخورد و از خون باهنر شهید ارتزاق میکند پس خوراک او نجس و حرام است .
    ۲-هیچکس از احاد ملت شخصی بنام محمد رضاباهنر را نمیشناخت و به حرمت خون شهید باهنر به او “ای” رایی درست کردند،اگر باور ندارید از ملت بپرسید. ما نظرسنجی خود شما را هم قبول داریم.
    ۳-آنهایی که به باهنر رای دادند بخاطر پیشوند نامش( مهندس) رای دادند به گمان آنکه ایشان باسواد است اما نمیدانستند ایشان مدرک ” مهندسی انتخابات ” را دارند!!
    ۴-کسی نیست از این مردک سوال کند در طول نمایندگی اش و در چند دوره مجلس شورا ،آیا به اندازه همان تعداد رای مورد قبول حاکمیت و ایشان در مورد آقای میرحسین موسوی ،دارای رای مردمی هستند؟( تعداد آرای چند دوره ات ،جمعا چقدر است؟)
    ۵_آیا آقای باهنر در حد آقای موسوی هست؟!! ایشان در حد همان احمدی نزاد است پس گزافه گویی نکند و در مقیاس خود حرف بزند. در مورد رهبری و احمدی نژاد و عسگر اولادی و بادامچیان و شجونی و مشایی و رحیمی و…
    ۶-البته از قدیم گفته اند که ” .. ” را نمیزنند به احترام صاحبش ، پس ما هم به احترام برادرش شهیدش ایشان را نمیزنیم ولی نصیحتش میکنیم.
    ۷_ الحمدلله ماه از پشت ابر بیرون آمد و همگان دانستند که دار و دسته ای که باهنر هم یکی از آنهاست جملگی دزدند و تشنه قدرت.
    ۸_اگر آقای مهندس موسوی کاندید ریاست جمهوری نمیشد حالا حالاها مردم از واقعیت درون حکومت خبردار نمیشدند، فقط کاندیداتوری جناب مهندس موسوی ،اینهمه آقایان را بهم ریخت ،اگر رایشان دزدیه نمیشد و رییس جمهور میشدند چقدر گندشان بالا میآمد،پس بقول رییس دولت دزدتان ” آب را بریزید اونجایی که می سوزه چرا جای دیگه میریزید.
    ۹_ آقای باهنر،شما که مدرک مهندسی انتخابات را داریدو ما هم از روش رای دزدی شما آگاه شده ایم ،ساده ترین سرقت آراء مردم این است : فقط کافی بود نام مهندس میرحسین را با نام احمدی نژاد عوض میکردید آنوقت تمام آراء میر حسین یکجا بنام محمودخان ضبط میشدکه شد!!
    ۱۰- بخدا اونی که فکر میکنی ” خودتی “.دو روز دنیا ارزش اینهمه سواری دادن را ندارد ،به” خود آ “تا به خدا آیی
    ۱۱-آنچه شرط بلاغت بود ما گفتیم ،حال ترا پند آید یا ملول . بامید دیدار شما با حضرت عزراییل

  8. حسن گفت:

    این بابا نون برادرش می خوره

  9. ناشناس گفت:

    آقای باهنر برخی مواقع موادشان خالص نیست غیب می گویند
    یاه حسین میر حسین
    مرگ بر دیکتاتور

  10. ناشناس گفت:

    آقای باهنر بهتره به جای … بیای و کمی در ارتباط با نقشتون در وقایع کارناوال عاشورای۷۶ صحبت کنی

  11. mohamad گفت:

    دمت گرمت جواب خیلی جالبی به این مردک دادید..خدایاماراازشرظالمان دزدان متقلبان نجات بده ..یاحسین میرحسین

  12. hossein گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از نویسنده ی این مطلب
    به نظر اینجانب بزرگ کردن شخصیت های به قول شما تازه به دوران رسیده و نان به نرخ روز خور و قدرت طلب همچون باهنر و خیلی های دیگر از دیگر تاکتیک های حکومت به ویژه رهبری است آنها با استفاده از قدرت و تریبون هایی که در اختیار دارند قصد فریب مردم را دارند اما به نظر من این نکته را باید در نظر گرفت که مخاطبین و شنوندگان این افراد همان قشری از مردم هستند که از همان ابتدا مطیع و فرمانبردار این افراد بوده و هستند.پس سخنان این افراد هرگز نفوذی در ذهن بیدار قشر فهیم و با شعور مملکت ما که بی شک اکثریت قاطع هستند نخواهد داشت.
    با تشکر از سایت کلمه
    به امید ایرانی آزاد .

  13. یارامام گفت:

    یاحسین میرحسین

  14. پویا گفت:

    راه درست همان بود / است که میر حسین رفت . کوتاه نیامدن در برابر ظالمان یزیدی و فرعونی . مطمئن باشید همه راه های دیگر به شکست می انجامد .مطمئن مطمئن ….

  15. موسوي گفت:

    این جریانات همه کار خداست و میر حسین وسیله خدا بود تا چهره این دزدان بیت المال که همگی اشان به عمل حیوانی اختلاس بیت المال مشغولند نمایان شود.اگر موسوی یک جرم کوچک میداشت تا امروز آن را پیراهن عثمان میکرد ند
    و امروز مردم فهمیدند که واقعا او چه انسان پاک و بزرگیست.

  16. ناشناس گفت:

    زنده باد میر حسین تنها باز مانده از نژاد پاکدامنی در این دزد بازار

  17. هموطن گفت:

    کلمه ی عزیز اگر خبری از میر عزیز دارید اطلاع دهید نگرانیم

  18. Ali گفت:

    درود بر میر حسین صادق و شجاع

  19. سبز گفت:

    جاء الحق و زهق الباطل
    این وعده خداوند است که معاویه و یزید زمان بزودی سقوط میکند

  20. ميرحسيني گفت:

    دل همه ی ما برای میرحسین تنگ شده

  21. ناشناس گفت:

    من شنیدم که طراح اسیضاح عبدالله نوری در مجلس ششم آقای باهنر بود.

  22. [we گفت:

    جهت اطلاع
    مهندس باهنر اگر راست میگوید از دوستی خود با منافقینپرده برداری کند اگر روزی رسد که پرده در ی کنیم این کار را خواهم کرد
    (یکی از دوستان قدیمی باهنر))

  23. ناشناس گفت:

    اینها آنقدر پر رو شده اند و امر به خودشان هم مشتبه شده که دیگر خود امام را هم قبول ندارند و شما میفرمایی حرفش را قبول کنند. اگر با حرف امام بود که او گفت این بابا به درد اداره یک سنگکی هم نمی خورد.

  24. ناشناس گفت:

    این باهنر همان کسی نیست که مهره سوخته ای را که شانزده سال پیش در انتخابات شکست خورد باز برای نامزدی ریاست جمهوری پیشنهاد کرده است؟ تازه این نامزد آقا آن شانزده سال پیش داماداش این اندازه نبلعیده بود.

  25. ناشناس گفت:

    اعوذ بالله من الشیخان رژیم
    از خباطه ( نه خطابه) ایشان اینطور بر می آید که بین دو برادر اگر یکی باهنر باشد دیگری حتمن بی هنر است.

  26. امیر گفت:

    تاریخ دایما در حال تکراره مطمعنا ظلم پایدار نیست . جناب باهنر بخودت بیا این چرندیاتی که خودتان هم میدانید باعث خنده میشود عنوان نکنید بده زشته میگیرن میبرنت تیمارستان ها نگی نگفتی . . .

  27. احمد گفت:

    مرد که نیستی.به خاطر کت و شلوار تنت یه ذره غیرت داشته باش.کاش یه موی موسوی تو همه هیکل شما بی غیرتا بود.از امثال شما احمدی نژاد دزد و درغگو سر بر آورده.

  28. احمد گفت:

    خدایا مارا از شر این دزدای … نجات بده.یا حسین میر حسین

  29. رضا گفت:

    ییا حسین (ع) میر حسین

  30. ناشناس گفت:

    باهنر خوب می داند که منفور است. و به محبوبیت میرحسین حسودی می کند.

  31. ناشناس گفت:

    شاید او هم یکی از ۹۹+۱ امضاگر ضد موسوی بوده بعد از انکه امام س فرمود انتخاب غیر موسوی خیانت به اسلام است

  32. ناشناس گفت:

    درود بر پدر و مادر نویسنده. باهنر حتی اگر امام را هم پای مصالح شخصی و جناحی نابود کند برایش مهم نیست.

  33. ناشناس گفت:

    تا بوده همین بوده که تملق گران برای مدتی قدرت داشتند. من مطمئنم که اینها با دستان خودشان نابود می شوند ولی افسوس از این می خورم که بهای سنگین ندانم کاری های اینها رو ملت بدبخت ایران می پردازند

  34. علی گفت:

    جناب آقای باهنر،
    یک سوال از شما،میتوانم بپرسم دلیل خروج دختران گرامیتان بطورناگهانی پس از انتخابات ۸۸ از ایران چیست؟ جنابعالی انسان صادقی نیستید بهتر است سکوت کنید. خواهش میکنم حتی از موسوی دفاع هم نکنید.

  35. امیر عباس گفت:

    وقتی میخوای در موردآدمهای بزرگی مثل میر حسین صحبت بکنی لازمه اش این است خودت بزرگ شده باشی آقای با هنر لطفا شما در مورد احمدی نژاد صحبت بفرمایید

  36. ما گفت:

    چقدر اقایی میر حسین عزیز که با اقایی خودت کاخ صاحبان قدرت را انچنان لرزانده ای که بعد از سه سال باز هم ترس از دست دادن قدرت از وجود ننگ بارشان خارج نمی شود

  37. پروین گفت:

    ما روزها را میشماریم تا موسوی بار دیگر این کشور از از جنگی بدتر از جنگ با عراق نجات دهد

  38. ناشناس گفت:

    جاده صاف کن متحجرین و بیسواد است باهنر و ناخلف است باهنر

  39. سيروس گفت:

    این اقاى بى هنر نون اخوى رامیخورد … اراجیفى راکه در مورد میر حسین هم کفته از وحشت جنبش سبز میباشد ….میر حسین یا حسین ……

  40. ایران داد عمارلویی گفت:

    ک کلمه جان بنده اصلا و ابدا از حرف/تمثیل و هر واگویه ای انجام میدهم از حرف زشت؟بیهوده؟باری به هر جهت؟باری به سوی بقا و میز و ریاست و ریا در ان دیده نمیشود.البته از استثنا بگذریم و نیاز که هرگز به قاعده نرسیده است به همین دلیل میخواهم نسبت به این دهن چاک بیوده گو و هرزه درا و هتاک حرفی و سخنی بنویسم خواهشن سانسور نکنید؟ما از پول بیت المال به بیت الحال نرسیده ایم.نان حلال سفره پدر خورده ایم و اکنون هم بعئ از ۶۵ سال همه دارایی و مایملکم به یکی از زمینها و املاک خلعتی اقای با هنر نمی رسد.داشتم خدمت همه میگفتم وقتی شیر را به زنجیر میکشند؛و یا پلنگ به پیری میرسد هستندگربه هایی که با موش و مال حرام به نوایی رسیده اند برای این که از قافله دستمال به دستان عقب نمانند و سرس توی سرها در اورند که شکار موش را از انها دریغ نکنند دزدکی و رندانه و در خفا سعی میکنند خود را به نوعی و با حیلتی که جناب باهنر در ان استاد میباشند به شیر در زمجیر برسانند/جناب موسوی/و دو دیگر به کنام پلنگ هم سری میزنند شما فکر میکنید که ایا ایشان جرات و جربزه نزدیگی به این شیر و پلنگ واقعی برسند ؟به گماتم خیر؟ولی بریای این که از قافله دزدان و حرام خوران بیرونش نکنند فقط و فقط میتوانند با تخم پلنگ ما بازی کنند و بعدن بروند برای هم کیشان و هم ریشان بی ریشه به تعریف بپردازند.ایشان واقعن از سنگ پای قزوین باید بهتر باشند و این بهتری را در حمام زنانه با غربده نامردانه به پایان میبرند.فقط به ایشان بفرمایید اگر جرات و قدرتی در خود و تمام ایل و تبار میبینید بنده حاضرم با علم چهار عمل اصلی در مرا مردم فراوان ایشان را به دویل فکری دعوت مینمایم؟کو حسارت؟کو حمیت؟کو راستی و کو درستی که همه را به یکباره با ابگوشت بز باش و در چوپانی بزان قبیله یک جا ببلعیده اند و تمام لقلقله زبانی ایشان به ترهات میماند.همان یک جمله و پیام جناب تاجزاده اگر سر از کوچه و بازار در بیاود تنها خودکشی است که هم ایشان را راحت و هم ملتی را از دودوزه بازی ایشان در امان نگه میدارد.والسلام

  41. محمد گفت:

    خطاب شیخ اجل به امثال باهنر : تو بادشمن نفس هم خانه ای/چه در بند پیکار بیگانه ای.تامل کنان درخطاوصواب/به از ژاژخایان حاضر جواب.به نطق است وعقل ادمیزاده فاش/چوطوطی سخنگوی ونادان مباش….

  42. آرش گفت:

    اگه میرحسین هم مثل اینا نون به نرخ روز خور بود الان تو حبس نبود…..حیف که ما مردم قدر نشناسیم….یا حسین میر حسین

  43. ناشناس گفت:

    امیدوارم این بار که میرحسین بر سر کار می آید، قدری خشکه مقدسی را کنار بگذارد. کسی که در تبلیغات انتخاباتی خود از شعر حافظ بهره می گیرد، آیا نباید بر مشرب حافظ باشد و کاری به اعتقادات مردم نداشته باشد. حال نیز بهتر است قدری راجع به سیاست و مشرب آینده خود صحبت کند. صفات خوب موسوی پاک دامنی، صداقت، شجاعت و پایداری و استواری اوست. نقطه ضعف هایش خیلی مذهبی بودن و ضد سرمایه داری اش. به اعتقاد من سوسیالیسم بسیار خوب است اما اگر فرصت هایی برای کسانی پیش آید که بتوانند از راه درست تجارت و صنعت ثروتمند شوند چه اشکالی دارد. ایراد دیگر او بند کردن به اسرائیل و ضدیت با آمریکا و طرفداری شدید و غیر لازم از حقوق فلسطین بود. به ما ارتباطی ندارد که به هزینه از بین بردن منافع خود و صرف منابع درآمدی خود از حقوق فلسطینی ها دفاع کرده و خواهان حذف اسرائیل شویم. اتفاقا به نفع ماست که روابط حسنه ای با اسرائیل داشته باشیم. مگر ما از ترکیه و بقیه کشورهای مسلمان حتی مصر مسلمان وعرب باید درباره اختلاف اعراب و اسراییل دو آتشه تر باشیم؟ من اگر مشاور آقای مسوسوی بودم به ایشان توصیه میکردم اشکالی ندارد ما کشور اسلامی باشیم اما اسلامی سکولار. در این کشور نباید بقیه ادیان در اقلیت باشند و تنها شیعه اثنی عشری مقام اول را داشته باشد. دین هم اجباری نباید باشد. حجاب هم اجباری نباید باشد. هرکس خواست از حجاب استفاده بکند هرکس نخواست نکند. نه آن و نه این را با فشار و تهدید و ارعاب نباید وادار کرد که کاری کنند که علاقه ای ندارند. ما درقرن بیست و یکم زندگی می کنیم و باید به حقوق و آزادی های مردم از نظر زبان، شغل، محل اقامت، دین، اعتقادات سیاسی و… احترام بگذاریم. آقای موسوی ما عضو سازمان ملل هستتیم . منشور آن را امضاء کرده ایم و حقوق بشر را پذیرفته ایم و باید به تک تک مواد آن احترام بگذاریم. شما اگر این موارد با بی ترس و با شجاعت اعلام بفرمایید کلی از مردم ایران که اکنون تردید دارند جزو طرفداران شما درخواهند آمد و رژیم هم جرات نخواهد داشت کاری علیه شما بکند. اینها هرکاری که از دستشان برمی آمده کرده اند و شکست خورده اند. شما با داشتن سی و چند سال سابقه و تجربه انقلابی حال باید به این نتایج رسیده باشید که دست از مقداری خشکه مقدسی بردارید و به آزادیهای اجتماعی پابند باشید. به اعتقاد من رزیم آینده ایران باید رژیمی کاملا سکولار باشد و دست روحانیون نیز به کلی از حکومت کوتاه شود. کسی می خواهد کار سیاسی کند؟ بسیار خوب لباس روحانیت را باید بیرون بیاورد که ازآن سوء استفاده نکند. چطور نظامی با لباس نظام نمی تواند وارد مجلس شده یا در سیاست فعالیت کند؟ همین امر در مورد روحانی هم باید باشد. ازهمه مهمتربه اعتبار روحانی بودن که نمی توان متصدی کار تخصصی شد. باید کاردانی و تحصص آن کار را داشته باشد. ای کاش من به ایشان دسترسی داشتم و حرفهایم را به ایشان میزدم.

  44. ناشناس گفت:

    باهنر که عددی نیست او یک … سو استفاده چی بیش نیست چطور این عمله های قدرت را با انسان شریفی مثل مهندس موسوی هم سنگ میکنید؟ اگر یک دولت سالم روی کار باشد و مثلآ مهندس موسوی رئیس جمهور باشد امثال باهنر صلاحیت ندارند حتی یک کارمند ساده دهداری در روستاهای دور افتاده کرمان هم باشند.

  45. حمید گفت:

    نام بلند میر حسین چون آفتابی بر تارک تاریخ ایران زمین تا ابدیت درخشش دارد و هرگز کلام سبک مغزانی چون … نمیتوانند خللی در ارزشمندی این سید بزرگوار که بر قلوب آحاد ملت ایران حاکم و فرمانروا است داشته باشد . تاریخ روزی گواهی خواهد داد که این نان به نرخ روز خواران برای ماندن چند روزه در حاکمیت چگونه حقایق را وارونه میکنند ملت عزیز ایران . موسوی عزیز هم میتوانست همانند محسن رضایی سکوت پیشه کند و بماند و لذت چند روزه زندگی خود را ببرد اما هرگز چنین نکرد و نخواهد کرد میر ما بر عهدی را که با ملت بسته بود پایبند بود و پایبند ماند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد اندکی صبر که سحر نزدیک است زنده باد میر حسین پاینده باد زهرا رهنورد . کروبی

  46. جهت دار گفت:

    ک سوال از باهنر:
    مشارزاده منافق اول انقلاب که یادت نرفته …میخواهی دست به بصیرت به (شیوه )شما بزنم وبگویم رابطه تو ومشارزاده چه بوده …..راستی اگردهنم را بازکنم به راحتی از پستهای پردرامد طایفه ات هم خواهم گفت

  47. مهدی گفت:

    با سلام خدمت دست اندرکاران عزیز کلمه
    اگر امکان لایک زدن برای کامنتها اضافه شود, میزان مقبولیت کامنتها هم قابل سنجش خواهد بود.
    با تشکر فراوان

  48. نکیسا سامی گفت:

    جواب ابلهان خاموشی است . درود بر میرحسین عزیز رییس جمهور منتخب ملت ایران . مرگ بر دیکتاتور ونوچه هایش .

  49. محمد گفت:

    درآمد نفتی به چهار برابر رسید و الان تنها چیزی که می بینیم کاهش قدرت خرید مردم است. آن آقایی که در سالهای ۷۷ و ۷۸ نگران اقتصاد مردم بود و دم از این میزد که اگر معیشت نباشد دین هم نخواهد بود امروز خفه شده و یک کلمه هم حرف نمی زند. البته دلیلش هم این است که این دولت به پشتیبانی ایشان روی کار آمده و رئیسش دیوانه ای است که هیچ کاری از او بعید نیست. شما هم جرات نمی کنید از احمدی نژاد انتقاد کنید چون همین چند روزه دیدید در برابر پور محمدی چه واکنشی نشان داده.
    این رئیس جمهور دیوانه راست گفته بود که اسامی متخلفان در جیبش هست اما شما هم خوب حالیتان شده که رئیس جمهورتان پرونده ها را جمع می کند تا در موعد مناسب باج گیری کند!!
    جناب آقای مثلا با هنر!!
    به فرض که موسوی ساده لوح بوده و متوهم. هرچه بود دروغ گو نبود. دیوانه نبود.دزد نبود! باج گیر نبود.
    حالا بنشینید برای ریاست جمهوری کس دیگری نقشه بکشید. اما کور خوانده اید! رذالت و دنائت احمدی نژاد حد و مرزی ندارد. اگر تا سال آینده ایرانی باقی بماند توصیه میکنم مراقب عکس های خانواده خود باشید. چون رقیب این دوره احمدی نژاد شما هستید و تصور نکنید که احمدی نژاد برای پیروزی بر شما ذره ای به اصول اخلاقی پایبند باشد!!!

  50. ناشناس گفت:

    اگر باهنر به ما بگوید از چه نوع رنگ مویی استفاده میکند بهتر میتوانیم از توانمندیهایش استفاده کنیم